آیا با روزه متناوب طول عمر ما افزایش می یابد؟


روزه داری اصلاح شده متناوب برای افزایش طول عمر مورد آزمایش قرار می گیرد.

آیا این درست است که محدودیت کالری روزانه باعث افزایش طول عمر می شود؟ پزشکان به طور حکایتی بهبود در انواع بیماری ها را به روزه داری متناوب از جمله آسم نسبت می دهند. آلرژی فصلی؛ بیماری های خود ایمنی مانند آرتریت روماتوئید و آرتروز؛ بیماری های عفونی مانند قارچ ناخن پا، بیماری پریودنتال و عفونت های ویروسی دستگاه تنفسی فوقانی؛ شرایط عصبی، مانند سندرم تورت و بیماری منیر. فیبریلاسیون دهلیزی؛ و گرگرفتگی مربوط به یائسگی. با این حال، همانطور که در ویدیوی خود بحث می کنم، تأثیر واقعی بر بیماری مزمن نامشخص است آیا روزه داری متناوب باعث افزایش طول عمر انسان می شود؟.

روزه داری متناوب برای آسم در بزرگسالان دارای اضافه وزن مورد آزمایش قرار گرفته است و محققان دریافتند که علائم و کنترل مرتبط با آسم به طور قابل توجهی بهبود یافته است، همچنین کیفیت زندگی بیماران، از جمله اندازه گیری عینی عملکرد ریه و التهاب، بهبود یافته است. همانطور که در نمودارهای زیر و در 0:56 در من می بینید ویدئو، بهبودهای قابل توجهی در اوج جریان هوا، خلق و خو و انرژی وجود داشت. وزن آنها نیز بهبود یافته است – تقریباً 19 پوند کاهش در هشت هفته – بنابراین به سختی می توان تأثیرات مربوط به روزه را فراتر از فوایدی که از کاهش وزن انتظار داریم به هر طریقی کشف کرد.

برای قابل توجه ترین مطالعه در مورد روزه داری متناوب، باید به بیش از نیم قرن قبل برگردید. اگرچه یافته‌های کلسترول 2017 نگران‌کننده‌ترین داده‌هایی بود که می‌توانم در مورد روزه‌داری متناوب پیدا کنم، اما جذاب‌ترین آنها در سال 1956 در اسپانیا منتشر شد. عنوان این مطالعه به عنوان «رژیم غذایی گرسنگی در روزهای جایگزین در تغذیه سالمندان» ترجمه می‌شود. ” محققان با الهام از داده های منتشر شده در مورد افزایش طول عمر با محدودیت کالری در موش های آزمایشگاهی، 120 ساکن یک خانه سالمندان در مادرید را به دو گروه تقسیم کردند. شصت نفر از ساکنان به رژیم غذایی منظم خود ادامه دادند و نیمی دیگر روزه داری تغییر یافته روزه گرفتند. در روزهای فرد ماه، آنها یک رژیم غذایی معمولی 2300 کالری می خوردند. در روزهای زوج، تنها یک پوند میوه تازه و یک لیتر شیر به آنها داده شد که تخمین زده می‌شود حدود 900 کالری اضافه کند. این سه سال ادامه یافت. پس چه اتفاقی افتاد؟

همانطور که در زیر و در 2:16 در من می بینید ویدئودر طول مطالعه، 13 شرکت‌کننده در گروه کنترل جان خود را از دست دادند، در مقایسه با 6 نفر در گروه روزه‌داری متناوب، اما این اعداد آنقدر کوچک بودند که از نظر آماری معنی‌دار نبود.

با این حال، آنچه بسیار مهم بود، تعداد روزهای بستری در بیمارستان بود: ساکنان گروه کنترل در مجموع 219 روز را در بیمارستان گذراندند، در حالی که گروه روزه‌داری متناوب تنها 123 روز را افزایش دادند، همانطور که در زیر و در زیر مشاهده می‌کنید. 2:38 در من ویدئو.


این به عنوان مدرک محکمی است که نشان می‌دهد روزه‌داری متناوب ممکن است طول عمر فرد را بهبود بخشد و به طور بالقوه حتی طول عمر فرد را بهبود بخشد، اما چند هشدار باید در نظر گرفته شود. مشخص نیست که ساکنان چگونه به گروه های مربوطه خود تخصیص داده شده اند. اگر به‌جای تصادفی‌سازی، افراد سالم‌تر به‌طور ناخواسته در گروه روزه‌داری متناوب قرار می‌گرفتند، این می‌تواند نتایج را به نفع آنها منحرف کند. همچنین، به نظر می رسد که مدیر مطالعه نیز مسئول تصمیم گیری های پزشکی در خانه سالمندان بوده است. در آن نقش، او می‌توانست ناخودآگاه نسبت به بستری کردن افراد بیشتری در گروه کنترل جانبدارانه باشد. با توجه به پیشرفت‌هایی که در تنظیم آزمایش‌های انسانی انجام شده است، تصور انجام چنین آزمایشی امروز دشوار است، بنابراین ما هرگز نمی‌دانیم که آیا چنین یافته‌های چشمگیری قابل تکرار هستند یا خیر.

خب جالب بود! من هرگز در مورد آن مطالعه نشنیده بودم تا زمانی که شروع به کندوکاو در موضوع کردم.

سریال روزه و ویدیوهای پرطرفدار من در این زمینه را ببینید اینجا.

برای اطلاعات بیشتر در مورد طول عمر، ویدیوهای مرتبط زیر را ببینید.





Source link