محدود کردن کالری برای طول عمر؟


اگرچه متابولیسم آهسته‌تر برای افرادی که رژیم دارند آزاردهنده است، اما ممکن است در واقع چیز خوبی باشد.

ما بیش از یک قرن است که می دانیم محدودیت کالری می تواند طول عمر حیوانات را افزایش دهد و کند شدن متابولیسم ممکن است مکانیسم آن باشد. به همین دلیل است که لاک پشت ده برابر بیشتر از خرگوش عمر می کند. خرگوش ها می توانند 10 تا 20 سال زندگی کنند، در حالی که “هاریت”، لاک پشتی “که گفته می شود توسط چارلز داروین از جزایر گالاپاگوس جمع آوری شده است، تخمین زده می شود که در سال 2006 درگذشت، حدود 176 سال داشت.” آهسته و پیوسته ممکن است برنده مسابقه باشد.

همانطور که در ویدیوی خود بحث می کنم فواید محدودیت کالری برای طول عمریکی از راه‌هایی که بدن ما میزان متابولیسم در حال استراحت را کاهش می‌دهد، ایجاد میتوکندری‌های پاک‌تر و کارآمدتر است، نیروگاه‌هایی که سوخت سلول‌های ما را تامین می‌کنند. مثل این است که بدن ما استانداردهای مصرف سوخت خود را پاس می کند. این میتوکندری‌های جدید همان انرژی را با اکسیژن کمتری تولید می‌کنند و «اگزوز» رادیکال آزاد کمتری تولید می‌کنند. از این گذشته، وقتی بدن ما می ترسد که قحطی در راه باشد، سعی می کند تا آنجا که می تواند انرژی خود را حفظ کند.

در واقع، بزرگترین آزمایش محدودیت کالری تا به امروز، کاهش متابولیک و کاهش استرس اکسیداتیو ناشی از رادیکال‌های آزاد را نشان می‌دهد، که هر دو ممکن است سرعت پیری را کاهش دهند. شعله ای که دوبرابر می سوزد نیمی از آن می سوزد. اما، این که آیا این منجر به طول عمر بیشتر انسان می شود، یک سوال بی پاسخ است. محدودیت کالری اغلب گفته می شود “برای افزایش طول عمر در هر گونه مورد مطالعه”، اما این حتی در مورد همه گونه های موجود در یک گونه منفرد صادق نیست. به عنوان مثال، دو نویسنده یک مقاله، حتی دیدگاه مشابهی ندارند: یکی فکر نمی‌کند که محدودیت کالری به هیچ وجه باعث افزایش طول عمر انسان می‌شود، در حالی که دیگری پیشنهاد می‌کند که محدودیت کالری ۲۰ درصدی از ۲۵ سالگی شروع شده و تا ۵۲ سالگی ادامه یابد. سال ها می توانند پنج سال به زندگی شما اضافه کنند. در هر صورت، انتظار می رود کاهش استرس اکسیداتیو طول عمر ما را بهبود بخشد.

اعضای انجمن محدودیت کالری، CRONies خود نامیده (برای تغذیه بهینه با کالری محدود)، به نظر می رسد در سلامتی عالی هستند، اما آنها یک گروه نسبتا منحصر به فرد و خود انتخابی از افراد هستند. شما واقعا نمی دانید تا زمانی که آن را امتحان کنید. وارد مطالعه CALERIE شوید، ارزیابی جامع اثرات بلندمدت کاهش مصرف انرژی، اولین کارآزمایی بالینی برای آزمایش اثرات محدودیت کالری.

صدها مرد و زن غیر چاق به طور تصادفی به دو سال محدودیت 25 درصدی کالری تقسیم شدند. آنها فقط به نیمی از آن دست یافتند، با این حال هنوز حدود 18 پوند و سه اینچ از کمر خود را از دست دادند و بیش از نیمی از چربی شکمی خود را از بین بردند، همانطور که در نمودار زیر و در 2:47 در من مشاهده می کنید. ویدئو.

این به بهبود قابل توجهی در سطح کلسترول، تری گلیسیرید، حساسیت به انسولین و فشار خون تبدیل شد که می توانید در نمودار زیر و در 2:52 در من مشاهده کنید. ویدئو. ۸۰ درصد از افرادی که در شروع کار اضافه وزن داشتند تا پایان کارآزمایی دارای وزن طبیعی بودند، «در مقایسه با افزایش ۲۷ درصدی در افرادی که اضافه وزن در گروه کنترل داشتند».

در مطالعه معروف گرسنگی مینه‌سوتا که از مخالفان وظیفه‌شناسی به‌عنوان خوکچه هندی در طول جنگ جهانی دوم استفاده می‌کرد، افراد مورد مطالعه هم از نظر جسمی و هم از نظر روانی رنج می‌بردند، افسردگی، تحریک‌پذیری، و از دست دادن میل جنسی، از جمله علائم دیگر. با این حال، شرکت کنندگان لاغر شروع کردند و کالری دریافتی خود را به نصف کاهش دادند. مطالعه CALERIE در نهایت چهار برابر محدودتر بود، تنها حدود 12 درصد کمتر از میزان کالری دریافتی اولیه، و افراد با وزن طبیعی را ثبت نام کرد که این روزها در ایالات متحده به طور متوسط ​​​​به معنای اضافه وزن است. به این ترتیب، افراد آزمایش CALERIE چیزی جز مزایای مثبت کیفیت زندگی، با بهبود قابل توجهی در خلق و خو، سلامت عمومی، میل جنسی و خواب را تجربه نکردند. آنها فقط حدود 300 کالری کمتر در روز از آنچه در ابتدا مصرف کرده بودند، مصرف کردند. بنابراین، آنها تمام این مزایا – فواید فیزیولوژیکی و فواید روانی – را فقط با کاهش کالری یک کیسه کوچک چیپس از رژیم غذایی روزانه خود دریافت کردند.

اما در پایان دادگاه چه اتفاقی افتاد؟ همانطور که محققان در مطالعه گرسنگی مینه‌سوتا و در آزمایش‌های کاهش کالری روی رنجرهای ارتش مشاهده کردند، به محض اینکه آزمودنی‌ها از محدودیت رها شدند، تمایل داشتند به سرعت وزن خود را به دست آورند و گاهی اوقات حتی بیشتر، همانطور که در زیر و در ساعت 4:18 مشاهده می‌کنید. در من ویدئو.

همانطور که در نمودار زیر و در 4:27 در نمودار من مشاهده می شود، هرچه لاغرتر شروع می کردند، بدنشان بیشتر آنها را به سمت پرخوری سوق می دهد تا چربی اضافی بدن را جمع کنند. ویدئو. در مقابل، پس از اتمام مطالعه CALERIE، حتی اگر متابولیسم آنها کند شده بود، شرکت کنندگان حدود 50 درصد کاهش وزن را دو سال بعد حفظ کردند. آن‌ها باید نگرش‌ها و رفتارهای غذایی جدیدی کسب کرده باشند که به آنها اجازه می‌دهد وزن خود را پایین نگه دارند. به عنوان مثال، پس از محدودیت کالری طولانی مدت، میل به غذاهای شیرین، چرب و مضر ممکن است در واقع کاهش یابد.
این بخشی از مجموعه من در مورد محدودیت کالری، روزه داری متناوب و غذا خوردن با زمان محدود است. ویدیوهای مرتبط را در زیر مشاهده کنید.





Source link