پنجره‌های مشکی جدید ما • Kath Eats


پنجره های مشکی جدید ما نصب شده است. در اینجا تعدادی عکس از مراحل نصب و به روز رسانی بازسازی وجود دارد!

پنجره مشکی جدید

از زمانی که در سال 2021 صحبت در مورد این بازسازی را آغاز کردیم، پنجره‌ها موضوع داغ خانه ما بوده است. توماس یک «پدر پنجره» بزرگ است و من فکر می‌کردم پنجره‌های وینیل سفیدی که داشتیم «خیلی خوب بودند».

به جز سوئیت اولیه طبقه بالا که قبلاً یک پنجره داشتیم.

قبل از:

لغزنده های سفید. واقعیت جالب: آنی که در خوابگاه بود وارونه نصب شده بود!

بعد از:

شات پیشرفت: هنوز مقدار زیادی رنگ / تکمیل وجود دارد که باید اتفاق بیفتد!

من اشتباه میکردم!

واقعاً، من فقط نمی‌خواستم پول (بخش بزرگی از بودجه‌مان) را برای جایگزین کردن پنجره‌های «خیلی خوب» صرف کنم. اما اکنون که پنجره های جدیدمان را می بینم و احساس می کنم، بسیار خوشحالم که به بهترین پنجره ها ارتقا داده ایم.

کیس های جدید

جدای از اینکه توماس وینیل ارزان قیمت را دوست ندارد، در فضای خانه، بهره وری انرژی و پیش نویسی خانه بسیار بزرگ است. او همچنین به دلایلی اسلایدرها را haaaaaaates می کند. پنجره های جدید در بالای صفحه قرار دارند.

توماس می نویسد: « روکش بیرونی از آلومینیوم است که اساساً تعمیر و نگهداری صفر و بسیار بادوام است. قاب های چوبی یک پنجره بسیار محکم/عملکردی ایجاد می کنند. و شیشه از نوع E-4 کم است که گرما را در تابستان منعکس می کند و به حفظ گرما در داخل در زمستان کمک می کند.

میشه در مورد رنگ مشکی صحبت کنیم!؟

ما انتخاب جسورانه‌ای داشتیم که با رنگ مشکی انتخاب کنیم، اما آنها را دوست داریم! اگر 10 سال دیگر از آنها متنفر باشیم، فقط خانه را می فروشیم! هاها اما من هنوز سیاه را به عنوان یک رنگ بسیار جاودانه می بینم، حتی اگر روند پنجره های سیاه با گذشت زمان شروع به محو شدن کند. با عایق سبک تر و دیوار خشک تر، حتی واضح تر به نظر می رسد.

نصب پنجره

آن‌ها از پنجره‌هایی که در هوای آزاد بودند شروع می‌کردند و سپس پنجره‌هایی را که پنجره‌های قدیمی در جای خود داشتند، خرد می‌کردند. آنها فقط هفته گذشته چند مورد آخر را در اتاق پسرها گذاشتند.

مواد پنجره روکش سیاه ما

  • نام تجاری: اندرسن
  • خط: سری E
  • سبک: قاب
  • رنگ: مشکی (دو طرف)
  • نوع شیشه: Low-E4
  • فروشنده: ما آنها را از طریق Better Living in Charlottesville سفارش دادیم
  • زمان بین شروع و اتمام فرآیند تولید: 5 ماه (بسیار طولانی تر از حد معمول!)

مشبک مشکی

ما با توری مشکی رفتیم، یک حرکت تا حدی بحث برانگیز دیگر. بله، کمی جلوی دید را می‌گیرد، اما شخصیتی که با توری‌ها ارائه می‌شود، به خوبی با ظاهر خانه‌های مزرعه سنتی که ما به دنبال آن هستیم، تناسب دارد. من آنها را دوست دارم!

ورودی جانبی / اتاق گلخانه:

دیوار پشتی آشپزخانه:

پنجره های کنار ایوان

وقتی بحث می‌کردیم که درب قدیمی گاراژ چه نوع پنجره‌هایی را بسازیم، من واقعاً سه تا پشت سر هم می‌خواستم. (در واقع من یک سبک سوراخ سوراخ هشت ضلعی یا دایره ای می خواستم، اما توماس گفت که “این کارها را انجام نمی دهد” هاها.)

قبل از:

بعد از:

هاردی پلانک لپ سایدینگ تا آخر و بارها بالا می رود و سفید رنگ می شود!

داخل:

این پنجره‌ها از طرف دیگر به داخل انباری و حمام ما نگاه می‌کنند و راهی را برای ما فراهم می‌کنند که از آشپزخانه به سمت ورودی خانه ببینیم در حالی که هنوز اتاق‌های کاربردی در جلوی آشپزخانه و منظره بیرونی وجود دارد.

نگاه کردن به انباری از آشپزخانه:

پنجره تصویر

در اتاق ناهار خوری، پنجره عکس یک جانور برای گذاشتن بود!

پنجره دورمر

یک روز داشتم خشک می‌شدم و نگاه کردم تا آنها را روی پشت بام پیدا کنم:

من نمی توانم منتظر بمانم تا فیلم محافظ را برداریم!!!!!!!!

بله، این من را به وحشت می اندازد، اما می فهمم که چرا باید تا زمانی که ما وارد خانه شویم، روشن بماند!

خانه را رنگ می کنیم؟

ما ماه هاست که بحث می کنیم که خانه را سفید کنیم یا نه. من و توماس هر دو رفتیم و برگشتیم! ما هر دو خاکستری را دوست داریم که شروین ویلیامز فاون بریندل است. اما ما هر دو عاشق آجر سفید هستیم. من چند نظرسنجی اینستاگرامی انجام دادم و شما بچه ها 50/50 در سفید در مقابل خاکستری تقسیم شده اید! بنابراین مفید نبود – هاها. به نظر می رسد افرادی که شخصاً با آنها صحبت می کنم به رنگ خاکستری متمایل می شوند و البته خاکستری نگه داشتن آن کار آسان (= ارزان تر) است، بنابراین از امروز این برنامه است! سایدینگ سفید خواهد شد!

ویندوز زیرزمین

ما در حال حاضر لغزنده های زیرزمین را تعویض نمی کنیم، بیشتر به این دلیل که شما نمی توانید آنها را از جلوی خانه ببینید. ممکن است 1) آنها را در نقطه ای سیاه رنگ کنیم، یا 2) آنها را جایگزین کنیم. اما در حال حاضر آنها سفید باقی می مانند. با عرض پوزش از نمای حیاط خلوت!

هنوز به یک دستگاه جدید دیگر در سمت چپ نصب شده در آنجا نیاز دارد:

قبل + پیشرفت

فکر می کنید ما بدون کرکره می رویم – افکار؟

سایر به روز رسانی های صفحه اصلی

کف آنجا وصله شده است که آن را برای نصب HVAC پاره کردند:

قاب قفسه ای روی تهویه مطبوع جدید در اتاق ذخیره سازی قرار داده شده است!

نیمکت دیواری اتاق رختکن

ما مجبور شدیم یک نیمکت کوچک در اتاق رختکن قاب کنیم تا کانال کشی را در قسمت پشتی خانه در طبقه اصلی قرار دهیم. در اینجا ما در حال آزمایش آینه هستیم تا مطمئن شویم که هنوز می توانید کل بدن خود را ببینید!

رفیق کوچولو در حین کار در حال یادگیری است!