سقف فلزی جدید ما • Kath Eats


در اینجا عکس‌های قبل و بعد از سقف فلزی جدید ما به همراه مزایا و معایب فلز در مقابل زونا و برخی از افسانه‌های رایج در مورد فلز آورده شده است.

سقف فلزی جدید ما

بازسازی ما به پایان نرسیده است، اما یک سقف فلزی کاملاً جدید داریم!!

ما نزدیک به دو ماه است که بدون سقف هستیم

به مدت دو ماه خانه در معرض عوامل قرار گرفته است زیرا ما خوابگاه‌هایی را به طبقه بالا اضافه کرده‌ایم و یک عرشه پشت بام را محصور کرده‌ایم. خوشبختانه در ماه مارس یا آوریل باران چندان شدیدی نبارید! ما 1-2 بار داشتیم که توماس دوید تا اوضاع را بررسی کند، اما او گفت که به طور غیرمنتظره ای خشک شده است.

در اینجا چیزی است که قبلاً در reno به نظر می رسید:

بازسازی سقف

قبل از:

قبل از واژگونی خانه (سقف اصلی)

قبل از واژگونی خانه

اینجا درست قبل از شروع بازسازی است:

خانه ما درست قبل از شروع بازسازی

زونا قبل از

من فکر می کنم زونا در سال 2014 زمانی که خانه ما واژگون شد اضافه شد.

سقف زونا

پس از نصب سقف (در حال انجام است!)

سقف فلزی جدید ما

مواد سقف فلزی ما

نصب سقف فلزی

ابتدا خط سقف را روی عرشه ای که قبلاً آنجا بود ساختند:

نصب سقف فلزی

آیا از ارتفاع می ترسی!؟

نصب سقف

سایدینگ قبل از نصب سقف اضافه و رنگ آمیزی شد:

مواد سایدینگ: هاردی پلانک لپ سایدینگ با نمایش 6 اینچی. این ماده از فیبر سیمان ساخته شده است که بسیار بادوام، ضد پوسیدگی و ضد حشرات است. سفید رنگ خواهد شد!

لپ سایدینگ هاردی پلانک

بازسازی خانه

سقف به حیاط می رسد

سفارش سقف فلزی

نصب شروع می شود!

ابتدا سقف را با نوعی مانع ضد آب پوشاندند، سپس زونا به سمت بالا رفتند و به صورت عمودی تراز شدند.

زونا سقف فلزی

پروژه بازسازی خانه

من عاشق تغییر جهت پانل ها در سمت راست هستم.

نصب پانل سقف

ما در نظر داشتیم که سقف لاستیکی را بر روی بالای تخت خوابگاه‌ها بسازیم که از روی زمین نمی‌توان آن را دید، اما در نهایت به همان قیمت تمام شد و هیچ سودی نداشت، بنابراین فلز را در آنجا نیز ادامه دادیم.

نصب پانل سقف

در شخص خیره کننده است و از خیابان بسیار عالی به نظر می رسد!

ما نگران بودیم که خانه ما با گسترش عرشه قدیمی “سقف بیش از حد” داشته باشد، اما فلز آنقدر زیباست که خیلی چیز خوبی است!

خانه با سقف فلزی

مزایا و معایب سقف فلزی aa

طرفداران:

  • آنها برای مدت طولانی دوام می آورند: سقف های فلزی قرار است 40 تا 70 سال دوام بیاورند، بنابراین اگرچه ممکن است از قبل گران تر باشند، اما هزینه آن با گذشت زمان یکسان می شود. در مقابل، سقف آسفالت / شینگل معمولاً 12 تا 20 سال دوام می آورد.
  • آنها پایدارتر هستند: طول عمر آنها همچنین آنها را به انتخاب پایدارتری تبدیل می کند. به علاوه آنها اغلب تا حدی از مواد بازیافتی ساخته شده اند و می توانند خودشان بازیافت شوند.
  • آنها فوق العاده بادوام هستند: فلز می تواند در برابر عناصر مختلف از جمله وزش باد تا سرعت 140 مایل در ساعت مقاومت کند. آنها همچنین دارای پوشش های ضد زنگ هستند، بنابراین ترک خوردن یا خوردگی معمولی نیست.
  • آنها می توانند هزینه های انرژی را کاهش دهند: واقعا! برخلاف آسفالت جاذب گرما، فلز نور خورشید را منعکس می کند. (من مطمئن نیستم که آیا نوع سقف فلزی ما با این توصیف مطابقت دارد یا اینکه بیشتر برای سایه های فلزی روشن تر است.)
  • آنها زیبا به نظر می رسند! واضح است که این یک حرفه ای بزرگ است 🙂
  • در اینجا از Metal Roofing Alliance اطلاعات بیشتری کسب کنید.

معایب:

  • آنها گران تر هستند: قیمت‌هایی که ما برای زونا در مقابل فلز دریافت کردیم، 2 برابر گران‌تر از فلز بود، 10 هزار دلار در مقابل 20 هزار دلار. ما در حال بازسازی خانه خود هستیم تا بتوانیم در درازمدت در آن زندگی کنیم، بنابراین با توجه به نکات مثبت فوق، سرمایه گذاری عاقلانه ای به نظر می رسید. 2 برابر گران است اما 2 تا 3 برابر طول می کشد، بنابراین در آن بخش نوعی شستشو است.
  • آنها می توانند آسیب ببینند: در حالی که بعید است (بخش بعدی را در زیر ببینید) فلز آسیب ببیند. سقف‌ساز ما گفت در صورت بروز آسیب می‌توانید فقط یک پانل را تعویض کنید، بنابراین کل سقف نیازی به تعویض ندارد. در دفاع از فلز، زونا نیز می تواند آسیب ببیند.

در اینجا مقاله ای برای مقایسه زونا با سقف های فلزی آورده شده است.

گاس برای سقف جدید ایوان خود هیجان زده است!

سگ در ایوان

افسانه های سقف های فلزی

آیا سقف های فلزی در باران واقعاً بلند هستند؟

من در خانه ای تاریخی با سقف فلزی بزرگ شدم و خاطرات خوبی از شنیدن صدای باران بالای آن دارم. باران روی سقف حلبی حتی در برخی از ماشین ها صدای سفید صدایی است! گفتنی است، اگر مقدار مناسبی عایق بین سقف و طبقه بالا دارید، نباید زیاد صدا داشته باشد. هر چند پاییز امسال دوباره از من بپرس. )

آیا سقف فلزی خانه را گرمتر می کند؟

نه، در واقع، آنها تقریباً مشابه زونا هستند. من شنیده ام که سقف های سفید در حال حاضر روی پشت بام ساختمان های تجاری وجود دارد، اما وقتی فلز را با زونا تیره مقایسه می کنیم، تقریباً یکسان هستند.

آیا سقف‌های فلزی بر سیگنال‌های Wi-Fi یا تلفن همراه تأثیر می‌گذارند؟

آنها نباید!

آیا سقف فلزی به راحتی فرو می رود؟

زمانی که شروع به تحقیق در مورد سقف کردیم، این دغدغه شماره یک من بود. من این را از سقف‌سازمان پرسیدم و او گفت نگران فرورفتن اندام یا تگرگ فلز نباشید، به‌خصوص در قسمت‌های شیب‌دار. او گفت یک طوفان تگرگ واقعاً بد است میتوانست روی قسمت مسطح تاثیر می گذارد، اما شما نمی توانید آن قسمت را ببینید مگر اینکه یک هواپیمای بدون سرنشین یا هواپیما باشید، بنابراین نگرانی بزرگی نیست. این یک «یک سال دیگر از من بپرس» است! سوال 😉

چه نوع ناودانی با سقف فلزی بهتر است؟

خانه قبلی ما ناودان‌های فلزی سفید و دهانه‌های خروجی داشت، اما ما می‌خواهیم این بار با یک برنز تیره برویم تا با سقف جدید مطابقت داشته باشیم! نمونه‌های سقف را در کنار نمونه‌های مصالح ناودانی نگه داشتیم و رنگ مشکی باعث شد رنگ سقف آبی به نظر برسد. خاکستری خیلی روشن بود. بنابراین برنز است.

آیا پنل های خورشیدی دریافت خواهید کرد؟

شاید! آنها در حال حاضر در بودجه ما نبودند، اما آنها چیزی هستند که ما می خواهیم چند سال دیگر دنبال کنیم. خوشبختانه آنها به راحتی روی فلز نصب می شوند و ما خانه ای رو به جنوب داریم.

هفته آینده: ویندوز!!

به روز رسانی پنجره های بازسازی خانه

تمام پست های بازسازی را اینجا ببینید.