بهترین مکان‌های ناهار در شارلوتزویل VA • Kath Eats


به دنبال بهترین مکان های ناهار در شارلوتزویل، ویرجینیا هستید؟ من تو را گرفتم. از غذاخوری های سریع و سالم گرفته تا برانچ مقوی، در اینجا لیست من از غذاخوری های ناهار مورد علاقه من است!

برازوس تاکو!

بهترین ناهار نزدیک من!

به عنوان یک مکان عالی برای خانواده ها و آخر هفته های مجردی، همه دوست دارند برای ناهار در شارلوتزویل بیرون بروند!

ما بازدیدکنندگانی را از بالا و پایین ساحل شرقی دریافت می کنیم که به دنبال یک تعطیلات آخر هفته جذاب هستند. از سیب زمینی سرخ شده ترافل و کوکتل شامپاین گرفته تا نان باگت که برای پیک نیک مناسب است، غذاخوری ها از همه چیز لذت خواهند برد!

مکان‌های ناهار زیادی در مرکز خرید مرکز شهر برای کسانی که در آنجا کار می‌کنند یا در هنگام ناهار در اطراف قدم می‌زنند وجود دارد. و اگر مقصد شما پیک نیک تاکستان است، ممکن است بخواهید به جایی با پارکینگ آسان بروید.

وقتی فهرستی از توصیه‌ها را برای دوستان یا بازدیدکنندگان جمع‌آوری می‌کنم، اغلب می‌پرسم که آنها به دنبال چه حسی هستند: سریع و سالم یا یک ناهار خوشمزه. و سپس از آنجا به آنها علاقه مندی هایم را می دهم.

من با چند نفر از دوستان در این لیست مشورت کردم و موارد مورد علاقه خود را جمع آوری کردیم. گفته می شود، حتی موارد بیشتری نیز وجود دارند که ارزش دیدن را دارند!

به دنبال رزرو شام نیز هستید؟ >>

پست عصرانه من را بررسی کنید: بهترین رستوران ها برای شام در شارلوتزویل

بهترین مکان های ناهار در شارلوتزویل

مجبور شدم لیستم را محدود کنم، اما می دانم که برخی از شما محلی ها چیزهای بیشتری برای اضافه کردن خواهید داشت، بنابراین لطفاً در نظرات این کار را انجام دهید <3

بهترین مکان برای ناهار برای دوست دختر

تیلمن

Tilman’s واقع در مرکز خرید مرکز شهر، در سه گروه غذایی اصلی تخصص دارد: پنیر، شراب، و تنقلات! اما آنها همچنین مجموعه خوبی از سالاد، ساندویچ های باگت و بشقاب های کوچک دارند.

غذا فوق العاده تازه با تم مواد اولیه اروپایی است. (به سالاد پنیر آبی فرانسوی و ساندویچ پروشوتوی ایتالیایی فکر کنید!) من همه سالادها را دوست دارم و به اشتراک گذاشتن یک پنینی با یک دوست برای رفتن با آنها!

گیاه شناسی

بوتانیکال یک رستوران گیاهی گیاهی با کاسه‌های خوشمزه و قابل اشتراک‌گذاری است.

منوی بوتانیکال کاملاً گیاهی است و آنها تلاش می کنند تا فضایی دلپذیر برای همه سبک های غذا خوردن و آلرژی ایجاد کنند.

سبزیجات با سس های خوشمزه، گیاهان، آجیل، سیب زمینی شیرین، برنج و موارد دیگر، رویداد اصلی هستند.

پست من در مورد گیاه شناسی را اینجا ببینید!

آراسته با جواهرات

در مرکز خرید مرکز شهر، Bizou یکی دیگر از مکان‌های زیباتر برای ناهار نشستن است. از تماشای مردم در پاسیو، که در وسط مرکز خرید، وقتی هوا خوب است، لذت ببرید.

منو بر روی “غذاهای کلاسیک ویرجینیا” با پیچ و تاب فرانسوی تمرکز دارد. منو اغلب تغییر می‌کند و سوپ‌های خانگی، سالادها و خوراکی‌های اصلی دارد.

شیشه ویسکی

ویسکی جار هر روز باز است اما یکشنبه، گزینه خوبی برای نشستن برای گروه ها است، زیرا آنها فضای مناسبی دارند. من عاشق صدف های سرخ شده و توله سگ هایشان هستم. برای ناهار معمولا یک سالاد با گربه ماهی سیاه شده یا آرد ذرت در بالای آن می خورم – بهترین!

آنها مقدار زیادی ساندویچ نیز دارند و منوی بچه ها نیز دارند.

مزرعه و تاکستان پیپین هیل

اگر به دنبال مقصدی در حومه شهر هستید، Pippin Hill Vineyards محیطی باشکوه با منوی ناهار خوشمزه است. به تخته های پنیر، لغزنده و gnocchi فکر کنید.

مناظر فوق‌العاده‌ای هستند و می‌توانید بیرون در تراس (که در زمستان محصور است) یا داخل شومینه دنج بنشینید.

امتیاز: آنها یک باغ آشپزخانه دارند و بسیاری از مواد خود را در محل پرورش می دهند!

تخته پنیر پیپین تپه

ناهار در پیپین هیل

منطقه حفاظت شده کوه آیدا

این ذخیره‌گاه مزرعه‌ای که حدود 25 دقیقه از Cville فاصله دارد، یک تاکستان، آبجوسازی و رستوران است. برای یک پرواز شراب و بشقاب پنیر بیرون بروید یا از یکی از همبرگرهای معروف آنها که از گوشت گاو در مزرعه تهیه شده است لذت ببرید. منظره کوه و غروب خورشید زیباست! هر روز باز است.

مکان های ناهار دوستانه بچه ها

سه Notch’d

سیب زمینی سرخ کرده برای بچه ها; آبجو برای بزرگسالان – آیا باید بیشتر بگویم؟ Three Notch’d مورد علاقه طرفداران برای ناهار است. سالن آبجو بزرگ است و افراد زیادی را در خود جای می دهد.

منو همان چیزی است که من آن را “غذای میخانه ای مرتفع” می دانم، به این معنی که آنها همبرگر، سیب زمینی سرخ کرده، سالاد و لقمه دارند اما طعم عالی دارند! حتما لقمه های چوب شور را بگیرید!!!

آبجو مورد علاقه من Minute Man است. من اغلب لغزنده ها را با سالاد جانبی می گیرم (و چند تا از سیب زمینی سرخ کرده بچه هایم را می دزدم) آنها همچنین شراب و آبجوهای غیر الکلی هم دارند!

سوپ انقلابی

Rev Soup لیست بچه ها را ایجاد می کند زیرا منو بسیار متنوع است. شما چیزی برای خورنده‌های حساس و دوستداران سوپ پیدا خواهید کرد!

مازن کوزادیلا و پنیر کبابی را دوست دارد و من عاشق سوپ و سالاد هستم.

سوپ توفو بادام زمینی را نباید از دست داد!

دو مکان وجود دارد: یکی در مرکز شهر (که در طبقه پایین است و مناسب برای کالسکه نیست) و دیگری در Corner.

مسیحیان و ویتا نوا

این دو پیتزای پرطرفدار که هر دو در مرکز خرید داون تاون مال سفارش داده می شوند، مورد علاقه بچه های من هستند، زمانی که برای ناهار یا شام به چیزی برای خوردن در مرکز شهر نیاز داریم. شما می توانید با تکه ای از یکی از طعم های متعدد آنها سفارش دهید. از کارکنان بخواهید که پیتزا را برای بچه های کوچک تکه تکه کنند.

من معمولا یک پیتزای سبزیجات می گیرم و با آنها لذت می برم. هر دو نقطه دارای صندلی در پاسیو و کارکنان فوق العاده دوستانه هستند.

بودوس باگلز

اگر بچه های شما شیرینی شیرینی را دوست دارند، Bodos مقصد مورد علاقه شما خواهد بود!

هر یک از مکان ها در زمان ناهار شلوغ و شلوغ است، اما خط به سرعت حرکت می کند.

من عاشق شیرینی سالمون دودی و سالاد Cleo هستم. من و توماس اغلب هر دو را به اشتراک می گذاریم!

این یک مکان عالی برای غذای آماده قبل از سفر با ماشین یا پیک نیک است.

گیره بازو

موارد مورد علاقه: This Is My Yam (با سیب زمینی شیرین، لوبیا سیاه سرخ شده و آووکادو) یا یکی از تاکوها با پوره سیب زمینی!

«The Works» سالسا، گاوک و کیزو سه نفره بچه‌های من با کوسادیلا بسیار مورد علاقه هستند.

حاشیه برای والدین این را نیز به فهرست برانچ اضافه کنید!

مازن در برازوس

برازوس با ترکیب تراشه‌های The Works

غذای پیک نیک

بازار

از بیرون به نظر می رسد این پمپ بنزین قدیمی است، اما بازار به خاطر ساندویچ های خوشمزه اش معروف است!

برای پیاده روی یا پیک نیک تاکستان عالی هستند، آنها طیف گسترده ای از ساندویچ های سنتی و گیاهی دارند.

موارد مورد علاقه ما The Jefferson، The Birdwood (پیازها را نگه دارید) و Edman هستند که همگی روی یک نان باگت فرانسوی می آیند. برای اشتراک گذاری نیز عالی است!

Ivy Provisions

این رستوران زیبا به سبک کافه برای یک لقمه سریع عالی است اگر در سمت جاده پیچک شهر هستید یا برای پیک نیک خود غذای آماده میل کنید.

Gobbfather یکی از بهترین ساندویچ‌هایی است که تا کنون با بوقلمون بریان شده، جک فلفل، ترشی، مایونز تند و آرگولا تهیه شده است که به صورت گرم روی خمیر مایه سرو می‌شود. اخطار داشته باشید: آشفته و بزرگ است!!

ما اغلب یکی از آنها را با سالاد جانبی به اشتراک می گذاریم – سوپر فود خوب است!

جشن

نصف رستوران، نصف بازار، این نقطه یکی از معروف ترین ها برای غذاهای پیک نیک است!

در پیشخوان سفارش دهید و برای خوردن ناهار بنشینید یا ساندویچ، پنیر، استراحت تازه، و بسیاری دیگر از خوراکی های محلی، از جمله شکلات و شراب را بردارید.

آخر هفته‌ها شلوغ می‌شود، پس حواستان به این باشد و زودتر بروید تا خطوط را از دست بدهید.

نقاط ناهار سالم در نزدیکی من

آب گوشه

Corner Juice واقع در مرکز خرید، دارای آب‌میوه‌های تازه و اسموتی به همراه نان تست آووکادو، پانینیس، جو دوسر شبانه و پودینگ چیا است. صندلی زیادی وجود ندارد، بنابراین شما می خواهید سفارش دهید و قدم بزنید.

ریشه ها

نقطه سالم بسیار مورد علاقه من در شهر، Roots کاسه های ناهار سالم مملو از غذاهای فوق العاده درست می کند. سبزی، برنج یا هر دو را به عنوان پایه خود انتخاب کنید، رویه، پروتئین و مواد اضافی اضافه کنید.

من عاشق سالاد کلم پیچ Mayweather با توفو BBQ در بالا هستم! جنوب نیز مورد علاقه طرفداران است. همه آنها خوب هستند! دسترسی به مکان کمی سخت است (باید پارکینگ را در گوشه گوشه پیدا کنید)، اما همچنین می‌توانید از قبل سفارش دهید و از نقطه ماهواره‌ای آن‌ها در گوشه گوشه تحویل بگیرید (کاری که من همیشه انجام می‌دهم!)

کاسه ریشه

Roots Bowl با توفو BBQ

آب شویی

در داخل Juice Laundry آب میوه‌های ارگانیک تازه، کاسه‌های اسموتی و سالادهای سبک پیدا خواهید کرد. کل فروشگاه گیاهی است و اسموتی ها دلچسب هستند!

من عاشق آب سبز ملایم و کاسه اسموتی کوکو ورد با گرانولا و میوه هستم!

نوشیدنی در خشکشویی آبمیوه

کروش ارگانیک

این مکان جدید در فروشگاه‌های Stonefield یکی از موارد مورد علاقه جدید من برای کاسه‌های سالاد فوق‌العاده سالم است! من عاشق میگوی نارگیلی و ماهی قزل آلا آنها هستم! کاسه خود را بسازید یا از یکی از آنها سفارش دهید. آنها همچنین آب میوه، کاسه اسموتی آکای و چند گزینه سالم دیگر مانند فریتاتا و پنکیک بلغور جو دارند!

قیمت بسیار بالا است – من حدود 21 دلار برای کاسه ماهی قزل آلا و نوشیدنی خرج کردم – اما همه آنها ارگانیک هستند، بنابراین آنچه را که برای آن پرداخت می کنید دریافت می کنید! آنها از گوشت های ارگانیک و غذاهای دریایی صید شده استفاده می کنند. من با دلارم برای آن رای خواهم داد!

نقاط گاه به گاه ناهار در نزدیکی من

مزه

Mezeh که متخصص در غذاهای مدیترانه ای است، مکانی به سبک ساخت و ساز در استون فیلد است.

با سبزی و/یا برنج شروع کنید و از بین چند ده تاپینگ خوشمزه مانند دیپ تند فتا یا بادمجان کاراملی شده (مورد علاقه من!) انتخاب کنید همه چیز تند و فوق العاده خوش طعم است!

بازار لبنیات

به عنوان اولین سالن غذا در شارلوتزویل، بازار لبنیات جدید و مکانی عالی برای یک ناهار گروهی است، اگر چیزی معمولی می خواهید و هرکسی سلیقه متفاوتی دارد. در داخل آن پیتزا، ساندویچ های آماده، آبجو، بستنی و موارد دیگر خواهید یافت. من محل کاسه لاتین Maizal را دوست دارم و بچه هایم هم شهروند برگر را دوست دارند. همه ما برای دسر بستنی Moo Thru می گیریم!

در انتهای بازار لبنیات South & Central قرار دارد که بیشتر یک رستوران رسمی است که متخصص در استیک و غذاهای آمریکای جنوبی و مرکزی است. بروش فوق العاده است!

خرد کردن

Chopt برای یک ناهار معمولی در نزدیکی خیابان پادگان می‌روم. عالی است اگر خارج از خرید هستید! اگر این زنجیره را در شهر خود داشته باشید، با آن آشنا خواهید شد. پارکینگ فراوان است و فضای روشن زیادی برای لذت بردن از سالاد شما وجود دارد.

کاوا

کاوا در مورب روبروی خیابان Chopt نیز در منطقه باراکز جاده قرار دارد. ورود و خروج از پارکینگ کمی مشکل است، اما برای آن چیپس پیتا ارزشش را دارد!

مشروب + برانچ

فیتزروی

Fitzroy فقط برای صبحانه یکشنبه باز است، اما مرغ و وافل ارزش دیدن دارند! برای خوردن کوکتل های شامپاین شگفت انگیز به آنجا بروید و سالاد کلم پیچ را با مرغ سرخ شده عسلی داغ میل کنید.

مقوی

تونیک برای یک ناهار سبک با دوست دختر مورد علاقه است. می‌توانید تخته میان‌وعده‌تان را خودتان انجام دهید، یا چند بشقاب کوچک را به اشتراک بگذارید.

آنها سالادهای سالم و ساندویچ های روباز نیز دارند. یک لیوان شراب به آن اضافه کنید و از همه آن در پاسیو جذاب سرپوشیده لذت ببرید.

ماری بت

این کافه و نانوایی بهترین شیرینی های اروپا را سرو می کند و یک صبحانه عالی است! مکان اصلی در خارج از خیابان پرستون است، اما آنها یک مکان “کوچک” در خارج از مرکز خرید مرکز شهر نیز دارند.

در منو، غذاهای مورد علاقه برانچ کلاسیک مانند Croque Monsieur و Quiche Lorraine را خواهید یافت.

من عاشق سالاد کلم لاسیناتو هستم! مقداری شیرینی بردارید تا روز بعد برای صبحانه بروید.

ساندویچ شیرینی ماریبت و قهوه

ساندویچ صبحانه MarieBette

بستنی در Chaps

ناهار خود را در هر روز هفته با بستنی کیک تولد در Chaps کامل کنید! این بهترین بستنی everrrrrrr !!!