راهنمای نهایی برای دکوراسیون مدرن خانه های مزرعه • Kath Eats


این راهنمای نهایی برای دکوراسیون خانه های مزرعه مدرن عناصر مورد علاقه من از سبک طراحی و نحوه استفاده ما از آنها را در بازسازی خانه به نمایش می گذارد. دست و پنجه نرم کنید – این پست طولانی است!!

راهنمای نهایی برای دکوراسیون خانه های مزرعه مدرن

سبک خانه‌های کشاورزی در چند سال گذشته آمریکا را فراگرفته است، و دلیل خوبی هم وجود دارد: این سبک ترکیبی عالی از قدیمی و جدید، کلاسیک و مدرن است.

وقتی به خانه‌های مزرعه مدرن فکر می‌کنم، به خانه‌ای راحت و به روز با امکانات مدرن (مانند آشپزخانه‌ها و حمام‌ها و پنجره‌های به روز شده) فکر می‌کنم که با عناصر روستایی و قدیمی‌تر مانند چوب اصلاح‌شده، فلز گالوانیزه یا عتیقه‌جات تزئین شده است.

خانه مزرعه مدرن احساس گرما و آرامش را بر می انگیزد، با این حال خطوط ساده و تمیز و پالت رنگی خنثی تا بی صدا جلوه ای زیبا به جا می گذارند. دیوارهای نارنجی یا بهم ریختگی زیادی پیدا نخواهید کرد. به نظر من سبک خانه های کشاورزی بسیار آرامبخش است!

سخت است که از چیپ و جوآنا گینز به عنوان نمایش فوق العاده محبوب آنها یاد نکنیم فیکسر بالا و برند آنها Magnolia و Hearth and Hand at Target سبک مزرعه را به بازارهای اصلی آورده است.

در اینجا راهنمای دکوراسیون خانه های مزرعه مدرن است تا بتوانید عناصری را که با شما ارتباط برقرار می کنند به خانه خود اضافه کنید.

من مدرسه طراحی داخلی نرفتم، پس نظراتم را در مورد خانه مزرعه با کمی نمک در نظر بگیرید 🙂

سبک خانه مزرعه مدرن چیست؟

اگر سبک خانه‌های مزرعه کلاسیک به سبک سنتی با اشاره‌ای به آشپزخانه روستایی متکی است، خانه‌های مزرعه مدرن با کمی زرق و برق و زرق و برق زندگی مدرن متکی است.

  • فروش شمارنده بلوک قصابی برای کوارتز
  • پارچه چک بوفالو شلوغ برای کتانی سفید ساده
  • برای ساده و خنثی لوازم جانبی کیک را کاهش دهید
  • لهجه های طلایی بپاشید
  • برخی از مبلمان جدید با برخی از مبلمان قدیمی مخلوط شده است
  • کمی انباری کمتر و کمی صنعتی تر
  • کرفس کمتر؛ کتانی بیشتر

آشپزخانه‌های خانه‌های کشاورزی سنتی ممکن است دارای سینک‌های پیش‌بند سفید باشند، اما خانه‌های مزرعه مدرن ممکن است به جای آن یک سینک براق و ضد زنگ داشته باشند. اتاق‌های نشیمن خانه‌های مزرعه سنتی ممکن است یک میز قهوه 100 ساله روی کفپوش چوبی پهن داشته باشند، در حالی که خانه‌های مزرعه مدرن ممکن است یک میز قهوه نو، اما پریشان با فرشی دنج از پشم داشته باشد. مبلمان خانه های مزرعه مدرن می توانند در فضای جدید قدیمی باشند یا در فضای قدیمی جدید!

عناصر طراحی خانه های مزرعه مدرن

فضای داخلی خانه‌های مزرعه مدرن، زندگی عملی و راحتی مدرن را در اولویت قرار می‌دهد و در عین حال عناصر ساده و طبیعی خانه‌های کشاورزی کلاسیک را در خود جای داده است. بنابراین ترکیبی از قدیمی و جدید را خواهید یافت.

  • کتانی
  • رنگ های خنثی و سفید با رنگ لهجه خاموش
  • فانوس ها
  • قفسه باز
  • سبدها
  • شطرنجی
  • تیرهای چوبی
  • سبزه + گیاهان
  • سفال سرامیک
  • لهجه های گالوانیزه
  • مبلمان مضطرب
  • آهن سیاه
  • نردبان
  • نور طبیعی

من دیدگاه خود را از خانه جدیدمان در این پست به اشتراک گذاشتم: هیئت خلق و خوی خانه مزرعه ساحلی مدرن.

برای ما، خانه‌های مزرعه مانند: رنگ‌های خنثی، پنجره‌ها و سخت‌افزار مشکی، رنگ‌های چوب طبیعی، و بسیاری از لهجه‌های طبیعی بافت‌دار مانند فرش‌های جوت و سبدهای بافته شده است.

هیئت خلق و خوی خانه مزرعه ساحلی مدرن

ایده های مدرن دکوراسیون خانه های مزرعه

1. سبد

وقتی به خانه‌های مزرعه‌ای، به‌ویژه خانه‌های کشاورزی ساحلی فکر می‌کنم، به مواد طبیعی فکر می‌کنم – گیاهان، سبدها، فرش‌های جوت. و سبدها ساده ترین راه برای آوردن چمن به معنای عملی هستند! اما سبدها می توانند در هر ماده ای موجود باشند، و سبدهای سیمی جنبه صنعتی خانه های مزرعه “مدرن” را نشان می دهند. این سبد بافته شده زیبا با درب در هر اتاقی کاربردی است.

2. لهجه های چوب گرم

خانه مزرعه و چوب دست به دست هم می دهند. قلاب چوبی، جعبه چوبی قدیمی، جا ظروف. تخته های برش و قطعات سرو راه بسیار خوبی برای افزایش گرما بدون سرمایه گذاری بزرگ است.

3. فلز

تمام گرمای چوب توسط فلزات سرد متعادل می شود. سینی‌ها، سبدها، قلاب‌ها و وسایل روشنایی را در نظر بگیرید. یا کارخانه فولادی مانند این.

4. گیاهان

در حالی که گیاهان واقعی همیشه یک امتیاز هستند (انجیر برگ کمانچه در یک سبد!)، گیاهان مصنوعی نیز کار می کنند. فروشگاه مورد علاقه من برای گیاهان واقعی در ظروف زیبا برای افرادی که باغبان نیستند The Sill است. من چندین گیاه آنها را به عنوان هدیه دریافت کرده ام، و آنها هنوز در حال رشد هستند (حدس می زنم توماس آنها را آبیاری می کند – هه!) اما گیاهان مصنوعی این روزها آنقدر واقعی به نظر می رسند که هنوز هم می توانند به اتاق شما کمی زندگی بیافزایند. یک تاج گل مصنوعی به درب خود اضافه کنید.

5. کتانی

من به کتان ابراز عشق کرده ام! از روتختی گرفته تا رومیزی و دستمال سفره تا ملحفه. من عاشق لحاف MagicLinen ما و روکش بالش کتان بلژیکی هستم که از Pottery Barn دارم.

6. فانوس

من عاشق فانوس هستم! من از سال 2007 این فانوس های مالتا را داشته ام و آنها را از خانه به خانه، داخل و خارج از خانه منتقل کرده ام. اینا هم قشنگن تعداد زیادی از چوبی گرفته تا گلم و کلاسیک در بازار وجود دارد.

7. کارهای چوبی

من به کارهای چوبی وسواس دارم: لپ تاپ، تخته و چوب، تخته مهره، قالب گیری تاج. هر چیزی برای اضافه کردن شخصیت به خانه. به یاد دارید زمانی که در خانه قبلی ام تخته و چوب دستی می کردم؟ اگر من بتوانم این کار را انجام دهم، به معنای واقعی کلمه هر کسی می تواند این کار را انجام دهد، زیرا من خیلی حیله گر نیستم! من در تلاش هستم تا توماس را به بازسازی ما اضافه کند.

من می‌دانم که آیا shiplap از مد افتاده است، بحث وجود دارد. در حالی که مطمئن نیستم که یک خانه کامل را با دیوارهای کشتی بسازم، فکر نمی کنم به طور کلی کارهای چوبی از مد خارج شود. کلاسیک به نظر می رسد! مانند بسیاری از چیزها، زیاده روی نکنید.

8. مواد طبیعی دنج

از فرش‌های جوت گرفته تا پتو، افزودن مقداری دنج باعث می‌شود خانه مزرعه مدرن شما بیش از حد صنعتی یا سرد نباشد. یک پتوی پرتابی روی مبل خود بپوشانید تا ظاهری زیبا داشته باشید.

10. یک چیز قدیمی

درست مثل یک عروسی، چیز قدیمی را با چیز جدید ترکیب کنید! اضافه کردن یک عتیقه، یک نردبان یا در قدیمی، یا چیزی قدیمی روی دیوار می تواند جذابیت زیادی به فضای شما ببخشد.

11. مبلمان آسیب دیده یا فرسوده

خط مبلمان Pottery Barn Farmhouse یکی از موارد مورد علاقه من است! Crate and Barrel قطعات مشابهی را ارائه می دهد. مبلمان رنگ آمیزی شده و/یا پریشان نیز بسیار کلاسیک هستند – چه به تازگی ساخته شده باشند و چه در واقع قدیمی. میز در کلبه ما یک نمونه عالی است.

12. میزهای چوبی بزرگ

هیچ چیز نمادین تر از یک میز ناهار خوری در مزرعه نیست! ما میز Toscana Pottery Barn را داریم (کاش شستشوی خاکستری روشن‌تری داشتیم، اما شاه بلوطی داریم. مطمئن نیستم که با طبقه‌های سبک‌تر جدیدی که در آن قرار می‌دهیم چگونه به نظر می‌رسد.) این یکی هم زیباست! Crate and Barrel یک مجموعه کامل غذاخوری در خانه های مزرعه دارد که می توانید از آن برای پر کردن میز خود با غذا استفاده کنید!

رنگ های مدرن رنگ خانه های مزرعه

من همیشه با فکر کردن به اولین خانه‌ام می‌خندم، جایی که هر اتاق را با رنگ‌های روشن و پررنگ متفاوت رنگ کردم. فکر می کنم این روند در اوایل دهه 2000 بود، اما من هرگز اتاقی را به رنگ نارنجی رنگ نمی کنم! فلسفه من: دیوارها را تا حد امکان خنثی نگه دارید (معروف به کسل کننده) و با رنگ های قابل تغییر و فصلی به دلخواه تزئین کنید!

بر اساس تحقیقات من در انتخاب رنگ‌های رنگ برای خانه‌مان، پالت رنگ خانه‌های مزرعه مدرن از رنگ‌های سفید، خاکستری، خاکستری، آبی و سبز زیادی تشکیل شده است که همه تا حدودی خاموش هستند. رنگ‌ها «شسته و فرسوده می‌شوند»، گاهی مضطرب می‌شوند، و خاکستری‌ها با رنگ‌های خاکی یا پاستل‌های خاموش مخلوط می‌شوند.

رنگ هایی که بارها و بارها می دیدم به شرح زیر است.

رنگ های خنثی رنگ خانه های مزرعه

بنجامین مور به سادگی سفید

Simply White سالهاست در ذهن من بوده است، زیرا این همان چیزی است که Young House Love تمام خانه ریچموند خود را نقاشی کرده است. من یک دختر سفید خالص هستم، بنابراین فکر می کنم که احتمالا سفید مورد علاقه من است. همه کاره است و ظاهری تازه و تمیز می دهد. شخصی نوشت: “اگر تصمیم گیری برای شما سخت است، این یکی ضد شکست است.”

بنجامین مور ابر وایت

به عنوان ترکیبی از Alabaster و Simply White تبلیغ می شود. رنگ سفید ملایم‌تری نسبت به Simply دارد، اما همچنان با رنگ‌های خنثی است.

شروین-ویلیامز آلاباستر

Alabaster در سراسر وبلاگ های رنگ خانه مزرعه است. محبوبیت آن به این دلیل است که رنگ سفید گرمی دارد که به جای زرد، ته رنگ های بژ ظریفی دارد. آنها نه خیلی خنک و نه خیلی گرم هستند. این رنگ shiplap خامه ای است! یک سایت آن را «سوار یا سفید بمیر» نامید.

بنجامین مور کلاسیک خاکستری

خاکستری کلاسیک یک خاکستری گرم بسیار روشن است. بسیار خنثی است و هیچ ته رنگ دیوانه کننده ای ندارد. اگر به دنبال رنگی بسیار روشن در جایی بین خاکستری و خاکستری هستید، این یک رنگ کلاسیک است.

شروین-ویلیامز خاکستری دلپذیر

اگر این یکی آشنا به نظر می رسد به این دلیل است که کل طبقه اول ما بود خاکستری دلپذیر! من عاشق این رنگ هستم، زیرا خنثی ترین رنگ خاکستری روشن-سفید است. مردم آن را greige می نامند، اما من فکر نمی کنم که به هیچ وجه گرم / خاک رس / بژ را قرض دهد. می توانم بگویم سبک تر است. این یک خاکستری است که فضای شما را کوچک نمی کند.

خاکستری دلپذیر!

شروین-ویلیامز رپوس گری

Repose Grey یک رنگ خنثی همه کاره با ته رنگ های کمی سردتر است. هنوز کاملاً سبک است. ظاهرا ته رنگ بنفش داره ولی چشمم اینا رو نمیبینه هاها.

رنگ های فارم خانه: سبز و آبی

رشته نقره ای شروین-ویلیامز

این رنگ خاکستری/سبز بی‌صدا، ظاهراً رنگ مورد علاقه جانا گینز برای دیوارهای داخلی است! آن را با تزئینات سفید (و کمی shiplap) جفت کنید.

شروین-ویلیامز نمک دریا

این رنگ دیگری است که قبلاً در خانه خود داشتیم که در هر پست وبلاگ رنگ خانه مزرعه دیدم. ما آن را در حمام طبقه اصلی خود داریم و رنگ را حفظ می کنیم! من آن را دوست دارم – این یک آبی / سبز بسیار روشن است. فوم دریایی AKA. AKA رنگ مورد علاقه من!

دیوارهای نمک دریا!

روشویی حمام کودکان

شروین-ویلیامز باران شسته شد

این سایه به عنوان “خواهر کوچک پر جنب و جوش نمک دریا” توصیف شد. مطمئن نیستم که از آن روی دیوارها استفاده کنم (شاید در حمام؟) اما من آن را به عنوان رنگ برجسته برای در یا مبلمان دوست دارم!

بنجامین مور آرامش

مدتی پیش این رنگ را یادداشت کردم زیرا همان چیزی بود که Young House Love برای درب آشپزخانه خود استفاده کرد! این یک رنگ جزیره ای واقعا زیبا خواهد بود.

شیر نقره ای بنجامین مور

من همچنین به این مورد در بسیاری از وبلاگ ها اشاره کردم و آن را برای درب ورودی، در انبار یا لهجه جزیره ای خود دوست دارم. TBD!

فاصله شروین-ویلیامز

من این آبی قدیمی را در حین جستجوی رنگ های تاکیدی پیدا کردم. این فقط یک سایه آبی عمیق کامل است. (و من چیزی برای جزایر آبی و درها دارم!)

نیروی دریایی شروین-ویلیامز هیل

من این رنگ را بارها و بارها برای سال ها در مجلات و وبلاگ های خانگی دیده ام. هر زمان که یک آبی تیره وجود دارد، می توانید شرط ببندید که Hale Navy آن است! من مطمئن نیستم که از رنگی به این عمق استفاده کنیم یا نه، زیرا ما بیشتر به دنبال یک فضای ساحلی روشن هستیم، اما مطمئنا آن را دوست دارم! این بسیار شبیه به کابینت آشپزخانه ای است که ما اینجا در کلبه اجاره ای داریم.

از کجا مبلمان مدرن مزرعه بخریم

انبار سفال

با نامی مانند انبار، باید خانه مزرعه باشد! من احساس می کنم تقریباً همه چیز در Pottery Barn با سبک خانه های مزرعه مطابقت دارد. این فروشگاه خانه مورد علاقه من است و ما بسیاری از مبلمان آنها را داریم. من فکر می‌کنم دکور Pottery Barn ممکن است گاهی گران‌قیمت باشد، بنابراین من تمایل دارم برای چیزهای کوچکتر به مکان‌هایی مانند Target بروم.

آتشدان و دست در هدف

اما با هزینه بسیار کمتر می توانید وسایل دکور خانه مزرعه را از Target تهیه کنید! خط Hearth and Hand بسیار سرگرم کننده است – من می خواهم همه آن را بخرم! از این پیمانه های سیاه و سفید که باید بالش ها و پرتاب ها را داشته باشم، همه چیز را دارند.

Etsy

Etsy مورد علاقه من در هنگام خرید قدیمی است، زیرا من یک مرورگر حضوری بزرگ نیستم. اگر بخواهم جعبه های قدیمی پیدا کنم، Etsy همان جایی است که نگاه می کنم.

فروشگاه های محلی + بازارهای عتیقه

اگر عاشق گشت و گذار در فروشگاه‌ها هستید، بازارهای عتیقه مکان مناسبی برای یافتن دکور خانه‌های مزرعه یا مبلمان کلاسیک خواهد بود که می‌توانید آن‌ها را رنگ کنید، رنگ آمیزی کنید یا در خانه‌تان کاربردی کنید.

این میز کوچک منشی زمانی متعلق به پدربزرگ و مادربزرگ من بود

آمازون

آمازون قدیمی خوب همه چیز دارد. اگر به دنبال چیز خاصی مانند سینی فلزی هستید، احتمالا آمازون آن را دارد. یکی از یافته‌های مورد علاقه من در آمازون این مجموعه شش حوله ترکی بود که هم برای مصارف خانگی و هم برای ساحل/استخر استفاده می‌کنیم.

فروشگاه دکور خانه مزرعه مدرن

پست های بیشتر مانند این: