برگه مخترع فریزر – قابل چاپ رایگان برای سازماندهی!


داخل: بدون شک فریزر راهی برای مبارزه با ضایعات مواد غذایی است و شام را کمی راحت تر می کند. اما اگر محتویات فریزر شما یک معمای بزرگ و نامرتب است، برای صرفه جویی در وقت و هزینه، این برگه موجودی فریزر رایگان را تهیه کنید!

دو عدد موجودی فریزر قابل چاپ روی یک میز چوبی خاکستری به همراه یک خودکار و یک نشانگر پاک کردن خشک قرار دارند.

فریزرها قهرمانان گمنام زمان صرف غذا هستند.

آنها در شب های شلوغ با یک کیسه راویولی یا یک وان سوپ یخ زده به کمک می آیند.

آنها فضایی را برای جوراب کردن یک نان اضافی از نان مورد علاقه ما در هنگام فروش در فروشگاه مواد غذایی ارائه می دهند.

و آنها به ما این امکان را می‌دهند که تکه‌های سبزیجات را برای آبگوشت یا گوشتی که به تاریخ انقضای آن نزدیک می‌شود، برای یک غذای شبانه دیگر که در غیر این صورت به سطل زباله می‌رفت، ذخیره کنیم.

اما گاهی اوقات ما با فریزرهایمان خیلی خوب نیستیم.

آنها می توانند به سرعت تبدیل به محل تخلیه شوند، جایی که غذا در یک توده بزرگ، سرد و نامرتب پرتاب می شود و فراموش می شود – و ماه ها بعد با یک مورد بد سوختگی در فریزر پیدا می شود.

اگر آشنا به نظر می رسد، وقت آن است که سازماندهی کنید.

اولین قدم در واقع دانستن است چی داری در فریزر شما اینجاست که برگه موجودی فریزر قابل چاپ رایگان من وارد می شود.

یک تصویر یک موجودی فریزر را نشان می‌دهد که می‌تواند به صورت رنگی و سیاه و سفید روی پس‌زمینه خاکستری چاپ شود.

موجودی قابل چاپ را دریافت کنید

چرا به این برگه موجودی فریزر نیاز دارید؟

بله، فریزرهای ما می توانند به ما در صرفه جویی در زمان و هزینه کمک کنند.

اما آیا تا به حال در فریزر حفاری کرده اید تا زمانی که انگشتانتان برای آن کیلو سینه مرغ بی حس شود قسم خورده خریدی؟ من دارم.

خیلی ساده تر است که به سرعت با یک لیست مشورت کنید (با دستان گرم خوب) و به زندگی ادامه دهید. این لیست همچنین یک راه عالی برای کمک به برنامه ریزی وعده های غذایی و خرید غذا است. فهرست را کم‌کم کنید، سپس برنامه غذایی و فهرست مواد غذایی خود را بر اساس آنچه دارید (و ندارید) بسازید.

یک سطل فریزر پر از غذاهای منجمد روی یک میز سفید قرار دارد

برخی از افراد این نوع لیست ها را در گوشی های هوشمند خود در یک اپلیکیشن نگه می دارند. یکی از دوستان من از نشانگر پاک کردن خشک و یک تخته سفید برای ردیاب موجودی فریزر خود استفاده می کند و به سادگی موارد را هنگام استفاده از آنها پاک می کند.

من یک دختر قلم و کاغذ قدیمی هستم، بنابراین این موجودی فریزر قابل چاپ را ایجاد کردم. من امیدوارم که این به شما کمک کند تا سازماندهی بیشتری داشته باشید!

یک سطل پلاستیکی از گوشت فله منجمد روی یک میز سفید قرار دارد

نحوه استفاده از این برگه موجودی مواد غذایی

موجودی قابل چاپ را دریافت کنید

  • برگه را بگیر: روی دکمه صورتی بالا ضربه بزنید تا کپی خود را دریافت کنید.
  • آن را چاپ کنید: هنگامی که آن را از طریق ایمیل دریافت کردید، آن را دانلود و چاپ کنید. من یک نسخه رنگی و یک نسخه سیاه و سفید را اضافه کرده ام (از نسخه سیاه و سفید استفاده کنید مگر اینکه به صورت رنگی چاپ کنید).
  • (اختیاری) آن را لمینیت کنید: می توانید فایل را در رایانه خود ذخیره کنید تا هر چند بار که می خواهید چاپ کنید. یا می‌توانید آن را لمینیت کنید (در اینجا کیسه‌های خود آب‌بندی هستند که من استفاده می‌کنم) یا آن را در یک صفحه محافظ صفحه قرار دهید و موجودی خود را با یک نشانگر پاک‌کننده خشک یا مرطوب انجام دهید.
  • فریزر خود را خالی کنید: همچنین اگر در داخل فریزر یخ زده اید، این زمان عالی برای یخ زدایی آن است. مواد غذایی که در فریزر سوخته است یا دیگر نیازی به آن ندارید یا نمی خواهید را دور بریزید.
  • دسته بندی و موجودی: از دسته بندی های موجود در برگه موجودی فریزر برای موجودی آنچه دارید استفاده کنید. من این لیست را به دسته های زیر سازماندهی کرده ام.
    • گوشت ها
    • میوه و سبزیجات
    • وعده های غذایی فریزر
    • متفرقه: مانند بستنی، نان و خشکبار مانند آرد
    • من همچنین یک برگه دوم با اتاق برای ایجاد دسته بندی های خود ارائه کرده ام، در صورتی که سیستم دیگری برای شما منطقی باشد. به عنوان مثال، اگر گوشت های فله زیادی خریداری می کنید، نام دسته بندی شما ممکن است “گوشت گاو”، “مرغ” و “گوشت خوک” باشد.در اینجا نحوه خرید گوشت به صورت عمده آمده است). اگر پخت و پز در فریزر زیاد انجام می دهید، دسته بندی های شما ممکن است «کاسرول»، «غذاهای قابلمه فوری» و «سوپ» باشد (30 دستور غذا برای غذاهای فریزر سالم دریافت کنید).
  • به مبلغ و تاریخ توجه کنید: مطمئن شوید که نام کالا را به اضافه مقدار هر موردی که در اختیار دارید، با استفاده از علامت های شمارش یا اعداد ثبت کنید.
  • ارسال کنید: فهرست را روی درب فریزر یا دیوار مجاور قرار دهید. هنگام بیرون آوردن وسایل یا اضافه کردن چیزهای جدید به فریزر بعد از خرید مواد غذایی، مطمئن شوید که یک خودکار یا مداد در نزدیکی شما وجود دارد که باید به آن توجه کنید.

موجودی قابل چاپ را دریافت کنید

به سازماندهی ادامه دهید!

چگونه یک فریزر کشوی پایین را مرتب کنیم

این فریزرها می توانند به سرعت به یک توده نامرتب تبدیل شوند. این سیستمی است که ما برای مرتب نگه داشتن سیستم خود استفاده می کنیم.

چگونه یک فریزر پایین را سازماندهی کنیم

چگونه یک فریزر صندوقی را مرتب کنیم

سیستم ساده و ارزانی را که سال هاست با آن گیر کرده ایم، دریافت کنید.

یک گرافیک خوانده می شود "چگونه یک فریزر صندوقچه را مرتب کنیم" با عکس فریزر سینه

موارد قابل چاپ رایگان بیشتری دریافت کنید

یک گرافیک خوانده می شود "قابل چاپ رایگان  یک برنامه غذایی #در خانه بمانید"

برنامه ریز شام بدون استرس را بگیرید

این یک سیستم کامل برنامه ریزی شام است که فقط برای شما طراحی شده است

یک تصویر گرافیکی یک نسخه قابل دانلود از برنامه‌ریزی شام بدون استرس را نشان می‌دهد