هدیه خلوت آشپزی Nimmo Bay!


کاری را که انجام می دهید متوقف کنید! شما می خواهید در مورد این بشنوید باور نکردنی هدیه خلوت آشپزی Nimmo Bay با ارزش است 30500 دلار!

دوستان عزیزم بکی و فریزر در Nimmo Bay یک هدیه برای خلوت آشپزی آینده خود ارائه کردند، من از فرصت استفاده کردم. خوشحالم که به یک جفت آدم خوش شانس اجازه می دهم که جادوی این مکان را خودشان تجربه کنند.

کابین خلیج نیمو

درباره Nimmo Bay

Nimmo Bay جایگاه ویژه ای در قلب من دارد. بدون شک، جادویی ترین مکان برای فرار از عجله و بازگشت به طبیعت است. آنها در قلب جنگل های بارانی خرس وحشی بریتیش کلمبیا، در ساحل ناهموار غربی کانادا قرار دارند، آنها یک مقصد دورافتاده خانوادگی هستند که سفر به آن به طرز شگفت انگیزی آسان است. پذیرایی از میهمانان برای نزدیک به 40 سال به آنها یک یا دو چیز در مورد مهمان نوازی در سطح جهانی، تسهیل تجربیات وحشیانه و فراتر رفتن برای کمک به ایجاد خاطرات ماندگار برای هر فردی که قدم بر اسکله خود می گذارد، آموخته است.

بار صدف

درباره خلوت آشپزی

با تیم حرفه ای آشپزی پرشور Nimmo Bay که شما را در سفری فراموش نشدنی از طریق حواس راهنمایی می کنند، طبیعت وحشی را جشن بگیرید. این Savor the Coast Wellness Retreat با ترکیب غذاهای علوفه‌ای، شراب‌های آماده، ارواح محلی، و محیطی باورنکردنی در هر لحظه، برای کسانی طراحی شده است که می‌خواهند دنیا را از طریق طعم و مزه تجربه کنند. اعتکاف از 1 تا 5 ژوئن 2023 برگزار می شود: برنده باید بتواند در این تاریخ ها در اعتکاف شرکت کند (یا آن را به کسی که می تواند هدیه دهد) و از ونکوور سفر کند (حمل و نقل به ونکوور شامل نمی شود). در اینجا درباره عقب نشینی بیشتر بدانید.

جزئیات هدیه

  • خلوت آشپزی برای دو نفر – شامل ترانسفر رفت و برگشت بین ونکوور و خلیج نیمو، اقامت در یک کابین خصوصی، همه وعده‌های غذایی، الکل خانگی، تجربه‌های خلوت آشپزی و دسترسی به امکانات استراحتگاه.
  • تاریخ 1 تا 5 ژوئن 2023 است
  • به ارزش 30500 دلار کانادا و شامل پروازهای رفت و برگشت از ونکوور – خلیج نیمو است.

این هدیه تا 24 مه ساعت 11:59 شب PST باز است. با برنده مستقیماً تماس گرفته می شود و 25 مه اعلام می شود!

توجه: درمان های اختیاری سلامتی و انعام شامل نمی شود. برنده باید بتواند به داخل و خارج از ونکوور سفر کند (شامل نمی شود) در تاریخ های عقب نشینی شرکت کند (قابل انتقال به تاریخ ها یا استراحت های دیگر نیست).

نحوه ورود

هدیه خلوت آشپزی Nimmo Bay برای دو نفر