هدیه نهایی ویتامیکس – عشق و لیمو


کتاب آشپزی جدید ما را از قبل سفارش دهید غذای ساده احساس خوب فرصتی برای برنده شدن یک مخلوط کن پر سرعت، غذاساز و مخلوط کن غوطه وری از Vitamix!


ریختن شیر بادام جین در مخلوط کن ویتامیکس پر از کلم پیچ، موز و پرتقال


شمارش معکوس آغاز می شود! کتاب آشپزی جدید ما عشق و لیمو غذای ساده احساس خوب کمی بیش از یک هفته دیگر منتشر می شود. برای جشن گرفتن، من شگفت‌انگیزترین هدیه ویتامیکس را دارم! بله، ما بهترین مخلوط کن را تقدیم می کنیم، اما این همه چیز نیست…

پیش سفارش غذای ساده احساس خوب تا 25 آوریل برای برنده شدن این بسته جایزه ویژه Vitamix شرکت کنید:

برای ورود، فقط رسید کتاب خود را به آدرس bookbonus@loveandlemons.com ارسال کنید.

قبلاً پیش سفارش داده اید؟ شما به طور خودکار وارد می شوید!


اسموتی کیک هویج روی میز مرمری در کنار کتاب آشپزی، هویج و مخلوط کن ویتامیکس


من سال‌هاست که از طرفداران محصولات Vitamix هستم، و اقلام موجود در این بسته هدیه هنوز از موارد مورد علاقه من هستند.

سیستم آشپزخانه هوشمند A3500 Gourmet شامل موارد زیر است:

را مخلوط کن Vitamix A3500 Series Ascent. برای تهیه اسموتی، سوپ، سس و دسر بسیار مناسب است. این فوق‌العاده قدرتمند است—حتی می‌تواند آجیل و دانه‌های خام را در کمترین زمان به پوره‌های خامه‌ای تبدیل کند! اگر از من بپرسید این یک آشپزخانه ضروری است.

را ضمیمه غذاساز 12 فنجانی Vitamix. من آن را دوست دارم زیرا از همان پایه مخلوط کن استفاده می کند، بنابراین فضایی را در کمدهای من آزاد می کند. برای درست کردن همبرگرهای پنیر سیب زمینی شیرین، میله های کیک هویج فریزر و بسیاری دستور العمل های دیگر فوق العاده است. غذای ساده احساس خوب!


دستی با استفاده از مخلوط کن غوطه وری برای مخلوط کردن قابلمه سوپ گوجه فرنگی در کنار کتاب آشپزی Love & Lemons Simple Feel Good Food


در نهایت، مخلوط کن غوطه وری Vitamix برای مخلوط کردن سوپ ها درست در قابلمه عالی است! من در گذشته با مخلوط‌کن‌های غوطه‌وری دیگر که به اندازه کافی قدرتمند نبودند تا سوپ‌ها را واقعاً صاف و خامه‌ای به‌دست آورند، مبارزه کرده‌ام. این یکی نیست! هر بار هر چیزی را که با هم ترکیب می کنید صاف و ابریشمی می کند. و نگران نباشید – طراحی تضمین می کند که ظروف آشپزی شما را خراش نمی دهد.


با استفاده از مخلوط کن غوطه ور، اسموتی را در شیشه مخلوط کن ویتامیکس مخلوط کنید


مجموعه مخلوط‌کن غوطه‌وری نیز عالی است زیرا همراه با یک ضمیمه همزن و یک شیشه مخلوط‌کن است که برای تهیه اسموتی‌های تک‌نفره و بردن آن‌ها در حال حرکت فوق‌العاده است.

اگر نمی توانید بگویید، من همه این محصولات را دوست دارم، و می دانم که شما هم دوست خواهید داشت! فقط کتاب آشپزی را پیش خرید کنید تا شانس برنده شدن آنها را داشته باشید.

از حمایت شما متشکرم غذای ساده احساس خوب. من نمی توانم صبر کنم تا شما به زودی آشپزی را از آن شروع کنید!


اسموتی سبز ترکیبی جینین در مخلوط کن ویتامیکس


این هدیه سه شنبه 25 آوریل در ساعت 11:59 شب CDT به پایان می رسد و فقط برای ساکنان ایالات متحده و کانادا آزاد است. تشکر ویژه از Vitamix برای همکاری در این جایزه!