راهنمای هدیه تعطیلات چیزهای مورد علاقه 2022


برای کسی که دوستش دارید به هدیه نیاز دارید؟ اینها همه چیزهای مورد علاقه من هستند که هدایایی عالی می سازند

هدیه عالی متفکرانه، مفید و اغلب به طرز دیوانه کننده ای دشوار است.

برای یافتن آن هدایای دست نیافتنی به همه کمکی نیاز دارم.

اگر شما هم این کار را می کنید، من می خواستم چند مورد از موارد مورد علاقه فعلی خود را به اشتراک بگذارم. زیرا ممکن است این پتانسیل را داشته باشند که برای افراد لیست شما نیز چیزهای مورد علاقه باشند.

و آنها فقط ممکن است هدیه ای عالی باشند!

طبق معمول با راهنمای هدیه من، اینها همه اقلامی هستند که من دارم، امتحان کرده ام، یا خودم به عنوان هدیه داده ام (یا دریافت کرده ام).

پیش بند آشپزخانه نرم کره ای یکی از همکاران متخصص تغذیه من این خط از پیشبندهای با پوشش کامل را برای بزرگسالان و کودکان ایجاد کرد. آنها نرم، کشسان و از پارچه ورزشی مقاوم در برابر چروک ساخته شده اند. و آنها در یک دسته از الگوهای زیبا می آیند (من gingham را دارم!).

حوله ساحلی ترکی این حوله های ساحلی بزرگ رنگارنگ، سریع خشک شدن و سبک وزن هستند. سال گذشته دو تا از آنها را از دوستان به من هدیه دادند و تمام تابستان از آنها در استخر استفاده کردم. این یکی شبیه آنهایی است که من دارم و در رنگهای مختلف موجود است.

مه صورت خود برنزه کننده برای دوست شما (مثل من) که نمی تواند تابستان را پشت سر بگذارد، این بهترین خودبرنزه کننده است که برای صورت پیدا کرده ام. درخشش لطیف آفتاب‌گیر می‌دهد، در تمام طول روز ماندگاری دارد و بوی ساحل می‌دهد! آن را پیدا کنید اولتا یا آمازون.

مشاوره شخصی رنگ گورو دانستن رنگ‌هایی که به نظر من بهترین (و بدترین) به نظر می‌رسند، بازی را برای خرید و تمیز کردن کمد من تغییر داد. چگونه کار می کند: شما عکس های خود را آپلود می کنید و یک کارت رنگی سفارشی با سایه های دقیقی که برای شما مناسب است دریافت می کنید. از کد REALMOM من برای دریافت 10٪ تخفیف استفاده کنید (من وابسته هستم).

کتاب چرا شما خیلی عالی هستید من این کتاب کوچک را به دو دوست عزیز هدیه دادم. این هدیه ویژه ای عالی است که از ته دل صحبت می کند و چیزی را به آنها می دهد که برای همیشه ارزشمند خواهند بود. هر صفحه به شما پیامی مانند “عالی است که چگونه اینقدر قوی داری______” و “اگر می توانستیم _____ عالی شما را بطریف کنیم، ثروت زیادی به دست می آوریم”. جاهای خالی را با پاسخ هایی که محبت آمیز، احمقانه یا برخی از هر دو هستند پر کنید.

هودی قدیمی گپ من این هودی دنج و قدیمی را آنقدر دوست دارم که آن را در سه رنگ تهیه کردم، سپس چند تا برای شوهر و نوجوانم خریدم و یکی را برای یکی از دوستانم فرستادم. در چندین رنگ و در می آید اندازه ها برای خانم ها (از جمله سایزهای ریز و بلند!) و مردان، در هر دو سبک زیپ یا pull-over.

ایرپادهای اپل من چندین سال به این مهمانی دیر رسیدم، اما بالاخره بعد از اینکه چند بار سیم هدفونم با بند سگ در هم پیچیده شد، یک جفت از اینها را گرفتم. الان کلا فروخته شدم! راه اندازی و استفاده آسان (حتی برای افراد فن هراس مانند من) و شارژ تا 24 ساعت نگه می دارد. من دارم ایرپادهای کلاسیک.

روبالشی ابریشمی گفته می شود روبالشی های 100% ابریشمی برای مو و پوست شما مفید هستند. آنها رویایی-نرم هستند و از طرف دیگر خوب و خنک می مانند. این یکی که من دارم در یک دسته از سایه های مختلف می آید.

دمپایی پشمی آب پز من و شوهرم هر دو دارای پاپوش های گرم و حمایتی هافلینگر هستیم. آنها یک ولخرجی هستند اما کیفیت بالایی دارند و امیدواریم سالهای زیادی دوام بیاورند. می توانید آنها را در هافلینگر یا از طریق Zappos یا سایر خرده فروشان.

من یکی از شرکت‌کنندگان در برنامه Amazon Services LLC Associates هستم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم کردن وسیله‌ای برای کسب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است.