نان موز قهوه ای-شکر آسان – فیتنس غذایی


پرش به دستور غذا

یک دسر دوست داشتنی و مرطوب با شیرینی لطیفی در این دستور تهیه می شود نان موز قهوه ای-شکر آسان.

نان موز شکر قهوه ای آساننان موز شکر قهوه ای آسان

زمان اعتراف: من نمی دانستم شکر قهوه ای چیزی است تا زمانی که خیلی بزرگتر از آن چیزی بودم که می خواستم اعتراف کنم (خوب، من 12 ساله بودم). وقتی فهمیدم که جایگزین هایی برای دانه های سفید گرانبهای من وجود دارد، شوکه شدم. با نگاهی به گذشته، من نباید آنقدر شوکه می شدم. منظورم این است که برنج سفید و قهوه ای، شکلات سفید و قهوه ای، شیر سفید و قهوه ای… چرا شکر سفید و قهوه ای وجود ندارد؟

سپس تعجب من را تصور کنید وقتی فهمیدم شکر قهوه ای چیزی بیش از یک تعویض پالت است. شکر با ملاس بود. کمی مرطوب تر از همتای سفیدش بود. همه اینها مهم به نظر می رسید، اگرچه من نمی دانستم با این اطلاعات چه کار کنم تا بعداً که خودم شروع به پخت کردم. خوب، این دستور همان چیزی است که من با آن اطلاعات انجام دادم.

من عاشق پختن نان موزی هستم. همه جنبه های آن درمانی است. درست کردنش، پختنش، بو کردنش، خوردنش… خیلی خوبه. هرچند گاهی دوست دارم کمی اوضاع را تغییر دهم. خوب، این من است که آن را کمی تغییر می دهم. شاید حتی بهبود در نان اولیه. در هر برش شکر قهوه ای تزریق می شود. روی نان شکر قهوه ای پراکنده است. آن چیزی که قبلاً یک میان‌وعده شیرین است با شکر سفید غنی که نمی‌تواند تحمل کند را به شما می‌دهد.

آیا نان موز شکر قهوه ای سالم است؟

این دستور غذا چندین چیز دارد: آرد گندم کامل، موز، سس سیب شیرین نشده، تخم مرغ، دارچین. همه به خوبی به سلامتی شما کمک می کنند (یا جایگزین سالم تری برای چیزی هستند که برخی افراد برای تهیه نان موزی استفاده می کنند). با این حال، باید از رژیم غذایی بیش از حد قند پرهیز کرد، بنابراین در این رژیم زیاده روی نکنید. کسانی از شما که رژیم غذایی محدودی دارید خوشحال می شوید که بدانید می توانید از این نان لذت ببرید، حتی اگر رژیم گیاهخواری، گیاهخواری (تخم مرغ را با تخم کتان جایگزین کنید)، یا بدون گلوتن (آرد را با جایگزین بدون گلوتن جایگزین کنید). .

آیا شکر قهوه ای سالم تر از شکر سفید است؟

در یک کلام، نه. این روزها شکر قهوه ای کمی بیشتر از شکر سفید تصفیه شده با اضافه کردن ملاس است. و از آنجایی که ملاس ارزش غذایی بسیار کمی دارد، صرفه جویی در مواد معدنی عجیب و غریب، بحث در مورد اینکه کدام سالم تر است، موضوع بحث برانگیزی است. هرچند همیشه اینطور نبود. شکر قهوه ای در گذشته با شکر نرم تصفیه نشده یا نیمه تصفیه شده تهیه می شد که سپس با ملاس مخلوط می شد. تفاوت چندانی با توجه به ملاس وجود ندارد که در واقع فقط یک محصول جانبی فرآیند پالایش است.

عناصر

  • 2 فنجان آرد گندم کامل
  • 1 قاشق چایخوری جوش شیرین
  • 1/2 قاشق چایخوری نمک دریا
  • 1/2 قاشق چایخوری دارچین آسیاب شده
  • 2 فنجان موز رسیده له شده (حدود 4 عدد موز بزرگ)
  • 1/2 فنجان سس سیب شیرین نشده
  • 3/4 فنجان شکر قهوه ای ارگانیک، به آرامی بسته بندی شده است
  • 2 عدد تخم مرغ بزرگ
  • 1 قاشق چایخوری عصاره وانیل خالص
  • 1/3 فنجان شکر قهوه ای ارگانیک، برای رویه (اختیاری)
نان موز شکر قهوه ای آساننان موز شکر قهوه ای آسان

دستورالعمل ها

آماده سازی

فر را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید. یک قالب نان 9×5 اینچی را با اسپری نچسب چرب کنید یا روی آن را با کاغذ روغنی بپوشانید تا به راحتی جدا شود.

هم بزنید

در یک کاسه متوسط، آرد کامل، جوش شیرین، نمک دریایی و دارچین را با هم مخلوط کنید.

مخلوط کردن

در یک کاسه بزرگتر، موز له شده را با سس سیب شیرین نشده، شکر قهوه ای، تخم مرغ و عصاره وانیل مخلوط کنید.

تا کردن

مواد خشک را به تدریج در مخلوط مرطوب بریزید.

انتقال

خمیر را داخل قالب نان آماده شده منتقل کنید و روی آن را با کاردک صاف کنید. اگر احساس لذت می کنید، شکر قهوه ای اضافی را روی آن بپاشید تا پوسته ای شیرین پیدا کند.

پخت

50-55 دقیقه بپزید. بعد از تمام شدن از فر خارج کنید و اجازه دهید نان حدود 15 دقیقه در تابه خنک شود. سپس با استفاده از رویه کاغذ روغنی، نان را بیرون آورده و روی توری سیمی قرار دهید تا کاملا خنک شود.

خوردن!

نان موز شکر قهوه ای آساننان موز شکر قهوه ای آسان

سوالات متداول و نکات

چگونه نان موزی خود را ذخیره کنم؟

اجازه دهید نان کاملا خنک شود. اکنون سه گزینه دارید: آن را بپوشانید و تا 3 روز در دمای اتاق بگذارید. آن را در پلاستیک بپیچید و تا یک هفته در یخچال نگهداری کنید. آن را در پلاستیک بپیچید سپس آن را در آلومینیوم بپیچید و تا 3 ماه در فریزر نگهداری کنید. قبل از خوردن آن را در یخچال یا روی پیشخوان آشپزخانه بگذارید تا آب شود.

سس سیب چه می کند؟

سس سیب همان سس مخفی است… این جایگزین استفاده از روغن برای نان موزی سالم تر است. به علاوه، طعم کمی میوه ای را به آن اضافه می کند که من عاشق آن هستم.

چگونه می توانم تخم کتان را برای تهیه این گیاه وگان درست کنم؟

یک قاشق غذاخوری دانه کتان آسیاب شده دارید؟ 3 قاشق غذاخوری آب دارید؟ سپس مواد لازم برای تخم کتان را دارید. فقط این دو را با هم ترکیب کنید، هم بزنید، سپس بگذارید 10 دقیقه بماند. یک تخم کتان معادل یک تخم مرغ لبنی است.

چرا نان من واقعاً متراکم است؟

احتمالا بیش از حد کار کرده اید. هنگام تا کردن، این کار را به آرامی انجام دهید و آن را به حداقل برسانید. شما به دنبال خمیری هستید که فقط ترکیب شده باشد و هیچ جیب آردی در چشم نباشد.

چگونه از قهوه ای شدن بیش از حد نان خود جلوگیری کنم؟

در نیمه پخت، نان را با فویل آلومینیومی چادر بزنید. این کار آن را در برابر حرارت مستقیم محافظت می کند و مطمئن می شود که بدون سوختن گرم می شود.

چگونه می توانم بفهمم که نان آماده شده است؟

وقتی خلال دندانی که در مرکز فرو می‌کنید، تمیز یا با چند خرده نمناک بیرون می‌آید، متوجه خواهید شد که این کار تمام می‌شود. بدون خلال دندان؟ چاقو به خوبی عمل خواهد کرد.

نان موز شکر قهوه ای آساننان موز شکر قهوه ای آسان

دیگر دستور العمل های نان موزی که باید امتحان کنید

نان موز شکر قهوه ای آساننان موز شکر قهوه ای آسان
نان موز شکر قهوه ای آساننان موز شکر قهوه ای آسان

عناصر

  • 2 فنجان ها آرد گندم کامل برای یک چرخش سالم تر
  • 1 قاشق چایخوری جوش شیرین
  • 1/2 قاشق چایخوری نمک دریا
  • 1/2 قاشق چایخوری دارچین آسیاب شده
  • 2 فنجان ها موز رسیده له شده حدود 4 عدد موز بزرگ
  • 1/2 فنجان سس سیب شیرین نشده
  • 3/4 فنجان شکر قهوه ای ارگانیک به آرامی بسته بندی شده است
  • 2 تخم مرغ های بزرگ
  • 1 قاشق چایخوری عصاره وانیل خالص
  • 1/3 فنجان شکر قهوه ای ارگانیک (برای رویه)، اختیاری

دستورالعمل ها

  • فر را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید. یک قالب نان 9×5 اینچی را با اسپری نچسب چرب کنید یا روی آن را با کاغذ روغنی بپوشانید تا به راحتی جدا شود.

  • در یک کاسه متوسط، آرد کامل، جوش شیرین، نمک دریایی و دارچین را با هم مخلوط کنید.

  • در یک کاسه بزرگتر، موز له شده را با سس سیب شیرین نشده، شکر قهوه ای، تخم مرغ و عصاره وانیل مخلوط کنید.

  • مواد خشک را به تدریج در مخلوط مرطوب بریزید.

  • خمیر را داخل قالب نان آماده شده منتقل کنید و روی آن را با کاردک صاف کنید. اگر احساس لذت می کنید، شکر قهوه ای اضافی را روی آن بپاشید تا یک پوسته شیرین به دست آید.

  • 50-55 دقیقه بپزید. بعد از تمام شدن از فر خارج کنید و اجازه دهید نان حدود 15 دقیقه در تابه خنک شود. سپس با استفاده از رویه کاغذ روغنی، نان را بیرون آورده و روی توری سیمی قرار دهید تا کاملا خنک شود.

اطلاعات تغذیه:

کالری: 187کیلو کالری (9%) کربوهیدرات ها: 38g (13%) پروتئین: 4g (8%) چربی: 1g (2%) چربی های اشباع شده: 0.3g (2%) چربی های چند غیر اشباع: 0.4g چربی اشباع شده: 0.3g چربی ترانس: 0.003g کلسترول: 27میلی گرم (9%) سدیم: 199میلی گرم (9%) پتاسیم: 181میلی گرم (5%) فیبر: 3g (13%) قند: 20g (22%) ویتامین A: 61IU (1%) ویتامین سی: 2میلی گرم (2%) کلسیم: 13میلی گرم (1%) اهن: 1میلی گرم (6%)

سلب مسئولیت تغذیه

دستور العمل های نوشته شده و تولید شده در Food Faith Fitness فقط برای اهداف اطلاعاتی است.





Source link