طرز تهیه پوره سیب زمینی گل کلم


پرش به دستور غذا

اگر به دنبال یک جایگزین سالم و خوش طعم برای پوره سیب زمینی هستید، به دنبال این نباشید دستور تهیه پوره گل کلم! این غذای کم کربوهیدرات و بدون گلوتن که به سرعت پخته می‌شود، طعم جدید مورد علاقه شما خواهد بود.

طرز تهیه پوره سیب زمینی گل کلم - راهنمای آسان و گام به گام با عکس هایی که به شما نشان می دهد چگونه پوره گل کلم درست کنید، طعمی شبیه پوره سیب زمینی دارد، اما کتو، کم کربوهیدرات، بدون گلوتن و سالم است!  |  Foodfaithfitness.com |  @FoodfaithFit

می دانم به چه فکر می کنید: به هیچ وجه گل کلم نمی تواند طعم پوره سیب زمینی را بدهد. اما، دوست من، یک خبر عالی برای شما دارم: یک راه سریع و آسان برای تهیه غذای راحت خامه ای و پر طعم وجود دارد. بدون بارگیری کربوهیدرات در این فرآیند

درست است! گل کلم یک سبزی کم کربوهیدرات و فوق العاده سالم است که می توان آن را با چند ماده بسیار ساده ترکیب کرد تا طعمی مانند پوره سیب زمینی واقعی داشته باشد. خانواده شما حتی متوجه تفاوت نمی‌شوند – و اگر متوجه شوند، شرط می‌بندم که اینها را ترجیح می‌دهند.

طرز تهیه پوره سیب زمینی گل کلم - راهنمای آسان و گام به گام با عکس هایی که به شما نشان می دهد چگونه پوره گل کلم درست کنید، طعمی شبیه پوره سیب زمینی دارد، اما کتو، کم کربوهیدرات، بدون گلوتن و سالم است!  |  Foodfaithfitness.com |  @FoodfaithFit

چرا عاشق پوره گل کلم خواهید شد؟

  • پوره گل کلم به قدری خوشمزه است که حتی تندترین خورندگان هم سبزیجات خود را می خورند. به علاوه، گل کلم دوستدار پالئو و Whole30 است.
  • این دستور پخت خیلی سریع درست می‌شود، و آن را به یک غذای جانبی آسان برای سرو در شب‌های هفته تبدیل می‌کند. اما اگر عصبی هستید، همیشه می‌توانید دستورالعمل‌های Instant Pot Mashed Cauliflower را به جای آن دنبال کنید.
  • گل کلم سرشار از فیبر و سایر مواد مغذی مهم مانند ویتامین C و آنتی اکسیدان ها است که آن را به یک جایگزین خوشمزه، سالم و کم کربوهیدرات برای سیب زمینی تبدیل می کند.

گل کلم له شده را با چی سرو کنیم

استفاده از دستور العمل پوره سیب زمینی گل کلم برای هر روز از هفته عالی است. این غذای جانبی عالی برای برخی از دستور العمل های غذای راحت مانند کتو استیک با قارچ کره سیر است. برای تکمیل وعده غذایی، تنها کاری که باید انجام دهید این است که مقداری سبزیجات برشته اضافه کنید.

پوره گل کلم همچنین یک جایگزین عالی با کربوهیدرات کم برای استفاده در پای پالئو شپردز به جای سیب زمینی است.

طرز تهیه پوره سیب زمینی گل کلم - راهنمای آسان و گام به گام با عکس هایی که به شما نشان می دهد چگونه از گل کلم پوره سیب زمینی درست کنید، طعمی شبیه پوره سیب زمینی دارد، اما کتو، کم کربوهیدرات، بدون گلوتن و سالم است!  |  Foodfaithfitness.com |  @FoodfaithFit

عناصر

  • 1 سر گل کلم
  • روغن زیتون یا کره 2 تا 3 قاشق غذاخوری
  • 1/4 فنجان شیر

طرز تهیه پوره گل کلم

برش

گل کلم خود را به صورت گلچه های لقمه ای برش دهید. سپس، باید یک قابلمه بزرگ آب را به جوش بیاورید. پس از جوش آمدن، گل کلم را اضافه کنید و به مدت 5 تا 6 دقیقه تفت دهید. گلچه های بزرگتر به زمان پخت بیشتری نیاز دارند.

سرد

گل کلم را آبکش کنید و بگذارید حدود 10-15 دقیقه روی دستمال آشپزخانه بماند. برای مرحله بعدی باید آن را کنترل کنید و نمی خواهید دستان خود را بسوزانید.

زنگ بزن

گل کلم آبکش شده را داخل حوله آشپزخانه بریزید و تا جایی که می توانید آب بریزید.

مخلوط کنید

گل کلم را با مواد اضافی به غذاساز اضافه کنید. هم بزنید تا یکدست و کرم رنگ شود. مزه دار کنید. خدمت.

طرز تهیه پوره سیب زمینی گل کلم - راهنمای آسان و گام به گام با عکس هایی که به شما نشان می دهد چگونه پوره گل کلم درست کنید، طعمی شبیه پوره سیب زمینی دارد، اما کتو، کم کربوهیدرات، بدون گلوتن و سالم است!  |  Foodfaithfitness.com |  @FoodfaithFit

تغییرات

یکی از چیزهای عالی در مورد گل کلم له شده این است که غذای سختی است که می توان آن را به هم ریخت. هر چیزی که اضافه کنید فقط طعم آن را بهتر می کند. من شخصاً دوست دارم پنیر رنده شده (چدار یا پارمزان کار عالی) و سیر خرد شده یا تفت داده شده را اضافه کنم.

اگر می‌خواهید گل کلم پوره‌شده سیر واقعاً خامه‌ای داشته باشید، می‌توانید دستورالعمل‌های این دستور العمل پوره سیب‌زمینی گل کلم سیر سالم را دنبال کنید.

برای تهیه گل کلم له شده خامه ای بدون لبنیات، می توانید شیر یا خامه را با روغن زیتون، شیر نارگیل، آب سبزیجات و خامه بادام هندی جایگزین کنید.

نحوه نگهداری گل کلم له شده

بهترین راه برای نگهداری باقی مانده گل کلم له شده، نگهداری آن در یخچال است. ابتدا مطمئن شوید که ظرف تا دمای اتاق خنک شده باشد. پس از خنک شدن، گل کلم له شده را به یک ظرف دربسته یا یک کیسه پلاستیکی قابل درزگیری منتقل کنید. برچسب زدن و تاریخ را فراموش نکنید!

باقی مانده های شما تا 3 تا 4 روز تازه می مانند.

برای گرم کردن مجدد می توانید از مایکروویو یا اجاق گاز استفاده کنید. اگر در مایکروویو می‌زنید، مطمئن شوید که گل کلم را در فواصل 30 ثانیه‌ای گرم می‌کنید و در بین آن‌ها هم می‌زنید تا گرم شود.

سالم-سیر-پوره-گل کلم-سیب زمینی-عکس-768x1081

شما اکنون یک غذای جانبی فوق العاده خامه ای، کم کربوهیدرات و کم کالری دارید که می توانید کمک های دوم را داشته باشید.

سالم-سیر-پوره-گل کلم-سیب زمینی-عکس-768x1081

عناصر

  • 1 سر گل کلم
  • 2 – روغن زیتون یا کره 3 قاشق غذاخوری
  • 1/4 فنجان شیر

دستورالعمل ها

  • گل کلم خود را به صورت گلچه های لقمه ای برش دهید. سپس، باید یک قابلمه بزرگ آب را به جوش بیاورید. پس از جوش آمدن، گل کلم را اضافه کنید و به مدت 5 تا 6 دقیقه تفت دهید. گلچه های بزرگتر به زمان پخت بیشتری نیاز دارند.

  • گل کلم را آبکش کنید و بگذارید حدود 10-15 دقیقه روی دستمال آشپزخانه بماند. برای مرحله بعدی باید آن را کنترل کنید و نمی خواهید دستان خود را بسوزانید.

  • گل کلم آبکش شده را داخل حوله آشپزخانه بریزید و تا جایی که می توانید آب بریزید.

  • گل کلم را با مواد اضافی به غذاساز اضافه کنید. هم بزنید تا یکدست و کرم رنگ شود. مزه دار کنید. خدمت.

اطلاعات تغذیه:

کالری: 66کیلو کالری (3%) کربوهیدرات ها: 11g (4%) پروتئین: 5g (10%) چربی: 2g (3%) چربی های اشباع شده: 1g (6%) چربی های چند غیر اشباع: 0.1g چربی اشباع شده: 1g کلسترول: 2میلی گرم (1%) سدیم: 69میلی گرم (3%) پتاسیم: 651میلی گرم (19%) فیبر: 4g (17%) قند: 5g (6%) ویتامین A: 25IU (1%) ویتامین سی: 101میلی گرم (122%) کلسیم: 65میلی گرم (7%) اهن: 1میلی گرم (6%)

سلب مسئولیت تغذیه

دستور العمل های نوشته شده و تولید شده در Food Faith Fitness فقط برای اهداف اطلاعاتی است.