دستور پخت ماکارونی مرغ خامه ای


آیا به دنبال یک دستور غذای ساده، خوش طعم و مورد تایید خانواده هستید؟ شما به این دستور پخت ماکارونی مرغ خامه ای نیاز دارید! این همیشه یک ضربه است!

کاسرول ماکارونی مرغ خامه ای

من خودم را تا حدودی یک خبره در کاسه پزی دوست دارم. آیا این ادعایی به نظر می رسد؟ 😉 راستش را بخواهید، من احساس می کنم که کاسرول ها رپ بدی می گیرند.

من احساس می‌کنم اکثر مردم فکر می‌کنند کاسه‌ها کسل‌کننده و خشن هستند. بگذارید به شما بگویم، وقتی به گروهی غذا می‌دهید (یا در مورد من: 4 پسر گرسنه) یا فقط از خوردن غذای باقی مانده از یخچال برای یک ناهار یا شام لذت می‌برید، یک کاسرول راه حلی است.

ناگفته نماند که یک دلار راه زیادی را می برد! آیا شما من را امتحان کردید کاسرول پیتزا زودل، کاسرول گل کلم پنیری، یا کاسرول فلفلی رلینو؟

YUM. من خیلی خوشمزه دارم دستور پخت کاسرول اینجاست که باید امتحان کنید

بشقاب سرامیکی با کمک بزرگی از ماکارونی مرغ روی آن انباشته شده است.

کاسرول مرغ را چگونه درست می کنید؟

روش های مختلفی برای درست کردن ماکارونی مرغ وجود دارد.

  1. هر نوع پاستا کار می کند (من برای این یکی روتینی را انتخاب کردم).
  2. از سوپ های خامه ای استفاده کنید – یا نروید. راه های زیادی برای ایجاد یک مخلوط خامه ای وجود دارد. اگر گوشت دوست دارید اضافه کنید!
  3. می توانید از انواع وسایل اضافی که در یخچال یا انباری خود پیدا می کنید استفاده کنید.
  4. روی آن را با پنیر ذوب شده یا مخلوط پودر سوخاری کره ای (من هر دو را انجام دادم!).

این تقریباً شبیه یک آزمایش علمی است – طعم‌هایی را که فکر می‌کنید با هم ترکیب می‌شوند را پیدا کنید و اجازه دهید تخیل شما آزاد شود!

اگر وقت آزمایش ندارید و می‌خواهید یک گوشت مرغ ماکارونی که می‌دانید برنده خواهد بود، دیگر نگاه نکنید! به پایین بروید و این دستور را دریافت کنید.

دروغ نمی گویم که می گویم خیلی خوشمزه است. 🤤

ظرف کاسرول با قاشق که سخاوتمندانه لقمه می گیرد.

تا کی یک کاسرول را در فر می پزید؟

چیزی که من در مورد این دستور پخت ماکارونی مرغ دوست دارم این است که از مرغ از قبل پخته شده استفاده می کند. سعی می‌کنم یک هفته خرید کنم و برای وعده‌های غذایی‌ام برنامه‌ریزی کنم.

من دوست دارم یک مرغ جوجه گردان بخرم و ریز ریز ریز کنم وگرنه می ریزم مرغ در قابلمه برای یک هفته برای وعده های غذایی یا میان وعده. آماده بودن مرغ از قبل این غذا را بسیار ساده می کند.

پاستا به طور جداگانه پخته می شود، بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که سس را درست کنید که بسیار آسان است، پاستا را بپزید و همه را با مرغ بریزید. من یک مخلوط آرد سوخاری به بالا اضافه کردم اما اگر دوست دارید فقط می توانید روی آن پنیر بریزید!

ظرف 30 دقیقه پخته می شود، تا زمانی که حباب و برشته شود. خانه شما بوی شگفت انگیزی خواهد داد.

شات پنیری از ظرف کاسه!  شما می توانید تمام داخل خوشمزه کاسرول خامه ای را ببینید.

چه چیزی با گوشت مرغ خوب است؟

تقریباً هر طرفی با این کاسرول مرغ هماهنگ می شود! در اینجا چند گزینه وجود دارد:

واقعاً نمی توانید اشتباه کنید! به دستور پخت ماکارونی در زیر بروید و اگر درست کردید به من اطلاع دهید. همچنین، حتما من را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

برای ایده های عالی تر، من را دنبال کنید:

فیس بوک – پینترست – اینستاگرام – توییتر

قاشق غول پیکری که از کنار ظرف خارج شده است تا نشان دهد پاستا روتینی، مرغ و سس خامه ای خامه ای و خوشمزه به نظر می رسد.

بشقاب سرامیکی با کمک بزرگی از ماکارونی مرغ روی آن انباشته شده است.

کاسرول ماکارونی مرغ خامه ای

چاپ
سنجاق
نرخ

دوره: شام

غذا: آمریکایی

خدمات: 6

دستورالعمل ها

  • در تابه ای کره و روغن را با هم آب کنید. پیاز خرد شده را اضافه کنید و روی حرارت ملایم تفت دهید تا پیاز نرم شود. نمک، فلفل، ادویه مرغ را اضافه کنید و هم بزنید تا مخلوط شوند. سیر خرد شده را داخل آن بریزید و تفت دهید تا معطر شود.

  • در همین حال، آب نمک را برای پاستا در جهت جعبه گرم کنید. فر را با دمای 375 درجه فارنهایت گرم کنید.

  • به مخلوط پیاز/سیر، خامه سوپ مرغ، خامه ترش و فلفل سبز خرد شده را اضافه کنید. شیر را به آرامی مخلوط کنید – هر بار نصف فنجان، تا زمانی که به قوام دلخواه برسد.

  • پس از مخلوط شدن، 2 فنجان پنیر موزارلای رنده شده و تمام پنیر پارمزان را با هم مخلوط کنید و بگذارید ذوب شود. اجاق گاز را خاموش کنید و حرارت را بردارید.

  • پس از پخته شدن پاستا، آن را آبکش کرده و به همراه مرغ پخته شده داخل مخلوط خامه ای بریزید. در ظرف 9*13 بریزید. 1/2 فنجان موزارلا باقی مانده را روی آن قرار دهید.

  • (اختیاری) مخلوط آرد سوخاری:آرد سوخاری پانکو را در کره ذوب شده بریزید و با چنگال هم بزنید. روی قابلمه پهن کنید و به مدت 30 تا 35 دقیقه بدون درب بپزید یا تا زمانی که حباب زده و داغ شود. لذت ببرید!