سونا رودخانه ریوانا • Kath Eats


من و گروهی از دوستان به یک جلسه خصوصی در سونای رودخانه ریوانا رفتیم. ما به طور متناوب بین یک سونای بخار داغ و رودخانه یخی ریوانا حرکت کردیم. در اینجا خلاصه!

به همه لبخند بزنید!

سونا لحظات گرمی را سپری می کند

سوناها قطعا سال خود را دارند! من می بینم که خانه های سونا بیشتر و بیشتر ظاهر می شوند، و ما اکنون سه نقطه سونا داریم که می توانید در شارلوتزویل از آنها دیدن کنید – سونا رودخانه ریوانا، آتش و یخ در پارک IX، و ریست در کروز (توماس بوده است). به علاوه سونا در باشگاه ها و اسپا. چند نفر از دوستانم آنها را در خانه هایشان گذاشته اند و البته می دانید که من عاشق پتوی سونا هستم.

سونا رودخانه ریوانا

شرکت ریوانا ریور سونا خود را در سال 2022 بر روی یک تریلر خانه کوچک 20 فوتی ساخت. خیلی بامزه است! یک اتاق سونای گرم، یک سالن استراحت / ورودی کوچک، دو اتاق رختکن بیرونی، و تعداد زیادی عرشه برای گسترش در کنار گودال آتش وجود دارد. دوش سطلی (شامل) و وان پنجه‌ای (افزونه‌ای) برای غوطه‌ور شدن در نزدیکی وجود دارد. و البته رودخانه ریوانا درست آن سوی حصار به خوبی و سرد جریان دارد!

فصل سونا

فصل سونا از پاییز تا مارس ادامه دارد. من این کار را کاملاً در طول سال انجام می دهم، بنابراین امیدوارم آنها زمان ها و ماه های بیشتری را باز کنند! دومی که همه ملک را ترک کردیم، آماده بودیم دوباره آن را رزرو کنیم، اما از آنجایی که می توانم بگویم تمام جلسات خصوصی پر است.

نحوه رزرو آن

اگر در Cville زندگی می‌کنید، می‌توانید از سونا به روش‌های مختلف استفاده کنید: خرید اسلات در جلسات اجتماعی (با افرادی که ممکن است آنها را نشناسید)، جلسات مخصوص بانوان، یا رزرو یک جلسه خصوصی برای حداکثر 10 نفر. ما دوست داشتیم که این رویداد اجتماعی را با جمعی از دوستان از ورزشگاهمان تبدیل کنیم! با اضافه شدن یک وان یخ و تخته‌های میان‌وعده در طول زمان اجتماعی، هزینه آن برای هر 10 نفر کمتر از 40 دلار بود.

ورود

جلسه ما در ساعت 6 بعد از ظهر شروع شد و در Cantina جایی که گروه قبلی در حال اتمام بود، ملاقات کردیم. یک توله سگ شیرین آنجا بود تا به ما سلام کند!

گرایش

جهت گیری کوتاهی به ما داده شد تا بهترین راه های استفاده از ویژگی ها را مرور کنیم. ما یک روز واقعاً سرد داشتیم – در دهه 30 بود – بنابراین متأسفانه بیرون بودن واقعاً سرد بود! من واقعاً شک داشتم که آنقدر داغ شوم که بتوانم آن حمام یخی را در ابتدا لمس کنم. من فکر می‌کنم این تجربه در روزهای گرم‌تری که می‌توانستیم بیشتر از آتش‌دان و صندلی‌ها استفاده کنیم، ایده‌آل بود، اما از آنجایی که سونا بسیار گرم بود، اهمیت چندانی نداشت.

حمام یخ

این چقدر سرد به نظر می رسد؟ من قصد داشتم فقط از هوای سرد برای “غواصی” خود استفاده کنم. وارد شدن به رودخانه مرا می ترساند و نمی دانستم که آیا می توانم یخ را تحمل کنم یا نه! من واقعاً می‌خواستم آن را امتحان کنم، و از اینکه چگونه این کار را انجام دادم شگفت‌زده شدم. دوست ما امیلی گفت که ما واقعاً می‌خواهیم یک حمام یخی اضافه کنیم تا به راحتی به رودخانه نرویم (که شاید 30 یارد دورتر بود؟) او درست می‌گفت، و ما در واقع آرزو می‌کردیم که در پایان برای دو نفر هزینه می‌کردیم. از شب. اضافه کردن وان ها 40 دلار بود. واقعا عالی بود که بتونم به جای پیاده روی طولانی تا رودخانه 10 فوت برم چون اون پیاده روی خیلی سرد بود! پس حتما برای گروه خود یک وان تهیه کنید!

سالن

سالن ورودی ورودی بسیار زیبا بود با فضایی برای قرار دادن لباس‌ها و هر چیزی که می‌خواستید اما نمی‌خواهید به سونا ببرید – بطری‌های آب، تلفن، دمپایی. آنها همچنین روغنهای ضروری برای گذاشتن روی سنگها داشتند.

سرنوشت خیلی باهوش بود و لباسش را آورد:

اتاق داغ

سونا حدود 175 درجه بود و برای شروع بسیار گرم بود. هر چه شب بیشتر می گذشت، بیشتر در را باز و بسته می کردیم و گرما را بیرون می دادیم. دفعه بعد در مورد درب هوشمندتر خواهیم بود. اما هنوز در سونا بسیار گرم بود و هدف ما از عرق کردن عالی محقق شد. آنها توصیه می کنند که در هر دور در حدود 15 دقیقه بمانید، اما من می توانستم بیشتر استفاده کنم تا واقعاً فوق العاده گرم باشم. عرق کردن من نسبت به اکثر مردم بیشتر طول می کشد.

اکثر ما ساعت های ضربان قلب را روشن کرده بودیم. متوجه شدم ضربان قلبم زمانی بین 120 تا 140 خواهد بود که برای بیرون آمدن آماده شدم. ما عاشق گذاشتن اکالیپتوس روی سنگ ها بودیم. و همچنین یک تلفن نزدیک زمین داشتیم که خیلی گرم نبود (از آنجایی که گرما بالا می‌رود!) بنابراین ما چند آهنگ و یک لیست پخش “سرد و گرم” داشتیم. قفسه بالایی بهترین نقطه بود، بنابراین در صورت لزوم بالا و پایین می چرخیدیم. حوله های زیادی برای نشستن و بیشتر برای پاک کردن صورت خود بیاورید!

رودخانه

برای اولین بار به سمت رودخانه رفتیم زیرا دمای رودخانه 47 درجه در مقابل حمام یخ 32 گزارش شده بود (من فرض می کنم). ورود به 47 آسان تر به نظر می رسید! زمانی که به سمت رودخانه رفتم، خیلی خنک شده بودم، بنابراین پاهایم را گذاشتم و تمام. می‌دانستم اگر می‌خواهم وارد رودخانه شوم، ابتدا باید در سونا گرم‌تر شوم!

توماس وارد شد، اما تمام بدنش پایین بود. تا پایان شب او زیر آب غوطه ور شد!

بار دوم که به رودخانه رفتم، در انتهای کم عمق نشستم. ظاهراً یکی از رازهای فرو رفتن در سرما بیرون گذاشتن دست‌ها و پاهای شماست، بنابراین من نشستم و سعی کردم تا جایی که می‌توانم با انجام یک “ژست قایق” از یوگا، قسمت مرکزی بدنم را زیر آب بگذارم. من یک تایمر 1 دقیقه ای تنظیم کردم و این کار را انجام دادم!

برگشت به سونا

بعد از هر بار شیرجه رفتن به سونا برمی‌گشتیم تا استراحت کنیم تا اینکه یکی یکی بیرون می‌رفتیم تا خنک شویم. کلی چت کردیم و خندیدیم.

وان یخ

امیلی و مت برای علاقه مندان به وان یخ برنده می شوند. آنها بلافاصله به دنبال آن رفتند! امیلی مدت زیادی ماند تا شروع به غر زدن کرد (هاها!) این خیلی دیوانه است که هوا 32 درجه بود و آنها در یخ بودند! مت در اینجا هیجان زده به نظر می رسد:

آرون برنده جاه طلب ترین کاربر یخ است. او غوطه ور شدن خود را بسیار جدی گرفت! (عاشق یخ است و از گرما متنفر است.) حتی سرش را زیر فرو برد!

و او به اندازه کافی آرام بود که این عکس را گرفت، پاها و همه چیز:

جولی برای طولانی ترین شیرجه برنده شد! در حالی که بازوها و پاهایش بیرون بودند، مدت زیادی آنجا بود….

به اندازه کافی طولانی بود که افراد دیگر مجبور شدند برای ورود به او به او بپیوندند!

نوبت من

در نهایت آنقدر شجاع شدم که در آخرین دور خود وان یخ را امتحان کنم. می‌بینی که اول چقدر داغ شدم از سرخی صورتم! امیلی برای حمایت اخلاقی با من آمد. با هر دو پا بیرون، شبیه زنی بودیم که یک غول به دنیا می آورد – LOL! من فکر می کنم سطح درد تا حدی با انقباضات زایمان در اواسط راه بود. این بسیار شبیه به تلاش برای نفس کشیدن از طریق است درد درد و ناراحتی. هاها

چطور بود؟

هوا سرد بود ولی اونقدری که فکر میکردم بد نبود! تا حدودی به این دلیل که مقداری از یخ سرریز شده بود و من مطمئن هستم که آب کمی گرمتر و پایین تر از زمان شروع شب بود. و تا حدودی به این دلیل که پاها و شانه‌هایم بیرون بودند (اگرچه به نوعی آرزو می‌کردم که می‌توانستم پاهایم را بیشتر داخل بدن بگذارم). من در دو دقیقه کامل ماندم و احتمالاً می توانستم کمی بیشتر این کار را انجام دهم!

چه احساسی داشتم؟

وقتی بیرون آمدم، تمام مغزم قطعاً داشت می‌لرزید. احساس می کردم کمی بی حال بودم، مثل اینکه برای چند دقیقه مست یا شناور بودم. حدوداً پنج دقیقه طول کشید تا دوباره در سونا احساس طبیعی کنید. هر چند یه جورایی سرگرم کننده بود! حتما دوباره انجامش میدم

Sidenote: به عنوان کسی که همیشه در این فصل از سال سرد است، نمی توانم غوطه ور شدن در سرما را بدون سونا برای گرم کردن قبل و بعد از آن درک کنم. افرادی که من می بینم که بدون گرم کردن اول سرد می شوند، هسته سخت هستند!

زمان به پایان رسیده است!

جلسه ما 90 دقیقه بود و راستش می توانستیم یک ساعت دیگر بمانیم! من سه دور گرم + سرد انجام دادم (حدود 20 دقیقه گرم و 10 دقیقه سرد و انتقال) و مطمئناً یک دور دیگر انجام می دادم. آنها 15 دقیقه به ما اخطار دادند و هیچ کس نمی خواست بدون گرم کردن نهایی کار را تمام کند. رفتن از خیس عرق به لباس های خشک بدون دوش تمیز کردن، عجیب بود. برای این منظور حوله خشک سوم را همراه داشته باشید! هوا آنقدر سرد بود که حتی گودال آتش را هم نمی‌خواستیم – می‌خواستیم داخل شویم!

در حال تغییر

از آنجایی که ما 10 نفر بودیم، همه پراکنده شدند تا تغییر کنند. سالن می توانست مکانی عالی برای همه آقایان یا خانم ها باشد زیرا تا حدودی گرم بود، اما ما از آن استفاده نکردیم. در عوض، ما به نوبت پاهایمان را با لباس های حمام خیس در رختکن پشت ساختمان یکی یکی دو بار یخ می زدیم. تغییر بدترین قسمت شب بود!

The Cantina: Social Time + تخته های پنیر

در کانتینا در کنار اجاق هیزمی، ما پرخاشگر بودیم! در طول جلسه 90 دقیقه ای یک بطری آب کامل 32 اونسی و بعد از آن دو فنجان چای نوشیدم.

ما تخته‌هایی از پنیر، کراکر و سیب به‌علاوه سالمون دودی و سوسیس را برای اوقات اجتماعی‌مان از قبل سفارش داده بودیم. آنها همچنین چای زنجبیل با لیمو و عسل میل کردند. بسیار عالی بود که بتوانیم آرامش داشته باشیم و آنچه را که دوست داشتیم و کارهایی که دفعه بعد متفاوت انجام می‌دهیم توضیح دهیم (در را بسته نگه دارید!)

کوبیدن پنیر خوشمزه!

همه ما موافق بودیم که چقدر سرگرم کننده است و دوست داریم به زودی دوباره آن را انجام دهیم. RRC، لطفا ماه های بیشتری را باز کنید!

آبجوسازی هاگوالر

Hogwaller Brewing دقیقاً همسایه است، بنابراین ما به آنجا رفتیم تا مقداری آبجو و همبرگر بخوریم.

به سلامتی!

آیا شما اهل سونا هستید؟ آیا تا به حال سرما خورده اید؟





Source link