خانه ما: قبل از • Kath Eats


عکس هایی از خانه ما که قبل از شروع بازسازی ایستاده است!

این پست فوق العاده جدید یا هیجان انگیز نیست، اما هدف مهمی را دنبال می کند: مکانی که می توانم برای شما ارسال کنم بعد از بازسازی ما برای اینکه ببینیم خانه ما قبلاً چه شکلی بود!

چند هفته پیش قبل از اینکه شروع به حذف آثار هنری و دکور کنم به خانه رفتم تا آن را همانطور که در یک روز معمولی بود ثبت کنم. من مرتب نکردم، و همه جا موی سگ است (اوه!).

من الان 8 سال است که در این خانه زندگی می کنم و استخوان های آن را دوست دارم. ما نمی توانیم صبر کنیم تا ببینیم او چگونه می شود!

خانه قبل: 2014

خانه ما در سال 2014 یک پروژه تلنگر بود. من در واقع بازسازی آن را در اینستاگرام دنبال کردم، و در حالی که در آن زمان شکار خانه نبودم، شروع به فکر کردم که این خانه یک خانه عالی خواهد بود. چند ماه بعد خونه رو خریده بودم!

مقایسه کن

تا آنجا که من می‌دانم، خانه از سال 1960 تا کنون توسط همان مالک زندگی می‌کرده است. فکر می‌کنم او درگذشت و خانه به یک سرمایه‌گذار خارج از ایالت فروخته شد که آن را به دوران مدرن رساند. یک مشاور املاک محلی بازسازی را مدیریت کرد و آن را به من فروخت!

اتاق خواب ما!

آشپزخانه

وقتی توماس وارد خانه شد، متوجه مشکلات کوچک زیادی شد. و به این ترتیب لیست ما از چیزهایی که باید زمانی که آماده شدیم بهبود یابد، آغاز شد.

عرشه ایوان:

خانه قبل از: 2022

و در اینجا این است که چگونه او امروز به نظر می رسد!

خارجی

آیا باید آجر را سفید رنگ کنیم؟ ما در حال گرفتن یک در جدید هستیم و آن را آبی نگه می داریم، اگرچه شاید کمی سایه روشن تر!

خط سقف گسترش می یابد و عرشه سقف پر می شود.

طبقه اصلی: آشپزخانه

دیوار پشتی برای رفتن به گاراژ پایین می آید!

ما یک گوشه گلخانه خواهیم داشت که در آن ساعت است.

نمایی از طرف مقابل

خداحافظ گرانیت شلوغ، هود شیشه ای، و سینک ظرفشویی دوبل.

طبقه اصلی: اتاق نشیمن

چیدمان اتاق نشیمن تغییر نخواهد کرد. فقط رنگ و کف.

کف ها باقی می مانند و چوب سبک تری رنگ آمیزی می شوند.

ما در مورد برداشتن قفسه‌های کنار شومینه برای یک پلان بازتر بحث کردیم، اما آنها آنقدر کاربردی هستند که تصمیم گرفتیم آن‌ها را نگه داریم.

در مورد جابجایی اتاق غذاخوری هم بحث کردیم، اما اتصال آن به اتاق نشیمن و نمای ایوان و حیاط را خیلی دوست داریم، بنابراین می ماند. اضافه کردن یک لوستر!

طبقه اصلی: اتاق کودکان

هیچ چیز مهمی در اینجا تغییر نمی کند، به جز پنجره ها، کف ها، و رنگ. و رفع تمام جریان هوای وحشتناک! اتاق مازن همیشه گرم است و اتاق توس همیشه یخ می‌زند به لطف نصب منطقه معیوب (ما فکر می‌کنیم!).

ما هنوز عاشق حمام کودکان خود هستیم

این لووز است که سال گذشته با Pottery Barn Moro جایگزین کردیم.

روشویی حمام کودکان قبل از عکس

اتاق خواب اولیه

به غیر از آشپزخانه، بیشترین تغییرات در طبقه بالا در اتاق خواب اصلی اتاق زیر شیروانی ما رخ می دهد. یک خوابگاه بزرگ، تعداد زیادی پنجره در سراسر حمام، و یک پیکربندی جدید کمد.

این کمد من پشت در است. و درب خارجی که به عرشه سقف منتهی می شود به زودی به فضای ذخیره سازی جدید منتهی می شود.

داخل کمد من

اینجا همیشه تاریک است!

حمام اولیه

در حمام، پنجره‌ای را در بالای آن اضافه می‌کنیم که در آن مبلمان با کشوهای آبی قرار دارد، و روشویی روبه‌روی حمام. احتمالاً کاشی نیز تغییر خواهد کرد، اما دوش / وان / توالت همه به همان شکلی که هستند باقی می مانند.

حرکت کردن، بیرون رفتن!