ده راه (رایگان!) برای حمایت از کار دکتر گرگر و NutritionFacts


شما پرسیده اید و ما گوش داده ایم. با تشکر فراوان از هر یک از شما که می خواهید به گسترش کار ما برای انتشار جدیدترین تحقیقات تغذیه کمک کنید. با بیش از ده سال محتوای اطلاعاتی، چندین کتاب و کتاب آشپزی، و منابع جدیدتر ما، از جمله راهنماها و اینفوگرافیک ها، ما راه های زیادی برای به اشتراک گذاشتن شما به هر روشی داریم که بهترین کار را انجام می دهد. در اینجا چند پیشنهاد وجود دارد:

1. یک ویدیو را به اشتراک بگذارید

ویدئوی سیستم غذاخوری چراغ راهنمایی ما را تماشا کنید که در آن دکتر گرگر سیستم چراغ راهنمایی خود را برای رتبه بندی سلامت نسبی غذاهای چراغ سبز در مقابل نور زرد در مقابل نور قرمز توضیح می دهد و آن را با دیگران به اشتراک می گذارد.

https://www.youtube.com/watch?v=yrjbxWtNl4M

2. دانلود کنید راهنمای غذا خوردن مبتنی بر شواهد و راهنمای برنامه ریزی روزانه دوز

3. اینفوگرافیک ما را به اشتراک بگذارید

اینفوگرافیک های ما در مورد ویتامین B12، ویتامین D، گوشت گیاهی و سیب زمینی شیرین را بخوانید و هر (یا همه) آنها را به اشتراک بگذارید.

4. برنامه روزانه دکتر گرگر را به اشتراک بگذارید

برخی از سالم ترین غذاهایی که باید هر روز بخوریم کدامند؟ برنامه رایگان Daily Dozen دکتر گرگر را بررسی کنید و آن را با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارید. حتی می‌توانید دیگران را تشویق کنید که چالشی را شروع کنند تا ببینید چقدر می‌توانند به موفقیت برسند.

5. آشپزی را شروع کنید

پختن غذا از کتاب آشپزی چگونه بمیریم یا کتاب آشپزی چگونه رژیم نگیریم، و با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارید. برای دستور العمل های بیشتر با نور سبز، صفحه دستور العمل ما را بررسی کنید.

6. منابع NutritionFacts را با متخصصان سلامت خود به اشتراک بگذارید

دفعه بعد که به پزشک یا متخصص تغذیه خود مراجعه کردید، آنها را با کارهای دکتر گرگر آشنا کنید. به آنها نشان دهید راهنمای غذا خوردن مبتنی بر شواهد روی تلفن خود یا به آنها کارت ویزیت بدهید.

7. نسخه هایی از کتاب های دکتر گرگر را اهدا کنید

کپی از چگونه نمرد، چگونه رژیم نگیریم، یا هر یک از کتاب های آشپزی او در مکان هایی با قفسه های عمومی، مانند کتابخانه های رایگان کوچک یا قفسه ای در کافه مورد علاقه شما.

8. میزبان یک باشگاه کتاب یا نمایش

آیا عضو یک باشگاه کتاب هستید یا علاقه مند به راه اندازی آن هستید؟ پیشنهاد می دهد چگونه نمرد عنوان بعدی برای خواندن! در اینجا درباره کتاب بیشتر بدانید. چرا به میزبانی نمایشی از دکتر گرگر “چگونه نتوانیم بمیریم” یا “کاهش وزن مبتنی بر شواهد” را در نظر نمی گیریم؟ مشاهده مبارک!

9. با NutritionFacts.org داوطلب شوید

ما بدون کمک داوطلبان نمی توانیم کارمان را انجام دهیم. لطفاً در خبرنامه داوطلبانه ما در اینجا ثبت نام کنید تا از وظایف و پروژه هایی که می توانید برای حمایت از NutritionFacts.org انجام دهید به روز بمانید. به عنوان مثال، آیا سابقه قوی در ترجمه حرفه ای دارید؟ ویدیوها و پست های وبلاگ ما توسط داوطلبان ترجمه می شوند. برای کمک به دسترسی بیشتر به این اطلاعات نجات دهنده برای مردم در سراسر جهان، اینجا درخواست دهید.

10. در ارتباط بمانید!

ما را در فیس بوک، اینستاگرام و تیک تاک دنبال کنید و پست های ما را به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید پیوندی به NutritionFacts.org در امضای ایمیل خود اضافه کنید تا هر گیرنده پیامی که می نویسید با کار ما آشنا شود. به عنوان مثال، این خط را به امضای ایمیل خود اضافه کنید: برای آخرین تحقیقات تغذیه، به NutritionFacts.org مراجعه کنید.

اگر به مأموریت ما برای به اشتراک گذاشتن جدیدترین اطلاعات بهداشتی و تغذیه مبتنی بر شواهد به صورت رایگان برای عموم اعتقاد دارید، لطفاً در اینجا کمک مالی کنید.

امیدواریم این راه‌های مفیدی باشد که بتوانید عادات سالم را تشویق کنید و اطلاعاتی را که بالقوه تغییر زندگی می‌دهند با دیگرانی که می‌شناسید به اشتراک بگذارید. طبق معمول، همه چیز در وب سایت و پلتفرم های ما رایگان است و تمام درآمد حاصل از فروش کتاب دکتر گرگر صرف امور خیریه می شود. از حمایت شما متشکرم