دستور تهیه کلم استیک – عشق و لیمو


این استیک‌های کلم برشته شده در وسط با لبه‌های ترد و قهوه‌ای شده به‌طور ذوبی لطیف هستند. آنها یک غذای جانبی آسان و خوشمزه یا غذای اصلی گیاهی هستند!


استیک کلم


این دستور تهیه استیک کلم برای هر کسی که به خام خوردن کلم عادت دارد، بازی را تغییر خواهد داد.. اشتباه نکنید – من عاشق ترد با طراوت کلم خام هستم. اما وقتی کلم را تفت می دهید، بافت کاملا متفاوت و طعم غنی تری به خود می گیرد.

این استیک‌های کلم در وسط ذوب می‌شوند، با حلقه‌ای از برگ‌های ترد و قهوه‌ای رنگ در اطراف لبه‌ها. یک روغن سیر ساده به آنها طعم خوش طعم می دهد، در حالی که اجاق داغ شیرینی طبیعی آنها را نشان می دهد.

این استیک های کلم برشته یک غذای جانبی آسان و سالم هستند (فر کار بیشتر کار را انجام می دهد!)، اما با تثبیت مناسب، یک غذای اصلی گیاهی نیز درست می شود.

بنابراین استیک گل کلم، حرکت کنید! یک استیک سبزیجات جدید در شهر وجود دارد و من آن را دوست دارم. امیدوارم شما هم انجام دهید!


مواد تشکیل دهنده دستور غذا


آنچه شما نیاز دارید

برای تهیه این استیک کلم به چه چیزی نیاز دارید:

  • یک سر کلم، البته! من دوست دارم از کلم سبز استیک کلم پخته درست کنم، زیرا وسط آن نرم می شود. گفته می شود، اگر کلم قرمز همان چیزی است که در دست دارید، اینجا هم کاملاً کار می کند.
  • روغن زیتون اضافی – به قهوه ای شدن و نرم شدن کلم در فر کمک می کند.
  • پودر سیر – کلم را با طعم خوش طعم می دهد.
  • قاچ لیمو – قبل از سرو، آب لیموی تازه را روی استیک‌های کلم برشته بمالید. این به آنها یک پایان درخشان و خوشمزه می دهد!
  • و نمک و فلفل – برای اینکه همه طعم ها پاپ کنند!

دستور العمل کامل را با اندازه گیری های زیر پیدا کنید.


استیک کلم روی تخته برش


نحوه برش کلم برای استیک کلم

اولین مرحله در این دستور پخت کلم را به استیک برش می دهیم. در اینجا نحوه انجام آن آمده است:

  1. هر گونه برگ بیرونی شل را از کلم جدا کنید.
  2. از یک چاقوی تیز برای برش دادن قسمت پایین هسته استفاده کنید تا یک پایه صاف ایجاد کنید.
  3. کلم را به صورت عمودی روی تخته برش قرار دهید.
  4. کلم را به صورت عمودی به برش هایی به ضخامت 1 اینچ برش دهید.

دال های مرکز کلم بزرگ ترین و محکم ترین خواهند بود، اما استیک های کوچکتر از لبه های کلم نیز به خوبی برشته می شوند. فقط دقت کنید که با احتیاط برخورد کنید تا از هم نپاشند!

طرز تهیه استیک کلم

هنگامی که کلم را برش می دهید، این دستور تهیه استیک کلم به سادگی با هم ترکیب می شود:

با آماده کردن روغن سیر شروع کنید. در یک کاسه کوچک، روغن زیتون، پودر سیر و نمک را با هم مخلوط کنید.


استیک های کلم را با روغن سیر روی ورقه پخت که با کاغذ روغنی پوشانده شده است بمالید


بعد، برش های کلم را مزه دار کنید. آنها را روی یک ورقه پخت بزرگ که با کاغذ روغنی پوشانده اید قرار دهید. روی استیک ها را با برس روغن سیر بمالید. سپس آنها را با دقت برگردانید و طرف دیگر را برس بزنید.

استیک های کلم را در فر 425 درجه فارنهایت تفت دهید تا زمانی که از وسط نرم شوند و اطراف لبه ها خوب قهوه ای شوند، 30 تا 40 دقیقه. ورقه پخت را تا نیمه از زمان پخت بچرخانید تا به پخت یکنواخت استیک کمک کند.

مزه دار کنید با نمک و فلفل و با قاچ لیمو برای فشار دادن سرو کنید!


استیک کلم با جعفری، سس تاهینی، بلغور و پیاز ترشی روی آن


چه چیزی را با استیک کلم سرو کنید

این استیک کلم برشته یک غذای جانبی آسان و خوشمزه است. آنها را با کمی آب لیموی تازه سرو کنید، یا آنها را با مقداری سبزی تازه، پنیر پارمزان رنده شده و/یا آجیل برشته شده خرد شده مانند گردو یا گردو بپوشانید. آنها همچنین با سسی مانند سس تاهینی یا سس رومسکو خوشمزه می شوند.

اگر می خواهید این دستور غذا را به عنوان غذای اصلی درست کنید، پیشنهاد سرو در عکس بالا را امتحان کنید! روی استیک های کلم را با مواد زیر پر کنید:

این یک غذای گیاهی خوش طعم است! با حذف فتا آن را به راحتی وگان کنید یا با استفاده از کینوا به جای بلغور آن را بدون گلوتن کنید.

ذخیره سازی

من این دستور غذا را در روزی که درست می‌کنید بیشتر دوست دارم، اما باقیمانده‌ها به خوبی در ظرف دربسته در یخچال تا 2 روز نگهداری می‌شوند. آنها را مجدداً در فر 350 درجه فارنهایت گرم کنید یا به سرعت در مایکروویو گرم کنید.


دستور تهیه استیک کلم


بیشتر دستور العمل های کلم مورد علاقه

اگر عاشق این دستور غذا هستید، یکی از این غذاهای خوشمزه کلم را امتحان کنید:

کلم استیک

زمان آماده سازی: 10 دقایق

زمان پخت: 30 دقایق

زمان کل: 40 دقایق

خدمت 4

این استیک های کلم برشته شده آسان و خوشمزه هستند! از آنها به عنوان یک غذای جانبی سالم لذت ببرید، یا با امتحان پیشنهاد سرو در پست وبلاگ بالا، آنها را به یک غذای اصلی گیاهی تبدیل کنید.

از تاریک شدن صفحه نمایش خود جلوگیری کنید

  • فر را با دمای 425 درجه فارنهایت گرم کنید و یک ورقه پخت را با کاغذ روغنی بپوشانید.

  • هر برگ بیرونی شل را از کلم جدا کنید، سپس با استفاده از یک چاقوی تیز، ته هسته را برش دهید تا یک پایه صاف ایجاد کنید. کلم را به صورت عمودی روی تخته برش قرار دهید. کلم را به صورت عمودی به استیک هایی به ضخامت 1 اینچ برش دهید. یک لایه روی ورقه پخت آماده شده بچینید.

  • در یک کاسه کوچک، روغن زیتون، پودر سیر و نمک را با هم مخلوط کنید. نیمی از آن را روی استیک های کلم بمالید. با دقت برگردانید، سپس با روغن باقیمانده برس بزنید.

  • به مدت 30 تا 40 دقیقه کباب کنید، ورقه پخت را تا نیمه بچرخانید، یا تا زمانی که استیک های کلم به خوبی قهوه ای شده و وسط آن نرم شوند. با نمک و فلفل مزه دار کنید.

  • به عنوان یک غذای جانبی با تکه های لیمو برای فشار دادن سرو کنید یا یکی از پیشنهادات سرو را در پست وبلاگ بالا امتحان کنید.



Source link