چگونه سیب زمینی شیرین بپزیم


در اینجا نحوه پختن سیب زمینی شیرین در فر یا مایکروویو آورده شده است تا بهترین سیب زمینی شیرین سوخاری را که تا به حال خواهید چشید بدست آورید!

دستور پخت سیب زمینی شیرین در فردستور پخت سیب زمینی شیرین در فر
آن را پین کنیدآن را پین کنید

بهترین سیب زمینی شیرین پخته شده در فر

مراحل پخت زیر و سه ترفند آسان برای همیشه نحوه پختن سیب زمینی شیرین را متحول می کند.

حتی اگر از قبل عاشق سیب زمینی شیرین هستید، آماده باشید تا شگفت زده شوید.

این روش پخت و پز را فقط یک بار امتحان کنید و ناگهان برای صبحانه، ناهار، شام و تمام وعده های غذایی در بین آنها هوس سیب زمینی شیرین خواهید شد.

این یکی از آن دستور العمل هایی است که شما باید خودتان امتحان کنید تا به بهبود تکان دهنده نتایج باور داشته باشید.

به جای نتایج سخت، کمی شیرین یا پخته ناهموار که بسیاری از دستور العمل های سیب زمینی شیرین به دست می آورند، این راهنمای نحوه پختن سیب زمینی شیرین، هر بار سیب زمینی شیرین، چسبناک و فوق العاده کاراملی شده را در اختیار شما قرار می دهد!

شما همچنین ممکن است این پای سیب زمینی شیرین بدون پوسته را دوست داشته باشید

بهترین دستور العمل سیب زمینی شیرین پخته شدهبهترین دستور العمل سیب زمینی شیرین پخته شده

نکات و ترفندهایی برای پخت سیب زمینی شیرین

نکته 1: سیب زمینی شیرین نازک تری انتخاب کنید

این ممکن است غیر شهودی به نظر برسد، زیرا خرد متعارف به شما می گوید که به جای سیب زمینی های نازک، در فروشگاه به سراغ پرپشت ترین و آبدارترین سیب زمینی های شیرین بروید.

اما این توصیه یک اشتباه است و دلیل آن اینجاست.

در حین پخت، حرارت حتی مرکز سیب زمینی های نازک تر را به طور یکنواخت پخته و همه آنها را داغ و کاراملی می کند.

در مقابل، قسمت بیرونی سیب زمینی های ضخیم قبل از اینکه مراکز فرصتی برای از دست دادن بافت سفت خود را داشته باشند و کاملا پخته شوند، به خوبی انجام می شود.

سیب زمینی های شیرینسیب زمینی های شیرین

(آن سیب زمینی شیرین وسط اندازه و شکل مناسبی دارد.)

نکته شماره 2: اجازه دهید در حین برشته کردن بخار هوا خارج شود

به جای اینکه به سادگی چند سوراخ روی پوست با چنگال ایجاد کنید، از یک چاقوی بزرگ برای بریدن حدود یک سوم مسیر سیب زمینی، هشت تا ده بار از هر دو طرف استفاده کنید.

چرا این کار می کند؟

پاسخ این است که به گرما کمک می کند تا تمام راه را به مرکز سیب زمینی شیرین یا سیب زمینی شیرین برساند و یک بار دیگر اطمینان حاصل شود که آنها به طور یکنواخت پخته می شوند.

این ترفند پخت و پز همچنین اجازه می دهد تا رطوبت از بین برود و در نتیجه سیب زمینی شیرین برشته شده به جای آب پز و آب پز شود.

سیب زمینی شیرین نارنجی در حال پختن در فرسیب زمینی شیرین نارنجی در حال پختن در فر
نکته 3: مدت زمان بیشتری در دمای بالاتر بپزید

تمام آموزش هایی که به شما می گویند باید در دمای 350 درجه بپزید را فراموش کنید.

برو بزرگ یا برو خونه

چقدر بزرگ؟ 450 درجه فارنهایت را امتحان کنید. و شروع به پختن سبزیجات زمستانی نشاسته ای در فر از قبل گرم نشده کنید، که آنها را به طور یکنواخت می پزد و همچنین در مصرف انرژی صرفه جویی می کند.

پخت در دمای فر بالاتر واقعاً قندهای طبیعی موجود در سیب زمینی شیرین فوق العاده سالم را کارامل می کند.

ویدیو دستور پخت سیب زمینی شیرین

در بالا، ویدیوی دستور العمل آسان سیب زمینی شیرین را تماشا کنید

راهنمای پخت سیب زمینی شیرین گام به گامراهنمای پخت سیب زمینی شیرین گام به گام

راهنمای پخت سیب زمینی شیرین – قدم به قدم

برای برشته کردن سیب زمینی شیرین در فر، اولین قدم این است که یک ظرف پخت بزرگ را با کاغذ روغنی بپوشانید. سپس این ماهیتابه را کنار بگذارید.

با کاراملی شدن سبزیجات در فر، قند طبیعی آنها آزاد می شود. استفاده از کاغذ روغنی به راحتی نسیم را تمیز می کند.

با سیب زمینی شیرین نازک و یکنواخت شروع کنید. آنها را در دمای اتاق یا آب سرد بشویید و با دستمال پارچه ای یا کاغذی کاملا خشک کنید.

روی یک تخته برش، یک چاقو را با دقت در پوست حدوداً هشت تا ده بار در هر سیب زمینی برش دهید. با هر برش حدود یک سوم امتیاز پایین بیاورید.

سیب زمینی های شیرین را روی تابه فر قرار دهید. نیازی به پیچیدن آنها در فویل نیست.

تابه را به طبقه وسط فر از قبل گرم نشده منتقل کنید. در را ببندید و فقط حالا فر را با دمای 450 درجه فارنهایت روشن کنید.

سی دقیقه بپزید. سیب زمینی ها را برگردانید و بیست دقیقه دیگر یا تا زمانی که کاملا نرم و کاراملی شوند به پخت ادامه دهید. زمان پخت تا حد زیادی به اندازه ها و شکل ها بستگی دارد.

گرم سرو کنید و لذت ببرید. یا قبل از قرار دادن در یخچال در ظرف درپوشی بگذارید خنک شود.

سعی کنید سه یا چهار نفر را در طول آماده سازی وعده های غذایی یکشنبه بپزید تا برای ناهار یا شام سریع در طول هفته آماده باشید.

یکی از بهترین چیزها در مورد سیب زمینی شیرین پخته این است که می توانید باقیمانده آن را تا چهار ماه در یک ظرف دربسته فریز کنید. هر زمان که به یک وعده غذایی سریع نیاز داشتید، به سادگی در مایکروویو یا در تابه ای روی اجاق گاز آب کنید و قبل از خوردن آن لذت ببرید.

من همیشه حداقل یک پیرکس سیب زمینی شیرین منجمد را در فریزر نگه می دارم تا به عنوان بخشی از یک غذای گیاهی آسان در عصرهای شلوغ بخورم.

دستور العمل های سیب زمینی شیرین پخته شدهدستور العمل های سیب زمینی شیرین پخته شده

ارائه پیشنهادات

سیب زمینی شیرین یک غذای جانبی عالی برای یک شام سنتی خوش طعم است.

فقط کره ذوب شده یا کره گیاهی را اضافه کنید و در کنار مرغ، ماهی، استیک یا یک گزینه گیاهی مانند نخود یا یکی از این دستور العمل های گل کلم سرو کنید.

همچنین می توانید برای صبحانه سیب زمینی شیرین پخته شده بخورید. برای پروتئین روی کره بادام زمینی یا ماست بمالید. روی آن را با موز برش داده شده، زغال اخته و کمی دارچین بریزید.

یا قبل از برشته کردن پوست آن را جدا کنید و در کاسرول هایی مانند کاسرول سیب زمینی شیرین وگان استفاده کنید.

روش مورد علاقه من برای خوردن سیب زمینی شیرین با تاهین یا کره نارگیل است. لطفاً حداقل یک بار در زندگی خود آنها را به این روش امتحان کنید. پشیمان نخواهی شد.

سیب زمینی شیرین مایکروویوسیب زمینی شیرین مایکروویو

سیب زمینی شیرین یا سیب زمینی شیرین؟

در بسیاری از دستور العمل ها، می توانید از سیب زمینی شیرین و سیب زمینی شیرین به جای هم استفاده کنید.

با این حال، آنها یکسان نیستند. یام ها غده ای نشاسته ای با طعم خنثی، گوشت سفید و بافت کمی خشک پس از پختن است. آنها هرگز نباید خام خورده شوند.

در مقابل، سیب زمینی شیرین فوق غذا یک سبزی ریشه با گوشت نارنجی، سفید، قرمز یا حتی بنفش است. این سبزی های زمستانی با بافتی نرم و صاف، معمولاً پس از پخت شیرین تر از سیب زمینی هستند.

سیب زمینی شیرین کم کالری، کم چربی و بدون کلسترول و سرشار از آنتی اکسیدان سرشار از فواید تغذیه ای و سلامتی است.

آنها سرشار از فیبر، ویتامین C، منگنز و بتاکاروتن هستند که به ویتامین A تبدیل می شود. و یک سیب زمینی شیرین متوسط ​​حدود چهار گرم پروتئین را تامین می کند.

به راحتی می توانید از این نکات پخت و روش های پخت تقریباً برای هر نوع سیب زمینی شیرین، از جمله Beauregard، Garnet، Jewel یا سیب زمینی شیرین ژاپنی استفاده کنید.

دستور العمل سیب زمینی سرخ شده با سیب زمینی شیرین پخته شدهدستور العمل سیب زمینی سرخ شده با سیب زمینی شیرین پخته شده

سیب زمینی شیرین سرخ شده ترد

برای تهیه سیب زمینی شیرین خانگی در فر، از سیب زمینی شیرین خام با هر اندازه و شکلی شروع کنید.

یا پوست را برای فیبر اضافی بگذارید یا با یک پوست کن سبزیجات پوست آن را بکنید.

از یک چاقوی تیز برای برش به برش های ضخیم یا نازک سرخ شده استفاده کنید.

سیب زمینی های نپخته را به یک کاسه بزرگ با آب منتقل کنید و اجازه دهید حدود سی دقیقه خیس بخورد. آبکش کنید و کاملا خشک کنید.

فر را با دمای 485 درجه فارنهایت گرم کنید. سیب زمینی های سرخ شده را در روغن بریزید، یا با روغن اسپری کنید تا گزینه ای بدون چربی باشد. با نمک، فلفل، پودر پیاز یا شکر دارچین مزه دار کنید.

به صورت یک لایه روی یک ورقه روغنی بچینید، سپس در طبقه وسط فر به مدت بیست دقیقه بپزید.

سیب زمینی های سرخ شده را برگردانید و پخت را با 5 دقیقه ادامه دهید تا به تردی دلخواه شما برسد.

سیب زمینی شیرین پخته شدهسیب زمینی شیرین پخته شده

سیب زمینی شیرین مایکروویو

اگر فر ندارید یا ترجیح می دهید در مایکروویو سیب زمینی شیرین درست کنید، بهتر است از قانون سیب زمینی شیرین نازک تر استفاده کنید.

سبزیجات را با آب بشویید و کاملاً خشک کنید. با یک چاقوی تیز هر کدام را حدود ده برش بزنید.

یک یا دو سیب زمینی شیرین را روی یک بشقاب مخصوص مایکروویو قرار دهید و به مدت سه دقیقه با حرارت بالا بپزید. سیب زمینی های داغ را با دقت بچرخانید و برگردانید.

به مدت چهار دقیقه دیگر یا تا زمانی که گوشت به راحتی با چنگال سوراخ شود و به بافت نرم دلخواه برسد، بپزید.

پوره سیب زمینی شیرین مایکروویو در دونات سیب سیب پخته فوق العاده است.

روش های دیگر پخت

سیب زمینی شیرین سرخ کن هوا: سرخ کن را از قبل با دمای 400 درجه فارنهایت گرم کنید. سی و پنج دقیقه یا تا زمانی که سیب زمینی شیرین سرخ شده در هوا ترد و کاراملی شوند بپزید.

سیب زمینی شیرین قابلمه فوری: قفسه بخارپز را در قابلمه فوری قرار دهید و یک فنجان آب اضافه کنید. سه عدد سیب زمینی شیرین متوسط ​​را روی قفسه قرار دهید و به مدت بیست دقیقه در دمای بالا بپزید. در نهایت، یک آزادسازی فشار طبیعی انجام دهید.

سیب زمینی شیرین آرام پز: سیب زمینی ها را با چنگال سوراخ کنید. در یک قابلمه سرپوشیده با حرارت کم به مدت شش تا هشت ساعت بپزید. یا نصف فنجان آب به قابلمه اضافه کنید و با حرارت زیاد به مدت سه ساعت یا تا زمانی که نرم شود بپزید.

سیب زمینی شیرین آب پز: با چنگال سوراخ های عمیقی روی سیب زمینی های شیرین ایجاد کنید. به یک قابلمه بزرگ آب جوش روی اجاق گاز اضافه کنید. به مدت چهل دقیقه یا تا زمانی که پخته شود بپزید.

همه این روش های پخت سیب زمینی شیرین را امتحان کنید تا مورد علاقه خود را پیدا کنید. اولویت اصلی من برای طعم و بافت بهینه پخت سیب زمینی شیرین در فر است.

طرز پخت سیب زمینی شیرین (دستور پخت مایکروویو یا فر)طرز پخت سیب زمینی شیرین (دستور پخت مایکروویو یا فر)
  • سیب زمینی های شیرین
  • تاپینگ های انتخابی
  • نکات و ترفندهای پخت بالا را بخوانید. برای پخت سیب زمینی شیرین در فر، ابتدا یک تابه بزرگ را با کاغذ روغنی بپوشانید. سیب زمینی های شیرین را بشویید، کاملا خشک کنید و حدود هشت تا ده برش عمیق در کناره ها با چاقو ایجاد کنید (برای مشاهده ویدیوی دستور غذا را ببینید). ظرف را در فری که از قبل گرم نشده است قرار دهید. در فر را ببندید، سپس حرارت را روی 450 فارنهایت روشن کنید و 30 دقیقه بپزید. هر سیب زمینی شیرین را با دقت بچرخانید. 20 دقیقه دیگر یا تا زمانی که نرم و کاراملی شود به تفت دادن ادامه دهید. کل زمان پخت تا حد زیادی به اندازه و شکل سبزیجات زمستانی شما بستگی دارد. آن را داغ سرو کنید، یا بگذارید خنک شود قبل از اینکه باقیمانده غذا را در یخچال بگذارید یا در ظرف درپوشی منجمد کنید.اگر ترجیح می دهید سیب زمینی شیرین را در مایکروویو، سرخ کن با هوا یا قابلمه فوری بپزید، برای روش های پخت بیشتر به بالا مراجعه کنید.مشاهده حقایق تغذیه

دستور العمل های سیب زمینی شیرین سالم

مافین سیب زمینی شیرین

سالاد سیب زمینی شیرینسالاد سیب زمینی شیرین

سالاد سیب زمینی شیرین

کاری نارگیل

تهیه غذای سیب زمینی شیرینتهیه غذای سیب زمینی شیرین

تهیه غذای سیب زمینی شیرین

کتی پاتالسکیکتی پاتالسکی

برگر سیب زمینی شیرین

hello-breakfast-recipes.pnghello-breakfast-recipes.png

اطلاعات بیشتر درباره کتاب آشپزی



Source link