دستور تهیه قارچ شکم پر – عشق و لیمو


این دستور قارچ شکم پر یک پیش غذای مقاومت ناپذیر (و آسان!) است. فیلینگ ترکیبی ترد و خوش طعم از خرده نان، سیر، سبزی و پنیر است.


قارچ پر شده


به نظر من کاملاً بی طرفانه، ما چند پیش غذا واقعاً عالی برای تعطیلات در وبلاگ داریم (دیپ پیاز فرانسوی یا بری پخته شده، هر کسی؟)، اما این دستور پخت قارچ شکم پر ممکن است مورد علاقه من باشد. مورد علاقه جک هم هست. البته، او عاشق هر چیزی با قارچ است، اما ما در واقع در مورد این قارچ های شکم پر شده وارد بحث شده ایم. من آنها را از فر خارج می کنم، او چند نمونه می گیرد و قبل از اینکه متوجه شوم، بیشتر دسته از بین رفته است. من راه سختی را یاد گرفته ام: اگر هر یک از این قارچ های شکم پر را برای خودم بخواهم، باید در اسرع وقت آنها را درخواست کنم.

… یعنی اگر به زودی یک مهمانی یا گردهمایی دارید، باید این دستور را کاملا درست کنید! صحبت از میز میان وعده خواهد بود، یک موفقیت تضمین شده. مخلوطی ترد و خوش طعم از خرده‌های نان پانکو، آجیل کاج، گوجه‌فرنگی خشک شده در آفتاب، سبزی‌ها و پنیر پکورینو، کلاه‌های قارچ برشته‌شده آبدار را پر می‌کند. ساختن این برنامه های کوچک آسان و بسیار خوشمزه است. ما آنها را دوست داریم و امیدوارم شما هم دوستشان داشته باشید!


گوجه فرنگی خشک شده، سبزیجات، آجیل کاج، پنیر رنده شده و خرده نان پانکو در یک کاسه


عناصر

برای تهیه این قارچ شکم پر به آنچه نیاز دارید در اینجا آمده است:

  • قارچ، البته! ما اینجا قارچ های بزرگ کرمنی (معروف به قارچ بچه بلا یا مینی قارچ پورتوبلو) را دوست داریم. قارچ های دکمه ای سفید نیز می توانند کار کنند.
  • آجیل کاج و خرده نان پانکو – کرانچ را به فیلینگ اضافه می کنند.
  • گوجه فرنگی خشک شده و پنیر پکورینو – من آنها را برای طعم غنی و اومامی در فیلینگ مخلوط می کنم. پکورینو در دست نیست؟ پنیر پارمزان هم جواب میده!
  • جعفری – طعم تازه و لکه های سبز زیبایی را اضافه می کند.
  • سیر – برای لقمه مرزه.
  • روغن زیتون اضافی – به قهوه ای شدن و نرم شدن قارچ ها در فر کمک می کند.
  • و نمک و فلفل – برای اینکه همه طعم ها پاپ کنند!

دستور العمل کامل را با اندازه گیری های زیر پیدا کنید.


درپوش قارچ کرمینی روی ورقه پخت


چگونه قارچ ها را تمیز کنیم

اولین قدم در دستور پخت قارچ شکم پر، تمیز کردن قارچ است. در حالی که من بسیاری از سبزیجات را مستقیماً زیر آب جاری سرد می شوم نکن این روش را برای تمیز کردن قارچ توصیه کنید. آنها همه آن آب را مانند یک اسفنج خیس می کردند! در عوض کاری که من انجام می دهم این است:

  • از یک حوله کاغذی مرطوب برای پاک کردن قارچ ها استفاده کنید و هرگونه کثیفی یا زباله قابل مشاهده را از بین ببرید.
  • سپس ساقه ها را از کلاهک قارچ جدا کنید.
  • ساقه‌های قارچ حفره‌ای در کلاهک ایجاد می‌کنند که برای پر کردن مناسب است!

طرز تهیه قارچ شکم پر

من عاشق طرز تهیه این قارچ شکم پر ساده هستم! در اینجا چگونه پیش می رود:

بعد از اینکه قارچ ها را تمیز کردید و ساقه زدید، آنها را مزه دار کنید. درپوش های قارچ تمیز شده را، سمت حفره به سمت بالا، روی یک ورقه پخت با پوشش پوست قرار دهید. آنها را با روغن زیتون بپاشید و با نمک و فلفل فراوان مزه دار کنید.

بعد، فیلینگ را درست کنید. پنیر رنده شده، گوجه فرنگی خشک شده، جعفری، خرده نان پانکو، سیر، دانه کاج، نمک و چند عدد فلفل سیاه را با هم مخلوط کنید.


با استفاده از قاشق، قارچ‌های کرمنی را پر کنید


سپس قارچ ها را پر کنید. داخل حفره‌های قارچ‌ها را با قاشق بریزید و تا جایی که می‌توانید آن را با دقت جمع کنید. وقتی قیمه را با قاشق روی قارچ می‌ریزید، ممکن است مقداری از آن از بین برود. خوب است! تمام تلاش خود را بکنید تا تا جایی که می توانید به هر قارچ وارد شوید.

و در نهایت، پخت! سخاوتمندانه قارچ های پر شده را با روغن بیشتری بپاشید و به مدت 20 دقیقه یا بیشتر بپزید، تا زمانی که قارچ ها نرم شوند و مواد داخل آن قهوه ای طلایی شود. اجازه دهید کمی خنک شوند. سپس، مزه دار کنید و بخورید!


قارچ های پر شده روی یک ورقه پخت


نکات طرز تهیه قارچ شکم پر

  • قارچ بزرگتر = سیر کننده بیشتر. نیاز است بیشتر بگویم؟ برای این دستور غذا از بزرگترین قارچ کرمی که می توانید پیدا کنید استفاده کنید. آنها مقدار بیشتری از مخلوط آرد سوخاری را نسبت به نمونه های کوچک نگه می دارند و پر کردن آنها آسان تر خواهد بود.
  • مواد فیلینگ را ریز خرد کنید. بهترین قارچ های شکم پر در هر لقمه کمی از همه چیز دارند. مواد پرکننده خود را به قطعات کوچک خرد کنید تا به طور مساوی با یکدیگر ترکیب شوند. اندازه گوجه فرنگی های خشک شده را به اندازه آجیل کاج در نظر بگیرید و پنیر را روی یک Microplane zester یا کوچکترین سوراخ های جعبه رنده رنده کنید.
  • مزه دار کردن قارچ ها را فراموش نکنید. رد شدن از این مرحله آسان است! قبل از اینکه درپوش قارچ را با مواد پر کنید، آنها را با روغن زیتون بپاشید و نمک بپاشید. این مرحله ساده طعم بسیار زیادی را به دستور پخت قارچ شکم پر می‌افزاید.
  • برایشان غذا درست کن! این قارچ های شکم پر یک پیش غذای عالی برای مهمانی ها هستند، اما در مواقعی، آنها را برای شام نیز می خوریم. آنها را با یک قاشق بزرگ فارو یا کینوا گیاهی سرو کنید!

نحوه نگهداری قارچ شکم پر

قارچ شکم پر در روزی که درست می شود بهترین است، اما باقیمانده آن در ظرف در بسته به مدت 3 روز در یخچال نگهداری می شود. آنها را دوباره در مایکروویو یا فر 350 درجه فارنهایت گرم کنید.


دستور پخت قارچ شکم پر


بیشتر پیش غذا های مهمانی مورد علاقه

اگر عاشق این دستور قارچ شکم پر شده هستید، یکی از این پیش غذا های سرگرم کننده مهمانی را امتحان کنید:

قارچ پر شده

قارچ پر شده

زمان آماده سازی: 20 دقایق

زمان پخت: 20 دقایق

زمان کل: 40 دقایق

خدمت 6 به 8

این قارچ‌های پر شده با مخلوطی ترد و خوش طعم از خرده‌های نان، سبزی‌ها و پنیر، یک پیش‌غذای مهمانی فوق‌العاده هستند! وقتی گرم هستند بهترین هستند، پس قبل از سرو درست کنید.

از تاریک شدن صفحه نمایش خود جلوگیری کنید

  • فر را با دمای 400 درجه فارنهایت گرم کنید و یک ورقه پخت را با کاغذ روغنی بپوشانید.

  • در یک کاسه متوسط، پانکو، پنیر پکورینو، جعفری، گوجه فرنگی خشک شده، آجیل کاج، سیر، نمک و چند چرخ فلفل را با هم مخلوط کنید.

  • قارچ ها را از طرف حفره رو به بالا روی ورقه پخت قرار دهید. قارچ ها را با روغن زیتون بریزید و نمک بپاشید. فیلینگ را با قاشق داخل قارچ بریزید، با روغن زیتون بیشتری بپاشید و بپزید تا قارچ ها نرم شوند و فیلینگ قهوه ای طلایی شود، 18 تا 22 دقیقه.

  • در صورت تمایل با جعفری تزئین کنید و با تکه های فلفل قرمز بپاشید. مزه دار کنید و سرو کنید.



Source link