نمودار کار قابل چاپ برای کودکان


به والدین همکارم، این یکی برای شماست! با این نمودار کارهای روزمره قابل چاپ رایگان، زمان انجام کارهای روزمره را برای بچه ها (و شما) کمی آسان تر کنید. این را بهترین هک فرزندپروری جدید خود در نظر بگیرید!

پدر و مادر بودن یک شغل تمام وقت است که ممکن است در مواقعی بر روی هر چیز دیگری که در بشقاب خود دارید کمی احساس کنید. من دائماً به دنبال هک هایی هستم که در وقت و تجهیزات خانه خود صرفه جویی کنند که قابل اعتماد باشد و به من کمک کند در هزینه و زمان گرانبها صرفه جویی کنم. ترکیب جدید Cue Canon از پرینترهای جوهر قابل شارژ مجدد MegaTank سری G PIXMA.

نمودار طاقت فرسا برای کودکان در یک قاب

چاپگری که من استفاده می کنم

بین دو پسرم با پروژه‌های هنری بی‌پایانشان و من و چارلز که هر دو از خانه کار می‌کنیم، چاپگر ما کار را انجام می‌دهد. این مگا تانک (با نامی مانند آن که می دانید تا سطح صفحه بالا می رود!) 30 برابر بیشتر از کارتریج های چاپگر استاندارد جوهر نگه می دارد و می تواند 7700 چاپ رنگی را بدون نیاز به تغییر جوهر چاپ کند. به عنوان کسی که دائما وقتش کم است… چه رویایی.

چاپ یک نمودار طاقت فرسا برای کودکان از چاپگر سیاه رنگ Canon Pixma

بعلاوه، استفاده از آن آسان است، به اندازه کافی براق است که در خانه ما جا شود (فضای زیادی را اشغال نمی کند) و بیش از 2000 دلار * در جوهر صرفه جویی می کند. اکنون می توانم به راحتی تصاویر و اسناد با کیفیت بالا را در خانه ام با هزینه بسیار کمتر چاپ کنم (و مجبور نیستم برای انجام این کار، Pj های خود را ترک کنم!).

چاپ نمودار کارهای روزمره برای بچه ها در iPad

نمودار کار قابل چاپ برای کودکان

برای اینکه خانه‌ام را کمی مرتب‌تر نگه دارم و پسرانم را منظم‌تر و پاسخگو نگه دارم، این را گذاشتم نمودار کار با هم. این یک راه عالی برای کمک به آنها برای حفظ تکالیف و کارهای کوچک خانه است و به آنها کمک می کند تا به یک روال عادی پایبند باشند. من با استفاده از من چاپ رنگی کردم مگا تانک PIXMA سری G و در عرض چند دقیقه، جدیدترین (زیبا) هک فرزندپروری خود را دارم. آن را در یک قاب 8.5 در 11 قرار دهید، آن را در جایی قرار دهید که بچه‌ها یا می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید، و از یک خودکار پاک کن خشک استفاده کنید تا آن را هفته به هفته پر کنید.

چارت کار

ایده های چارت سخت برای بچه ها

بدیهی است که هر کدام خود را در اینجا! اما برای کمک به شما چند ایده را در زیر گردآوری کردم. بهترین بخش این قابل چاپ رایگان این است که می توانید با هر کاری که می خواهید جاهای خالی را پر کنید! من از اینکه پسرها اکنون چقدر مشتاق بوده اند که از نمودار استفاده می کنیم، بسیار شگفت زده شده ام: به معنای واقعی کلمه لازم نیست حتی به آنها یادآوری کنم (به وزن طلا می ارزد).

  • اسباب بازی ها را بردارید
  • کف وکیوم
  • ماشین ظرفشویی خالی
  • رختخواب درست کن
  • سینک مرتب (هرچند آن خمیر دندان)
  • لباس های شسته شده را کنار بگذارید
  • بسته بندی ناهار را باز کنید
  • مسواک زدن
  • لباس های شسته شده را بردارید
نمودار طاقت فرسا برای کودکان در یک قاب طلایی

با تشکر از Canon Canada برای حمایت مالی از این وبلاگ. همه نظرات مربوط به من است!