اولین کولون من: بهترین مدفوع


در تلاش برای پیشبرد سفر سلامتی ام، به نظر می رسید که تجربه سم زدایی نهایی درست باشد.یک کولون.

آیا تا به حال به نقطه ای در سفر سلامتی خود رسیده اید که می خواهید چیز جدیدی را امتحان کنید یا احساس می کنید آماده اید تا سلامتی خود را به سطح بعدی ببرید؟ این همان چیزی بود که چندی پیش زمانی که تصمیم گرفتم برای اولین بار کولونم را شروع کنم، این احساس را داشتم. به‌عنوان نویسنده‌ای که علاقه‌مند به سلامتی و کاوش در شیوه‌های بهداشتی جایگزین است، نمی‌توانم در این قلمرو سم‌زدایی که اغلب بحث‌شده و در عین حال تا حدودی مرموز است، مقاومت کنم.

اشتباه نکنید – HUM’s Daily Cleanse قلب من و کبد، پوست، ریه ها و سایر اندام های من را دارد، اما من علاقه مند بودم که سم زدایی در این سطح را تجربه کنم.

در حالی که به دنیای کولونیک ها می پردازیم، دست و پنجه نرم کنید – سفری که بیش از سم زدایی فیزیکی، بلکه درک عمیق تر از بدن، ذهن و شجاعت در آغوش کشیدن چیزهای ناآشنا را نوید می دهد.

کولونکولون

چرا سفر کولون من

شروع به این ماجراجویی فقط برای رسیدگی به سلامت جسمی نبود. این سفری بود به اعماق منطقه راحتی خودم، مرزها را کنار زدم، و در نهایت، غیرمنتظره ها را در آغوش گرفتم. بنابراین، من قصد دارم شما را از طریق تجربه دست اول خود از گذراندن یک کولون، ابهام زدایی از روند، پرداختن به تصورات غلط رایج، و به اشتراک گذاشتن بینش های شگفت انگیزی که در این مسیر به دست آمده است، آشنا کنم.

شروع سفر کولون من

هنگامی که وارد فضای جالب و گرمی از مرکز سلامتی شدم، احساس آرامشی در وجودم جاری شد، و فوراً هرگونه دلهره ماندگار در مورد اولین تجربه کولونی من را کاهش داد. محیط دنج را می‌توان به‌عنوان یک دوست قدیمی آشنا توصیف کرد که صحنه را برای چیزی که وعده سفری جذاب به سمت سم‌زدایی را می‌داد، آماده می‌کرد.

من توسط درمانگرم با لبخندی خوشامدگویی احوالپرسی کردم و به سرعت از طریق یک مرور مختصر از این روش راهنمایی شدم. بعد، او به من دستور داد که کفش‌هایم را در بیاورم و روی «ماشین ویبره» قدم بگذارم. این غیر منتظره بود. این یک ماشین پلت فرم مانند بود که همان کاری را که می گفت انجام می داد – ارتعاش! درمانگرم قبل از اینکه من را برای حدود پانزده دقیقه ترک کند، با پوزخند گفت: «این به حرکت همه چیز کمک می‌کند. با کمال تعجب، این تجربه به طرز عجیبی آرام بود، و من را مجبور کرد که در آنجا حضور داشته باشم، به آرامی تکان بخورم و احساس کنم درونم برای سفر تحول آفرین پیش رو آماده می شود.

می‌دانستم که تصمیم درستی در این کار می‌گیرم، زیرا با دوستی که هر ماه به آن‌ها قسم می‌خورد، صحبت‌های زیادی در مورد کولونیک داشته‌ام. به هر حال، با یک نگاه آگاهانه، درمانگر من (دزیره) یک سفر سریع به دستشویی را پیشنهاد کرد و توضیح داد که چگونه دستگاه ارتعاشی روش خاص خود را برای به حرکت درآوردن بدن دارد. و وفادار به سخنان او، یک اصرار ناگهانی پدیدار شد، که باعث شد قبل از بازگشت به اتاق درمان دنج به توصیه او توجه کنم.

جنبش قبل از کولون

با لباسی که یادآور لباس بیمارستان است، طراحی پشت باز آن یادآور آسیب‌پذیری ذاتی در این سفر سلامتی است، به معنای واقعی کلمه روی میز آماده رفتم. پس از چند لحظه خلوت، درمانگر دوباره ظاهر شد و نشان داد که لحظه فرا رسیده است. یک بار دیگر، او با صبر و حوصله من را از طریق این روش راهنمایی کرد و اطمینان حاصل کرد که در حالی که ما در این مسیر تحول آفرین به سوی سلامتی قدم گذاشته ایم، کاملاً آماده هستم.

کولون

دزیره به من توصیه کرد که زانوهایم را خم کرده و پاهایم را محکم روی میز بگذارم، موقعیتی که برای تشویق آزاد شدن طبیعی بدن طراحی شده است – یک جزئیات کوچک و در عین حال مهم که توجه او را به سلامتی جامع برجسته می کند. دزیره به همان اندازه که ظریف و آرام بود، یک واقع‌گرا بود و صراحتاً به اشتراک می‌گذاشت که تجربه‌های اولین بار با کولونیک‌ها ممکن است به دلایلی همیشه نتایج فوری نداشته باشد. او بر اهمیت یک سری جلسات برای باز کردن طیف کامل مزایا و پس از آن ارزیابی مجدد و انتقال به یک رژیم نگهداری تاکید کرد.

با تکان دادن سر به درک، دستورالعمل‌های او را دنبال کردم و به سمت خود چرخیدم و او به طرز ماهرانه‌ای لوله‌ای را که وارد رکتوم شما شده و به لوله دیگری که به یک سیستم بسته متصل است، وارد می‌کند. این مسیر (سیستم بسته) برای ارائه کنترل دقیق بر فشار و جریان آب طراحی شده است – لمس شخصی که این تجربه را از سیستم های باز استانداردتر متمایز می کند. در کمال تعجب و آسودگی من، دزیره در طول این فرآیند در کنار من باقی ماند و حمایت بی‌وقفه، آموزش، راهنمایی و مکالمه خوبی ارائه کرد. در طول تمام مراحل، او به‌طور ماهرانه‌ای از تفاوت‌های ظریف این روش، از کاهش انتشار حباب‌های گاز گرفته تا تنظیم سطوح فشار در هماهنگی با نشانه‌های بدنم (و من به او گفتم که آماده رهاسازی هستم) پیمایش کرد – گواهی بر مراقبت و توجه ویژه به جزئیات ذاتی در رویکرد سیستم بسته.

در طول کولون

در طول جلسه – حدود 45 دقیقه یا بیشتر، دزیره ثابت کرد که نه تنها یک درمانگر ماهر است، بلکه منبع دانش در مورد سلامت دستگاه گوارش است. او اطلاعاتی را به اشتراک گذاشت که واقعاً درک من را از حرکات روده و اهمیت آنها در سلامت کلی شکل داد. علاوه بر اپیلاسیون شاعرانه در مورد اهمیت منظم بودن، دزیره بر فراوانی ایده‌آل اجابت مزاج چندگانه در روز تاکید کرد، و باورهای غلط رایج در مورد نیاز به زور زدن را برطرف کرد – عملی که می‌تواند منجر به عوارض ناخواسته‌ای مانند هموروئید شود. و یکی این را می خواهد. من قطعا این کار را نمی کنم. سخنان دزیره با حقیقتی عمیق منعکس شد: راست روده یک عضله غیرارادی است و وادار کردن آن به عمل راهی نیست.

فراتر از مکانیسم حذف، دزیره در مورد نقش اساسی رژیم غذایی در حمایت از عادات روده سالم صحبت کرد – و او فقط در مورد فیبر صحبت نکرد. او به من اطلاع داد که مصرف بیش از حد کافئین (من یک قهوه‌نوش مشتاق هستم) می‌تواند روده‌های شما را کم‌آبی کند و تأثیر منفی بر منظم بودن شما داشته باشد. سپس بوم! من یک تغییر ظریف را در درون احساس کردم و در لحظه ای از مکاشفه، آزادی اولیه را تجربه کردم – نشانه ای غیرقابل انکار از پیشرفت. نکته جالب در مورد سیستم بسته شفافیت و این واقعیت است که می توانید ببینید چه چیزی بیرون می آید. این برای افراد ضعیف نیست. در آن لحظه، من چنین قدردانی از بدن و عملکرد پیچیده آن داشتم.

دانش کولون

من همچنین یاد گرفتم که مدفوع قدیمی می تواند در روده بزرگ شما خانه ای ایجاد کند که در جیب ها محبوس شده است و قدرت ملایم آب روده بزرگ می تواند به آزادسازی آن ذرات کمک کند. سرانجام از Desiree یاد گرفتم که وقتی روده بزرگ یا بدن شما پر از زباله می شود، می تواند مه مغزی ایجاد کند. با خودم فکر کردم، دوباره آن بحث محور مغز روده وجود دارد. اما من نمی توانستم آن را انکار کنم.

همانطور که جلسه من به پایان رسید، دزیره گفت که به احتمال زیاد پس از اتمام کولون، زمانی که به دستشویی می روید، نسخه دیگری را خواهید داشت. مطمئناً – این اتفاق افتاد.

غذای آماده کولون…

در پایان نه تنها خوشحال بودم که این روند را بدون هیچ مشکلی پشت سر گذاشتم، بلکه از نظر جسمی و ذهنی احساس سبکی بیشتری داشتم و از خودم پرسیدم که چرا برای برداشتن این مرحله در سفر سلامتی‌ام اینقدر صبر کرده‌ام. نمی‌توانستم به گذشته بپردازم. در عوض به جلو نگاه کردم و جلسه دوم را با Desiree رزرو کردم. من از نتایج و احساس درونی خود آنقدر خوشحال بودم که به خاطر تبدیل کردن کولون به بخشی از سفر سلامتی خود فروخته شدم. باید صادق باشم – ممکن است برای همه نباشد، اما قطعا برای من بود و به هر کسی که تا به حال به آن فکر کرده است توصیه می کنم. درست مانند هر چیز دیگری در زندگی شما – روده های شما نیز باید سالم باشند!



Source link