عشق های کوچک من • Kath Eats


کمی زندگی اخیرا با عشق های من!

روز ولنتاین مبارک!

فقط چند تا عکس حرفه ای از عشق های کوچولوی من چون در واقعیت….

…. این چیزی است که زندگی واقعی ما به نظر می رسد!

ما شروع به انجام تمام بازی های ورق با توس کرده ایم! اونو، برو ماهی، خدمتکار پیر. اگر نگهدارنده کارت دست کوچک ندارید، حتماً!

آبجوسازی هاگوالر

ما در این ماه چند روز بسیار گرم و خوب داشتیم، و حتی توانستیم بیرون غذا بخوریم! ما Hogwaller Brewing down by the Rivanna River را امتحان کردیم. Go Fish را با خود بردیم و از آبجو و همبرگر لذت بردیم – و یک چوب شور غول پیکر برای توس 🙂

طناب نینجا

وقتی صحبت از هوای خوب شد، مدت زیادی است که زیر این درخت تاب بانوج داشتیم و آن را به طناب نینجا که پسرها برای کریسمس گرفتند تغییر دادیم. توس دوست دارد روی آن تاب بخورد و مازن رسما به قله صعود کرده است! برای دستان خیلی سخت است. من به تعدادی دستکش وزنه برداری نیاز دارم تا آزمایش واقعی آن را انجام دهم. سخت تر از آن چیزی است که به نظر می رسد.

شب قرار با هووس

من و توماس به تازگی به عنوان یک زوج به اولین بازی UVA خود برویم. شام را در خانه خوردیم، اما قبل از بازی برای نوشیدنی به بار توس اند بلوم رفتیم. من به Hazel Fashioned که آنها می سازند وسواس دارم! این یک مد قدیمی با یخ فندقی و نارگیلی است.

و با کی شوخی می کنیم – من فقط برای بستنی به بازی های بسکتبال می روم! در واقع این توماس است که این آیین را آغاز کرد. هر بازی که او می رود، درست بعد از نیمه تمام یک بن و جری می گیرد. داشتم با او شوخی می‌کردم که مردمی که کنار صندلی‌های معمولی ما می‌نشینند احتمالاً او را به‌عنوان «آدم بستنی» می‌شناسند و شرط می‌بندند که کی با مخروط برمی‌گردد و حدس می‌زنند که این بار چه طعم‌هایی به او رسیده است. اگر تعجب می کنید، بلوندی کاراملی و خمیر کوکی!

و صحبت از مو بور شد… این بار لاک پشتی که از Great Harvest به خانه آوردم (در روزی متفاوت) OMG خیلی خوب بود!

بازار چای

می دانی من چه چیزی را به اندازه لاک پشت ها دوست دارم؟ سالادهای خوب! درسته. من با چند نفر از دوستان باشگاه برای ناهار به بازار چای رفتم و باورم نمی شود که یادم رفته چقدر خوب است این سالاد سالمون دودی! به علاوه چای نعناع مراکشی آنها.

شب دهه 90

دوستان بیشتری از سالن بدنسازی و من رفتیم تا گروه کاور دهه 90 Brisk را در Pro Re Nata ببینم! خیلی نمایش عالی بود!

ما قبلاً این یک رویداد را با لباس ها و یک مهمانی موضوعی تبدیل کردیم. من یک نام دهه 90 آن آهنگ را میزبانی کردم. لباس من با تی شرت تک شانه Bayside که هر چند سال یک بار ظاهر می شود، بیشتر اسپورت / پیش پا افتاده / اسکرانچی دهه 90 بود. من همچنین اسکراچ های روشن داشتم که بسیار سرگرم کننده بودند که آنها را در هر مهمانی دهه ای می پوشم! و این پک فانی که من آن را شفاف کردم تا بتوانم آن را در کنسرت های کیسه شفاف نیز بپوشم.

خالکوبی هم داشتم!

اوقات فوق العاده سرگرم کننده! نکات برجسته زمانی بود که آنها Zombie و تمام آهنگ هایی که کریس هر هفته در تمرینات ما می نواخت. این یک آواز بزرگ بود!

روستا

شب تم بعدی که دارم برنامه ریزی می کنم اکران فیلم دهکده است. من یک لباس با الهام از کسانی که از آنها صحبت نمی کنیم خریدم. اگر می دانید، می دانید!

شنل + پنجه. احتمالاً امسال هم برای هالووین این را خواهم پوشید. توس از دست ها می ترسد، اما من این لباس را پوشیدم و در اتاق مازن پنهان شدم و او تکان نخورد هاها. اینجا را تماشا کنید!!

خوشحالم که افرادی را پیدا کردم که شب های موضوعی را به اندازه من دوست دارند!

یافته های جدید

چند یافته جدید NA! فروشگاه اینترنتی Zero Proof در آگهی جذب شدم و چند نوشیدنی جدید NA خریدم. من گزارش خواهم داد که همه آنها چگونه هستند!

من مد قدیمی را فوق العاده یافتم! فاقد سوختن بوربن واقعی است، اما طعم آن همه وجود داشت. تحت تاثیرقرارگرفتم!

برای شام آن را با مقداری اسکمپی میگو و سالاد میل کنید.

هنوز هم عاشق نوشیدنی های تریل مجیک هستم! من فکر می کنم مورد علاقه من ریحان توت است، اما این یکی نیز خوب است. من نمی توانم یک قوطی کامل انجام دهم – فقط نصف آن برای من عالی است!

فصل فوتبال زمستانی تقریباً به پایان رسیده است. این فصل کمی سخت بود زیرا بازی ها همه بعد از ساعت 8 شب بود که بسیار دیر بود! و تیم ما که اکثراً نزدیک یا بالای 40 سال است، در کنار برخی از این جوان ها اینقدر گرم عمل نکردند. امیدوارم این فصل بهار کمی بهتر باشد.

LOL در توس همیشه به من وابسته است.

Beautycounter چند محصول جدید برای بررسی دارد!

امیدوارم بقیه روزهای V-day خود را سپری کنید!





Source link