کیک لیمو، پولنتا و ریکوتا – داستان های آشپزخانه سبز


من می دانم که شما برای کیک اینجا هستید. اما چیزهای کمی وجود دارد که ما می خواستیم ابتدا به اشتراک بگذاریم. می بینید که در حال حاضر اتفاقات زیادی در زندگی ما می افتد. ما آن را در اینستاگرام ذکر کرده ایم اما هنوز اینجا نیستیم. بنابراین اینجا می رود. ما داریم به دانمارک می رویم! لوئیز رویای همیشگی خود را در پیش گرفته و تحصیلات خود را برای ماما شدن آغاز کرده است. مدرسه مامایی در کپنهاگ است، بنابراین همه ما به یک خانه کوچک در خارج از شهر نقل مکان می کنیم. این سوال که ما کجا باید زندگی کنیم و کدام کشور را خانه می نامیم همیشه یک موضوع در خانواده ما بوده است – همانطور که فکر می کنم در بیشتر روابط دو تابعیتی وجود دارد. ما با بچه ها ترکیبی از سوئدی و دانمارکی صحبت می کنیم و پس از 12 سال گذراندن در سوئد، اکنون برای دانمارک آماده هستیم و بعد از تابستان در حال حرکت هستیم. ما مشتاقیم، اما البته ترسیده و متواضع از کل وضعیت و همه تغییرات برای ما و بچه ها. آنها از نقل مکان به یک خانه (با ترامپولین!) و نزدیک شدن به مادربزرگ خود هیجان زده هستند، اما در درک تغییرات و مدرسه جدید نیز برایشان مشکل است. اگر تجربه ای در مورد مهاجرت به کشوری جدید با بچه ها دارید، مایلیم نکاتی را که ممکن است داشته باشید بشنویم.

ما به کار با Green Kitchen Stories ادامه خواهیم داد، اما لویز البته تمرکز زیادی روی مطالعات خود خواهد داشت.
ما چیزهای سرگرم کننده GKS زیادی برنامه ریزی کرده ایم. ما در حال کار بر روی مجموعه جدیدی از خالکوبی ها هستیم، من به کار بر روی Green Kitchen Studios – شرکت تولید ما ادامه می دهم. و همچنین در حال کار بر روی کتاب جدیدی هستیم که برای بهار آینده برنامه ریزی شده است! ما هنوز نامی را فاش نمی کنیم، اما در مورد آن بسیار هیجان زده هستیم.

سال گذشته ما خط مکمل های گیاهی خود را همراه با Puori راه اندازی کردیم و به کار با آنها ادامه می دهیم، محصولات را توسعه می دهیم و به دنبال گسترش دامنه هستیم. پودر پروتئین مدتی است که موجودی ندارد اما اکنون در انبارها بازگشته است. برای جشن گرفتن، ما یک کد تخفیف 20٪ داریم که در تمام ماه می در دسترس است. می توانید از طریق این لینک سفارش دهید و از GKS_MAY21 برای دریافت تخفیف استفاده کنید. محصول مورد علاقه مه B12 Berry Booster است، بنابراین اگر هنوز آن را امتحان نکرده اید، اکنون فرصت خوبی است.

حرکت به سمت موضوع واقعی روز. کیک! این یک درمان واقعی است. دستور غذا بر اساس یک کیک پولنتا در کتاب سفرهای آشپزخانه سبز ما است، اما ما آن را کمی تغییر دادیم تا مرطوب‌تر شود و آن را به یک کیک وارونه با برش‌های لیمو زیبا و شربت عسل لیمو تبدیل کردیم. این ترکیب کاملی از یک چیزکیک ایتالیایی و یک کیک خرد شده نرم با طعم و بافتی از پولنتا و دانه های خشخاش است. به طور جادویی بسیار مرطوب است اما سنگین نیست. همچنین به طور طبیعی بدون گلوتن است و فقط با عسل شیرین می شود تا رنگ های گل های فوق العاده ای داشته باشد. ما از پنیر ریکوتا استفاده می کنیم که طعم کیک را بعد از روز در یخچال بهتر می کند.

مدت زیادی از ضبط ویدیوی یوتیوب می گذرد، اما برای جشن گرفتن این کیک و برنامه های حرکتی خود، بالاخره یک فیلم کوچک جدید برای شما ساختیم. امیدواریم درک این فرآیند آسان تر شود.