کوکی های آران دو شکلاتی و گندم سیاه — داستان های آشپزخانه سبز


یادداشت: ما دستور اصلی آران را در اینجا قرار داده ایم، اما با تعویض تخم مرغ ها با 6 قاشق غذاخوری آکوافابا (که قبل از اضافه کردن شکر هم زده بودیم) آن را وگان کردیم. و به جای کره روغن نارگیل. شکر هم کمی کمتر مصرف کردیم (3/4 پیمانه).

1. فر را با دمای 375 درجه فارنهایت گرم کنید. دو ورقه پخت را با کاغذ روغنی بپوشانید. دانه‌های رازیانه را در هاون و آسیاب قهوه تمیز به صورت پودر خرد کنید.

2. یک چهارم قابلمه را پر از آب کنید و روی حرارت متوسط ​​رو به بالا بگذارید بجوشد. در یک کاسه بزرگ ضد حرارت، رازیانه، 7 اونس (200 گرم) شکلات، کره و کره بادام را مخلوط کرده و روی آب در حال جوش قرار دهید. هم بزنید تا شکلات تقریبا آب شود سپس از روی حرارت بردارید. حرارت باقیمانده به ذوب شدن شکلات ادامه خواهد داد.

3. در کاسه یک همزن استند مجهز به ویسک، تخم مرغ ها، شکر قهوه ای و وانیل را با هم مخلوط کرده و با سرعت زیاد هم بزنید تا تخم مرغ ها رنگ پریده و خیلی غلیظ شوند، حدود 5 دقیقه. شکلات ذوب شده را داخل آن بریزید و با سرعت متوسط ​​هم بزنید تا غلیظ شود، حدود 1 دقیقه.
4. در یک کاسه کوچک، آرد گندم سیاه، پودر کاکائو، جوش شیرین و نمک را با هم مخلوط کنید. با استفاده از کاردک آن را داخل خمیر بریزید. 1½ قاشق غذاخوری از خمیر را روی هر ورقه پخت بریزید و 2 اینچ فاصله بین آنها بگذارید. تکه های کوچک 1 اونس (25 گرم) شکلات باقیمانده را به آرامی روی هر کوکی فشار دهید.
5. به مدت 8 تا 9 دقیقه بپزید، تا زمانی که لبه های کوکی ها ترد شوند اما مرکز آن نرم شود. مراقب باشید بیش از حد پخته نشود. ممکن است کمی کم کار به نظر برسند، اما در حین خنک شدن، سفت می شوند. به مدت 10 دقیقه یا تا زمانی که بتوانید شیرینی ها را بدون اینکه از هم جدا شوند، روی تابه خنک کنید. آنها به مدت 3 روز در یک ظرف در بسته نگهداری می شوند.

©2021 توسط آران گویوآگا. برگرفته از Cannelle et Vanille Bakes Simple: روشی جدید برای پخت بدون گلوتن با مجوز Sasquatch Books.