کروسانت های خوشمزه با تخم مرغ، لبنه و سبزی – داستان های آشپزخانه سبز


زمانی که من (دیوید) در رم زندگی می‌کردم، کروسانت (یا به قول نسخه ایتالیایی کورنتی) و کاپوچینو صبحانه‌ی روزانه‌ام بود. تا حدی به این دلیل که خیلی تلاش کردم تا ایتالیایی شوم، بلکه به این دلیل که مقرون به صرفه ترین صبحانه موجود بود. آیا باورتان می شود یک کاپوچینو و کورنتوی تازه پخته فقط 150 یورو قیمت دارند!؟ اکنون کروسان ها بیشتر به یک خوراکی آخر هفته برای ما تبدیل شده اند، بین کاسه های فرنی، پنکیک موز، ماست، بلغور جو دوسر پخته شده و ساندویچ های pb&j و سایر غذاهای مورد علاقه صبحانه.
همانقدر که من عاشق کاسه فرنی، پنکیک موز هستم، کیک هویج پخته بلغور جو دوسر ساندویچ‌های نان چاودار، کروسان‌ها در یک لیگ صبحانه مخصوص به خود بازی می‌کنند – آن‌ها بسیار کره‌ای، پوسته‌پوسته، ترد هستند و این واقعیت که ساعت‌ها و ساعت‌ها برای درست کردن آن‌ها طول می‌کشد نیز باعث می‌شود خوردن آن‌ها احساس خاصی داشته باشید. ما چند نانوایی خوب در نزدیکی محل زندگی‌مان داریم، بنابراین سال‌ها است که کروسانت‌های خود را نپخته‌ایم (ما در کتاب سفرهای آشپزخانه سبز خود یک کروسانت چاودار بسیار حماسی داریم). وقتی بچه‌ها را می‌آوریم، همیشه برای خوردن کروسان‌های شکلاتی التماس می‌کنند، اما در مواقعی که ما کروسان‌های طبیعی در خانه داریم، افزودن یک فیل خوش طعم به آن‌ها بهترین هک صبحانه/برانچ است. آنها فوق العاده لوکس به نظر می رسند و طعم بسیار غنی و رضایت بخشی دارند. ما آنها را با تخم‌مرغ‌های خامه‌ای، لبنه‌های تند و سبزی‌های زیادی پر می‌کنیم، با الهام از کروسان‌های تخم‌مرغی که در کافه‌های استرالیا، کیپ‌تاون و لس‌آنجلس داشته‌ایم، اما فقط پر کردن آن‌ها با یک تکه پنیر و سبزیجات نیز خوب است. همچنین اگر کروسان های یک یا دو روزه در خانه دارید درست کنید.
من اینها را در آخر هفته گذشته در استوری های اینستاگرام خود در یک جلسه کوچک که آن را صبحانه درمانی نامیدم ساختم، بنابراین اگر می خواهید رویکرد گام به گام و الهام بیشتری داشته باشید، آن را بررسی کنید.