چگونه یک پیمانکار خوب برای بازسازی پیدا کنیم • Kath Eats


پیدا کردن سازنده برای کار می تواند یک فرآیند دلهره آور باشد! در اینجا نکات و بهترین روش ها در مورد چگونگی پیدا کردن یک پیمانکار خوب برای بازسازی، اضافه کردن، یا ساختن خانه آورده شده است.

ما امسال یک بازسازی اساسی را شروع می کنیم، و این یک روند بسیار دلهره آور است! فکر بیرون رفتن، تماشای نمایش‌های خانه‌ام، مدیریت بودجه، تصمیم‌گیری در صورت وقوع غیرمنتظره، و امید به اینکه نتیجه نهایی همان‌قدر رویایی باشد که امیدوار بودیم، همه چیزهایی هستند که مرا شب‌ها بیدار نگه می‌دارند. و من هستم ازدواج با پیمانکار من!

من نمی توانم بدون کسی که می شناسم و به او اعتماد دارم، این روند را طی کنم. و این بزرگترین نکته است ناخن – میخ پایین (ببینید من آنجا چه کار کردم!) در پست امروز!

یک پروژه بازسازی خانه می تواند به خودی خود ترسناک و پرهزینه باشد و انتخاب پیمانکار مناسب می تواند به معنای واقعی کلمه پروژه شما را شکست دهد یا شکست دهد. با این حال، انتخاب یک پیمانکار برای بازسازی، بازسازی، اضافه کردن یا ساختن یک خانه از ابتدا می تواند به اندازه خود پروژه بهسازی خانه چالش برانگیز باشد.

شرکت مناسب باعث صرفه جویی در پول + استرس شما می شود

یک پیمانکار خانه قابل اعتماد همچنین می داند که چگونه خطاهای غیر ضروری را به حداقل برساند و یک برنامه اضطراری برای هزینه های غیر منتظره ایجاد کند. وقتی کسی را دارید که می شناسید، دوستش دارید و به او اعتماد دارید، این روند بسیار نرم تر است، استرس به حداقل می رسد (زیرا اراده استرس داشته باشید!)، و امیدواریم در پایان به خانه ای که دوست دارید، برسید.

من به عنوان همسر یک سازنده، اطلاعات داخلی زیادی در مورد این صنعت می شنوم. بنابراین امروز خلاصه ای از نکات عملی را در مورد چگونگی پیدا کردن یک پیمانکار خوب برای پروژه های بازسازی در شهر خود به اشتراک می گذارم. (اگر در شارلوتزویل هستید، می دانید که به چه کسی ایمیل بزنید 😉 )

چگونه یک پیمانکار خوب برای بازسازی پیدا کنیم

از توماس پرسیدم که چه عواملی به نظر او وقتی مردم شروع به ایده‌پردازی برای بازسازی خانه می‌کنند و به دنبال یک پیمانکار بالقوه می‌گردند، چه عواملی مهم‌تر هستند. پاسخ او: شهرت، مراجع، و رابطه. در درون آن موضوعات، بهترین سوالات برای پرسیدن و مکان هایی برای جستجوی ارجاع وجود دارد.

شهرت پیمانکار سنج

پیمانکار 30 سال است یا تازه راه اندازی کرده اند؟ آیا آنها وب سایتی دارند که روند آنها را مشخص کند؟ آیا کسی را می شناسید که از آنها استفاده کرده باشد؟ جدید بودن یا فاقد یک وب سایت به این معنی نیست که شرکت خوب نیست، اما شما فقط باید کار بیشتری انجام دهید تا آنها را بشناسید و مراجع را بررسی کنید. همچنین می توانید مجوز و بیمه را از طریق Better Business Bureau بررسی کنید. تأیید کنید که شرکت دارای مجوز پیمانکاری کلاس A است.

در اطراف برای ارجاع بپرسید

بهترین راه برای یافتن یک پیمانکار خوب این است که از دوستان خود درخواست معرفی کنید. اگر دوستی بتواند درباره یک شرکت به شدت صحبت کند، اغلب بررسی بهتری وجود ندارد که شما پیدا کنید. در واقع، من بیشتر اوقات از بررسی آنلاین اجتناب می کنم. بررسی های آنلاین یک طرفه هستند و می توانند زمینه را کنار بگذارند. اما اگر مستقیماً با مشتری قبلی صحبت کنید، می توانید نوع خاص پروژه آنها را درک کنید و در مورد رابطه آنها با پیمانکار سؤال بپرسید. اگر می خواهید از بررسی های آنلاین استفاده کنید، یک وب سایت قابل اعتماد برای بازسازی پیدا کنید.

برای دریافت احساس شخصیت، یک مصاحبه برنامه ریزی کنید

هنگام استخدام یک پیمانکار، از آنها بخواهید که به خانه شما بیایند تا از پروژه شما ایده بگیرند. این دو هدف را دنبال می کند: اول اینکه پیمانکار ایده بهتری از محدوده کار پیدا کند و دوم اینکه مصاحبه ای برای هر دو شماست تا ببینید آیا شخصیت شما مطابقت دارد یا خیر. غریزه درونی شما احتمالاً بعد از اولین جلسه به شما خواهد گفت که آیا پیمانکار مناسب است یا خیر. از آنها بپرسید چه کسی مخاطب اصلی شما در طول پروژه خواهد بود – آنها یا شخص دیگری.

برنامه وااااای دور

اکثر سازندگان در حال برنامه‌ریزی پروژه‌های ۶ ماهه تا یک ساله یا بیشتر هستند. بنابراین اگر می‌دانید که بازسازی خانه یا بازسازی آشپزخانه دارید و می‌خواهید به سمت جلو حرکت کنید، در آینده برنامه‌ریزی کنید. اگر در دسترس نباشند، ممکن است نتوانید با کسانی که می خواهید کار کنید، بنابراین هرچه بیشتر برنامه ریزی کنید، انتخاب بیشتری در پیمانکاران خواهید داشت. برنامه ریزی دور از استرس شما را نیز کاهش می دهد. هرچه زمان بیشتری برای برنامه ریزی داشته باشید، استرس کمتری در انتظار تیم خود خواهید بود تا به شما بازگردد (از روی تجربه!).

پروژه و لیست خواسته های خود را به وضوح تعریف کنید

در حالی که مطمئناً هنگام همکاری در پروژه خود با سازنده انتخابی خود، افزونه ها و تغییراتی وجود خواهد داشت، هرچه بتوانید در مورد آنچه که از قبل می خواهید واضح تر دریافت کنید، روند آسان تر خواهد بود. با همسرتان بنشینید و همه چیز را در لیست آرزوهایتان بنویسید. ایجاد ستون هایی برای «بایدها»، «از داشتن ها خوب است» و «رویاها» مفید است تا بتوانید این موارد را با بودجه خود مطابقت دهید.

یک پیمانکار عمومی مانند پزشک انتخاب کنید

شما پیش از انتخاب یک برنامه درمانی، به 10 پزشک مراجعه نمی کنید و تشخیص رایگان را نمی خواهید؟ همین امر در مورد پیمانکاران نیز صدق می کند. هزینه های آنها احتمالاً قابل مقایسه است، بنابراین نیازی به خرید نیست. درعوض، با آنها مصاحبه کنید تا ببینید آیا این رابطه مناسب است و شخصیت شما تند و تیز است و فردی را که به آن اعتماد دارید انتخاب کنید. اگر نظر دومی می‌خواهید، به هر طریقی یک نظر بگیرید. اما احتمالاً باید به هر دوی آنها برای وقتشان پول بپردازید.

پیشنهادهای رایگان را درخواست نکنید (بدون انتظار پرداخت برای آنها)

بسیاری از مردم فکر می کنند باید با بودجه شروع کنید و به 10 شرکت مختلف ایمیل بزنید که درخواست مناقصه رسمی برای کار را دارند. در حالی که این ممکن است سال ها پیش رایج بوده باشد، صنعت تغییر کرده است! اکثر سازندگان از قبل به شما یک شماره پارکینگ می‌دهند، اما اگر می‌خواهید برآورد دقیقی از هزینه پروژه‌تان را خط به خط نشان دهد، ابتدا باید قراردادی را امضا کنید که به آن قرارداد پیش از ساخت نیز می‌گویند. این تضمین می کند که سازنده برای زمان خود پول پرداخت می کند. این برآوردها بسته به دامنه کار، از جمله دریافت برآوردهای فرعی از همه پیمانکاران فرعی و فروشندگان، ممکن است 40 تا 100 ساعت طول بکشد. بنابراین، این مرحله معمولاً پس از توافق شما برای همکاری انجام می شود.

تخمین شما احتمالاً شفاف و دقیق خواهد بود

هنگامی که یک تخمین دریافت می کنید، به احتمال زیاد یک بودجه بسیار شفاف خط به خط پروژه شما خواهد بود که هزینه دقیق را به سازنده نشان می دهد. به این می گویند هزینه پلاس. اکثر پیمانکاران یک نشانه گذاری – معمولاً 15 تا 20٪ – را به عنوان هزینه مدیریت خود اضافه می کنند. محصولات کوچک‌تر ممکن است هزینه ثابتی داشته باشند، اما پروژه‌های بزرگ‌تر اغلب هزینه به اضافه دارند، بنابراین می‌توانید دقیقاً ببینید که هزینه پروژه شما چگونه تجزیه می‌شود. (یا گاهی اوقات آنها هزینه ثابت با کمک هزینه هستند.)

مردم تصور می کنند سازنده آنها “برای بدست آوردن آنها” و پولی به دست می آید، اما وقتی می توانید تمام موارد پروژه خود را ببینید، از پورت-آ-جانز گرفته تا کارگر و وسایلی که انتخاب کرده اید، می بینید که دارید برای آن پول می پردازید. آنچه کسب می کنید. این دلیلی است که شما نیازی به دریافت 10 پیشنهاد از 10 شرکت مختلف ندارید – احتمالاً همه آنها تقریباً یکسان خواهند بود. (و اگر یکی به خصوص پایین تر از بقیه باشد، من آن را پرچم قرمز می نامم، نه یک معامله!)

پیمانکاران خوب شرایط اضطراری را وارد بودجه می کنند

هنگامی که ما در حال ایجاد بودجه برای بازسازی خانه خود هستیم، مدام از توماس می پرسم که چقدر اتاق تکان دهنده ساخته شده است. پاسخ او همیشه “حدود 10٪” است. یک پیمانکار خوب می داند که ممکن است همه چیز اشتباه پیش برود یا برنامه ها تغییر کنند و یک پیمانکار باهوش برای این کار برنامه ریزی می کند. هنگامی که در حال بحث در مورد بودجه خود با پیمانکار خود هستید (که امیدواریم تا این لحظه به او اعتماد داشته باشید)، نیازی نیست که کارت های خود را روی سینه خود نگه دارید. در مورد حداکثر خود صادق باشید و نیازی به مخفی نگه داشتن 20 درصد اضافی را احساس نکنید زیرا فکر می کنید آنها به سمت شما می روند.

یک برنامه پرداخت واضح و زمان پرداخت نهایی را بخواهید تا هیچ شگفتی وجود نداشته باشد.

پیمانکاران خوب همچنین به شما کمک می‌کنند تا بودجه خود را مهندسی کنید تا اگر بیش از توان مالی خود در لیست خواسته‌های خود دارید، بودجه خود را کاهش دهید. راه‌های خلاقانه‌ای برای انجام این کار وجود دارد که محصول نهایی را قربانی نمی‌کند، و یک پیمانکار ماهر می‌داند که چگونه این شکاف‌ها را پیدا کند تا در مسیر باقی بماند.

قرارداد امضا کن

پس از امضای قرارداد ساخت و ساز، به پیمانکار خود اجازه دهید کار خود را انجام دهد! من تمایل زیادی به فکر کردن دارم، و اینجاست که واقعاً اعتماد به وجود می‌آید. مؤدب باشید و در صورت داشتن سؤالات بپرسید. گاهی اوقات ترتیب عملیات ها همیشه منطقی نیست. (من آموخته ام که نقاشان کار خود را به صورت ناگهانی انجام می دهند و نه همیشه در نهایت). اما اگر یک پیمانکار خوب پیدا کرده باشید، آنها تصویر کلی را می دانند!

و امیدوارم وقتی بازسازی یا اضافه شدن شما به پایان برسد، خوشحال خواهید شد که از قبل تحقیق کرده اید تا بهترین مناسب را برای خود پیدا کنید!

پست های بیشتر مانند این: