معرفی بلوم • Kath Eats


بلوم، برنامه سلامتی من برای زنان، امروز راه اندازی می شود! در اینجا تمام جزئیات و نحوه ثبت نام وجود دارد!

معرفی، بلوم!

من برای راه اندازی برنامه سلامتی جدیدم امروز هیجان زده هستم!! من در چند ماه گذشته بی وقفه کار کرده ام تا آن را جمع کنم، اما می توان گفت این برنامه 15 سال در حال ساخت است.

هر چیزی را که روی KERF می بینید بردارید و آن را در یک پاپیون مرتب … یا دسته گل بسته بندی کنید. آن بلوم است!


همه جزئیات را می خواهید؟ از اینجا شروع کنید:

چگونه ایده بلوم شکل گرفت

حدود 6 ماه پیش احساس می کردم که بدون تمرکز در زندگی در حال پیشروی هستم. داشتم به روزهای اولیه وبلاگ نویسی و اینکه چقدر به عنوان یک فرد سالم شناخته شده بودم فکر می کردم. من خیلی با انگیزه و پر انرژی بودم! احساس خوبی داشتم!

یک دهه و چند بچه، و من مثل یک توده روی مبل احساس کردم. من احساس انرژی نمی کردم. خوب غذا نمی خوردم من زیاد مشروب میخوردم من خودم یا سلامتی ام را در اولویت قرار ندادم. در آن لحظه تصمیم گرفتم که خودم را دوباره برند کنم. شروع کردم به فکر کردن “سالم ترین نسخه از خودم در حال حاضر چه کاری انجام می دهد؟” من یک یادداشت پس از آن با عبارت “من یک فرد سالم هستم” قرار دادم که می توانم آن را به عنوان یک یادآوری روزانه ببینم. شروع کردم به انتخاب های بهتر و مهمتر از همه، احساس عالی دوباره!

فهمیدم که تنها چیزی که واقعاً تغییر داده بودم، طرز فکرم بود. دوباره خودم را در اولویت قرار دادم. و من برای ایجاد برنامه‌ای که به زنان دیگر کمک می‌کند همین کار را انجام دهند، دچار خارش شدم.

تشکر ویژه از همکار و همکارم RD، Anne، برای نظرات و توصیه‌هایش در کمک به من در دریافت مفاهیم از مغزم به قالبی که به دیگران کمک کند!


بلوم: یک برنامه سلامتی برای زنان

بلوم به شما می آموزد که از طریق خوردن شهودی، آموزش تغذیه و پرورش عادات سالم برای طولانی مدت به بهترین حالت خود شکوفا شوید. این درس‌ها تفکر خود را تشویق می‌کنند، و هر هفته گام‌های اقدامی از جمله مجلات و گزارش‌ها وجود دارد.

در طول شش هفته، شما ارکان اصلی سلامتی را در زندگی خود مطالعه خواهید کرد: استراحت و خواب، غذا خوردن و تغذیه، و حرکت.

هر هفته یک موضوع جدید برای یادگیری و اقدام دارید:

  • هفته اول: ایجاد آرامش
  • هفته دوم: غذا خوردن شهودی
  • هفته سوم: چه بخوریم
  • هفته چهارم: ایجاد وعده های غذایی متعادل
  • هفته پنجم: حرکت
  • هفته ششم: شکوفه

این برنامه 6 هفته ای سلامتی برای زنان به شما گرافیک آموزش می دهد


برنامه چگونه جمع شده است؟

Bloom یک برنامه شش هفته ای است که در داخل اپلیکیشن کجابی ساخته شده است. درس‌ها هفته به هفته کم‌کم می‌شوند، بنابراین شما باید هر بار روی یک موضوع تمرکز کنید، و شما را از انجام اقدامات و ایجاد تغییرات غافلگیر می‌کند. بنابراین هنگامی که برای اولین بار در 1 مارس وارد شوید، استقبال و معرفی را خواهید دید. قفل درس 1 در روز جمعه 3 مارس باز می شود و بعد از آن هر 7 روز یک درس جدید باز می شود.

دروس به دو صورت نوشتاری و پادکست ارائه می شود. ساعت‌های محتوایی وجود ندارد که مدت زیادی طول بکشد – شما می‌توانید هر هفته در کمتر از 30 دقیقه دروس را بخوانید. این عمل در 167 ساعت دیگر هفته شما انجام می شود! هر موضوع دارای بارگیری و/یا مانترا همراه با آن است. ایجاد تغییر بیشتر به ذهنیت مربوط می شود تا ساعت ها.


انجمن بلوم باغ نامیده می شود!

(بله، من در مورد این نام بسیار هیجان زده هستم!)

می دانستم که می خواهم دو سطح سطح قیمت و پشتیبانی ایجاد کنم.

  • دوره را شکوفا کنید خود مطالعه است شما به تنهایی می توانید درس ها را کامل کنید و اقدام کنید.
  • جامعه را شکوفا کنید یک جامعه الحاقی اختیاری است که در آن مسئولیت پذیری و پشتیبانی را خواهید یافت!

برای ارتباط و گپ زدن با دوستان همفکر در همان سفر به سوی زندگی سالم‌تر، در باغ بنشینید. اگر شما فردی هستید که به کمی مسئولیت پذیری نیاز دارید، The Garden یک افزونه ضروری برای شماست. باغ هفته به هفته منعکس کننده بلوم خواهد بود و ما از طریق بحث، گفتگو، چالش ها و جوایز به هر موضوع عمیق تر خواهیم پرداخت!

برنامه + جامعه = بهترین تجربه تحول ممکن که می توانید بخواهید!


هزینه برنامه چقدر است؟

من تصمیم گرفتم که خودآموزی را در قسمت پایین قیمت بگذارم زیرا واقعاً می خواهم تا آنجا که ممکن است افراد زیادی آن را قبول کنند! برنامه های سلامتی مشابه برای زنان چند صد دلار است. این پایین‌ترین قیمتی است که من قصد ارائه آن را دارم – قیمت احتمالاً برای راه‌اندازی‌های زنده آینده یا اگر نسخه خودآموز را همیشه سبز کنم، افزایش خواهد یافت.

  • خودآموزی بلوم: 67 دلار
  • بلوم + انجمن باغ: 164 دلار

تا کی باید بلوم بخرم؟

فقط 10 روز!!!!

از آنجایی که مطالب هفته به هفته منتشر می شود، من می خواهم همه آن را با هم ببرند. اگر امروز آن را خریداری کنید، امروز باید تأییدیه دریافت کنید، اما ما به طور رسمی شروع می کنیم 1 مارس. درها برای خرید در 27 فوریه بسته می شوند.


سوالات متداول

آیا این برنامه برای من است؟

اگر آماده هستید دوباره سلامتی خود را در اولویت قرار دهید بلوم برای شما مناسب است. به هر دلیلی، شما خود را در اولویت قرار نداده اید. شاید داشته باشی هرگز سلامتی خود را در اولویت قرار دهید شاید شما یک فرزند (یا چهار!) داشته باشید، شغل شما شروع به کار کرد و روزهای طولانی را در یک دفتر گذراندید، یا ازدواج کردید (یا ازدواج کردید و سپس طلاق گرفتید) و زندگی در مسیرتان قرار گرفته است. سلامتی شما در اولویت نبوده است. با این حال سلامتی شما گرانبهاترین دارایی شماست.

  • میل: نسخه ای مطمئن، درخشان و پرانرژی از بهترین خود باشید
  • هدف: خودتان را در اولویت قرار دهید، رابطه خود را با غذا بازتعریف کنید و روال سالم خود را به عاداتی که برای درازمدت پایدار هستند ساده کنید.
  1. کسانی که از پروتکل بهداشتی سخت پیروی می کنند
  2. کسانی که نگرش ها و رفتارهای غذایی نامنظم را در خود تشخیص می دهند یا به عنوان اختلال خوردن تشخیص داده شده اند. (من شما را می بینم و از شما حمایت می کنم، اما این برنامه بهترین مناسب نیست.)
  3. کسانی که احساس می‌کنند پیشرفت کمی در عادات روزانه خود دارید. شما در حال حاضر سلامت خود را متزلزل کرده اید!

آیا این برنامه به کاهش وزن من کمک می کند؟

در این بهار شکوفا شوید!

باعث افتخار من خواهد بود که بپیوندید

من از سوالات شما در نظرات استقبال می کنم!