نحوه استفاده از چوب دارچین و دارچین


دارچین مزایای سلامتی و طعمی دارد، از چوب دارچین و ادویه دارچین گرفته تا چای دارچین و غذاهای با طعم دارچین. برای راه های بیشتر استفاده از دارچین و چوب دارچین در آشپزخانه خود، به این راهنمای متخصص، دستور العمل ها و نکات برتر نگاه کنید.

وقتی به دنبال یک ادویه معطر هستید که طعم و راحتی را به غذای شما بیاورد، به دنبال دارچین نباشید. ادویه شیرینی که ما به عنوان دارچین می شناسیم ممکن است شمع های معطر یا پای سیب تازه پخته شده را تداعی کند، اما دارچین بسیار بیشتر از چیزی است که در بینی وجود دارد.

دارچین چیست؟

دارچین از پوست داخلی برخی از درختان همیشه سبز از جنس Cinnamomum (درخت دارچین) به دست می آید. سپس قسمت دارچین از پوست خشک می شود تا چوب دارچین تشکیل شود و آسیاب می شود تا پودر دارچین تشکیل شود. دارچین از کجا می آید؟ بیشتر دارچین جهان یا دارچین سیلان یا کاسیا است. به طور عمده در سریلانکا، چین، برمه، و ویتنام (دارچین سایگون) کشت می شود.

وقتی پای سلامتی هم به میان می آید، ادویه زندگی است. تحقیقات به طور فزاینده ای نشان می دهد که ما باید انواع گیاهان و ادویه های خوش طعم را به رژیم غذایی خود اضافه کنیم، از جمله دارچین. ترکیبات فعال دارچین، از جمله ترکیبی به نام سینامالدئید، برای بسیاری از مزایای سلامتی مرتبط با این ادویه شناخته شده است. مطالعات نشان می دهد که دارچین سرشار از خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی است که ممکن است به کاهش خطر ابتلا به بیماری های مزمن کمک کند. می توانید در مورد اینکه چگونه غذاهای تند، از جمله دارچین، می توانند به طول عمر بیشتر کمک کنند، بیشتر بیاموزید. متخصص تغذیه گیاهی.

نقش بالقوه دارچین در مدیریت دیابت از اهمیت خاصی برخوردار است. در مطالعات حیوانی و لوله آزمایش، دارچین به کاهش رشد سلول های سرطانی کمک کرد. همچنین مشخص شده است که دارچین گلوکز خون ناشتا را کاهش می دهد و مقاومت به انسولین را کاهش می دهد، بنابراین به مدیریت و کاهش خطر ابتلا به دیابت کمک می کند (در مورد دارچین و دیابت بیشتر بخوانید. متخصص تغذیه گیاهی). در حالی که برای درک کامل اینکه چگونه دارچین می تواند به افراد در مدیریت دیابت کمک کند، به تحقیقات بیشتری نیاز داریم، مطمئناً ایده بدی نیست که مقدار بیشتری از این ادویه خوش طعم را در رژیم غذایی خود بگنجانید. سعی کنید بیشتر دارچین آسیاب شده را در آشپزی خود بگنجانید، از جمله غلات صبحانه، محصولات پخته شده، شیرینی ها و حتی غذاهای خوش طعم، چوب دارچین را به قهوه صبحگاهی یا شکلات داغ خود اضافه کنید و همچنین به فواید چای دارچین تکیه کنید.

این 5 روش برتر برای استفاده از دارچین و چوب دارچین برای پخت و پز با دارچین را بررسی کنید.

5 روش برتر برای استفاده از دارچین و چوب دارچین

Snickerdoodles وگان

1. یک دسر خوشمزه با دارچین به عنوان ستاره درست کنید

عمق طعم، طعم و عطری وجود دارد که می توانید از دسرهای چاشنی دارچین به دست آورید. چه پای میوه مادربزرگتان باشد، چه کلوچه های snickerdoodle یا یک پینه دوز تعطیلات، بسیاری از دسرها می توانند از افزودن دارچین بهره مند شوند. این کرامبل سیب دارچینی خوشمزه را به‌عنوان یک خوراکی ساده و در عین حال سالم امتحان کنید که دسرهای شیرین و شیرین را شکست می‌دهد. می توانید از چوب دارچین به عنوان چاشنی کنار دسرهایتان نیز استفاده کنید.

بلغور جو دو سر سیب دارچینی با پسته

2. صبحانه را با دارچین شگفت انگیز کنید

در طول ماه‌های پاییز و زمستان – و به‌ویژه در طول تعطیلات – چه راهی بهتر از یک دوز کافی از ادویه دارچین در کاسه صبحانه، کلوچه، پنکیک یا وافل برای تجسم گرما؟ بیایید به آن فکر کنید، می توانید برای شروع روز خود از دارچین لذت ببرید! با این دستور العمل آسان جو دوسر سیب دارچینی برای یک صبح پر ادویه شروع کنید. سعی کنید در حین پختن جو دو سر خود را یک چوب دارچین بیندازید یا آن را یک شب در جو دوسر خیس کنید تا به آرامی آن طعم های خوشمزه را آزاد کند.

لاته ادویه کدو حلوایی خانگی

3. عاشق قهوه یا چای هستید؟ آن را با دارچین پر کنید!

واقعاً هیچ چیز مانند اولین فنجان قهوه برای شروع روز شما وجود ندارد، درست است؟ اما آیا می‌دانستید که دارچین می‌تواند یک قهوه را در عرض چند ثانیه از حالت معمولی به پر طعم تبدیل کند؟ به سادگی دارچین را بریزید یا یک چوب دارچین را در قهوه (یا حتی چای) بعدی خود برای یک نوشیدنی صبحگاهی خوشمزه هم بزنید. برای دریافت اعتبار بیشتر، لاته ادویه کدو تنبل خانگی خوشمزه من را امتحان کنید، که مملو از طعم های ادویه از جمله دارچین (جزئی از ادویه پای کدو تنبل) است. و حتما چای دارچین را هم امتحان کنید.

کاسه سورگوم نخود مراکشی

4. استعداد جهانی، تعارف دارچین را کشف کنید

بسیاری از غذاها و غذاهای فرهنگی حول ادویه‌های پویا متمرکز شده‌اند که طعمی را برای جوانه‌های چشایی شما ایجاد می‌کنند. غذاهای هند، مراکش و برزیل، در میان بسیاری دیگر، از دارچین در غذاهای شور استفاده می کنند. دارچین اغلب جزء ترکیبات ادویه جات مانند راس ال حنوت و گارام ماسالا است. این کاسه سورگوم نخود مراکشی را امتحان کنید، که از راس الحنوت (ترکیب ادویه مراکشی شامل دارچین) برای به حداکثر رساندن طعم دارچین در دستور العمل های مرزه استفاده می کند. خواه پلو پلو یا کاری نخودچی، در حین تفت دادن پیاز و سیر، یک چوب دارچین به ماهیتابه خود اضافه کنید و اجازه دهید در تمام مراحل پخت، طعم خود را القا کند. قبل از سرو، چوب دارچین را بردارید.

اسموتی هلو هویج کدو سبز

5. اسموتی خود را طعم دار کنید

اسموتی ها راهی فوق العاده برای تقویت روزتان با غذاهای خوشمزه و گیاهی هستند – به علاوه آنها این فرصت را به شما می دهند که طعم ها و افزودنی های جدید را در ترکیب امتحان کنید. فقط به دستور اسموتی مورد علاقه خود، مانند اسموتی سبز، اسموتی ادویه کدو تنبل یا اسموتی هویج کدو سبز هلو مراجعه کنید و مقداری از آن را با دارچین به آن اضافه کنید. همچنین می توانید قبل از سرو، یک چوب دارچین شاداب را در لیوان اسموتی خود اضافه کنید تا طعم و مزه بیشتری داشته باشد.

برای وبلاگ های بیشتر در مورد استفاده از غذاهای گیاهی، موارد زیر را بررسی کنید:

نحوه استفاده از Cherimoya
طرز پخت سرمه
خرمالو 101: دستور العمل های فواید سلامتی و موارد دیگر
نحوه پخت همه سبزی ها

این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.