سیب زمینی شیرین شکم پر شده بوقلمون شپردز


این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. خط مشی افشای من را بخوانید.

با الهام از شپردز پایم، یک سیب زمینی شیرین پر شده آسان و سالم درست کردم که روی آن را با پر کردن پای شپردز بوقلمون آسیاب شده قرار دادم – عالی شد!

شپردز پای سیب زمینی شیرین شکم پر

سیب زمینی شیرین شکم پر شده بوقلمون شپردز

کیک‌های شپرد معمولاً با گوشت بره درست می‌شوند، اما این سیب‌زمینی شیرین پخته شده با الهام از پای با بوقلمون آسیاب شده لاغرتر درست می‌شود. خیلی ساده است: یک دسته از سیب زمینی شیرین پخته درست کنید، سپس با استفاده از بوقلمون آسیاب شده، قارچ، نخود فرنگی و هویج منجمد با مواد معطر و ادویه، یک پایه دلچسب و پر طعم درست کنید. وقتی مخلوط بوقلمون حباب زد و داغ شد، آن را روی سیب زمینی شیرین سرو کنید و برای شام از آن لذت ببرید. برای تنوع بیشتر، پای شپردز کلاسیک من، پای شپرد سیب زمینی شیرین ترکیه، و پای چوپان گیاهی پورتوبلو را امتحان کنید.

کیک شپرد ترکیه با سیب زمینی شیرین

مواد تشکیل دهنده سیب زمینی شیرین شکم پر شپردز پای

  • سیب زمینی های شیرین: چهار سیب زمینی شیرین کوچک را بشویید و خشک کنید.
  • ترکیه زمینی: از بوقلمون 93 درصد بدون چربی استفاده کنید و نمک بزنید.
  • سبزیجات: پیاز، کرفس، سیر، قارچ، نخود فرنگی منجمد و هویج
  • رب گوجه فرنگی: یک قاشق غذاخوری به سبزیجات اضافه کنید تا طعم گوجه فرنگی کمی به آن اضافه شود.
  • سس ووسترشر برای تقویت طعم آسان
  • آویشن: یک قاشق چای خوری برگ آویشن تازه را خرد کنید.

طرز تهیه سیب زمینی شیرین باردار

  1. سیب زمینی های شیرین: سیب زمینی های شیرین را با چنگال سوراخ کنید و به مدت 50 تا 55 دقیقه در دمای 400 درجه فارنهایت بپزید. در اینجا دستور پخت سیب زمینی شیرین پخته شده من است. همچنین می توانید آنها را در آرام پز یا سرخ کن بادی بپزید.
  2. بوقلمون: بوقلمون چرخ شده را در یک تابه نچسب عمیق روی حرارت زیاد سرخ کنید. با یک قاشق چایخوری نمک مزه دار کنید و بپزید تا قهوه ای شود و به قطعات کوچک خرد شود.
  3. سبزیجات: گوشت را کنار بگذارید و روغن، پیاز، کرفس، سیر و رب گوجه فرنگی را اضافه کنید. بپزید تا سبزیجات نرم شوند، آنها را با بوقلمون مخلوط کنید و سبزیجات یخ زده، ورسسترشر و آویشن را اضافه کنید.
  4. سس: آرد و آب گوشت را در یک کاسه کوچک با همزن بزنید و روی گوشت بریزید و در تابه را بپوشانید و روی حرارت ملایم بگذارید تا غلیظ شود.
  5. خدمت: سیب زمینی شیرین پخته شده را برش بزنید و روی هر کدام یک فنجان از مخلوط پای شپردز کیک بریزید.

نحوه نگهداری سیب زمینی شیرین

باقیمانده سیب زمینی شیرین پر شده تا سه روز ماندگاری دارد. می توانید مخلوط بوقلمون را جدا از سیب زمینی شیرین نگهداری کنید، اما اگر قصد دارید آن را برای ناهار به محل کار بیاورید، می توانید همه آن را در یک ظرف قرار دهید. همچنین می توانید گوشت و سبزیجات را تا سه ماه منجمد کنید. سپس فقط کمی سیب زمینی بپزید و گوشت را درست قبل از سرو در مایکروویو قرار دهید.

تغییرات

  1. سیب زمینیها: سیب زمینی شیرین را با سیب زمینی سرخ شده عوض کنید.
  2. ایده های شام: پای بوقلمون شپرد را روی یک کاسه پوره سیب زمینی یا گل کلم پوره سرو کنید.
  3. گوشت: مرغ یا گوشت گاو بدون چربی برای بوقلمون.
  4. قارچ: اگر قارچ دوست ندارید، آنها را کنار بگذارید یا با سبزیجات دیگری مانند کدو سبز، کدو حلوایی یا گل کلم جایگزین کنید.
  5. ارد: برای کیک شپرد بدون گلوتن، از آرد بدون گلوتن استفاده کنید.
  6. گیاهان دارویی: آویشن را جایگزین رزماری یا پونه کوهی کنید.
شپردز پای سیب زمینی شیرین شکم پر

دستور العمل های بیشتر سیب زمینی شیرین پر شده که دوست خواهید داشت

آمادگی: 10 دقیقه

پختن: 50 دقیقه

جمع: 1 ساعت

بازده: 4 وعده های غذایی

اندازه خدمت: 1 سیب زمینی

  • فر را با دمای 400 درجه فارنهایت گرم کنید.

  • سیب زمینی شیرین را بشویید و خشک کنید و با چنگال همه جا را سوراخ کنید. سیب زمینی شیرین را 50 تا 55 دقیقه بپزید تا نرم شود.

  • یک ماهیتابه نچسب عمیق را روی حرارت زیاد گرم کنید و بوقلمون آسیاب شده را سرخ کنید و با 1 قاشق چایخوری نمک چاشنی کنید و بپزید و گوشت را با قاشق چوبی در حین پخت حدود 5 تا 6 دقیقه خرد کنید.

  • حرارت را کم کنید، گوشت را کنار بگذارید و روغن، پیاز، سیر کرفس و رب گوجه فرنگی را اضافه کنید. بپزید تا سبزیجات نرم شوند، حدود 5 دقیقه سپس مخلوط کنید.

  • سبزیجات یخ زده، سس Worcestershire، آویشن تازه را اضافه کنید و خوب مخلوط کنید.

  • آب گوشت و آرد را در یک کاسه کوچک با هم مخلوط کرده و روی گوشت بریزید. روی حرارت ملایم حدود 5 دقیقه بجوشانید تا غلیظ شود و طعم ها با هم مخلوط شوند.

  • وقتی سیب زمینی ها آماده شدند، آن ها را باز کنید و روی هر کدام یک فنجان کمی از مخلوط بوقلمون بزنید. گرم بخور

مرحله آخر:

لطفا یک امتیاز و نظر بگذارید و به ما اطلاع دهید که چگونه این دستور را دوست دارید! این به کسب و کار ما کمک می کند تا پیشرفت کند و به ارائه دستور العمل های رایگان و با کیفیت بالا برای شما ادامه دهد.

خدمت: 1 سیب زمینی، کالری: 401 کیلو کالری، کربوهیدرات ها: 50 g، پروتئین: 27.5 g، چربی: 11 g، چربی های اشباع شده: 2.5 g، کلسترول: 84 میلی گرم، سدیم: 647.5 میلی گرم، فیبر: 8 g، قند: 11 g