نان سیر – Fraiche Living


تنها دستور پختی که برای نان سیر خانگی کلاسیک نیاز دارید. ظرف 20 دقیقه آماده می‌شود، بیرون کاملاً ترد، سیر است و به‌عنوان سمت نهایی با هر ظرفی به خوبی می‌آید.

ادامه مطلب

با دست گرفتن یک تکه نان سیر خانگی

نان سیر یکی از غذاهای مورد علاقه من برای درست کردن است. چیزی بسیار رضایت‌بخش در ترکیب نان تازه، سیر، کمی سبزی و کره ذوب شده وجود دارد. این یک غذای اصلی خانگی است که افزودنی عالی برای بسیاری از وعده های غذایی است، و من فکر کردم زمان آن رسیده است که این دستور غذای آسان را با شما به اشتراک بگذارم!

یک نان فرانسوی از وسط که به صورت نان سیر خانگی پخته شده روی تخته چوبی با پنیر پارمزان و سیر در کناره آن درست شده است.

پرش به دستور غذا

از چه نانی برای نان سیر استفاده کنیم

وقتی صحبت از تهیه نان سیر می شود، گزینه های مختلفی برای نان وجود دارد که می توان از آنها به عنوان پایه استفاده کرد. در حالی که نان سنتی فرانسوی اغلب بهترین انتخاب است، انواع دیگری از نان وجود دارد که می تواند طعم و بافت منحصر به فردی را به غذا اضافه کند. به عنوان مثال، نان خمیر ترش می تواند پیچ ​​و تاب تلخی به دستور پخت نان سیر کلاسیک بدهد. نان سیاباتا یکی دیگر از گزینه های عالی است که به خاطر بافت مطبوع و پوسته تردش شناخته شده است. استفاده از نان سبوس دار یا نان چند دانه ای می تواند طعم آجیلی و پیچ و تاب سالمی به غذا بدهد. علاوه بر این فوکاچیای کرکی، رویایی و ظریف من، سبکی کامل را به نان سیر انحطاط می بخشد. در نهایت، نوع نان مورد استفاده برای نان سیر به ترجیح شخصی و طعم و بافت مورد نظر بستگی دارد.

نیمی از یک نان فرانسوی با یک کاسه کره سیر و پنیر پارمزان در کنار آن، در شرف تهیه نان سیر خانگی است.

طعم های مختلف نان سیر

البته می توانید این دستور غذا را به دلخواه خود سفارشی کنید. اگر چیزها را کمی تندتر دوست دارید، می توانید مقداری فلفل قرمز را به کره سیر یا ترشی هالاپنیو اضافه کنید. اگر طرفدار پنیر هستید، می توانید قبل از پخت، مقداری موزارلا یا چدار روی نان بپاشید. و اگر جعفری تازه در دست ندارید، می توانید به جای آن از گیاهان خشک مانند پونه کوهی یا ریحان استفاده کنید.

برای استفاده از طعم مدیترانه ای، می توانید مقداری زیتون کالاماتا خرد شده، گوجه فرنگی خشک شده و پنیر فتا را قبل از پخت به نان اضافه کنید. امکانات واقعا بی پایان هستند، بنابراین از خلاقیت در ترکیب طعم خود نترسید!!

دو نیمه از یک نان فرانسوی روی یک تخته برش چوبی و یک دست کره سیر را روی نان می مالید تا به نان سیر تبدیل شود.

نان سیر را با چه چیزی سرو کنیم

نان سیر یک غذای جانبی همه کاره است که می تواند چنین طیف وسیعی از وعده های غذایی را همراهی کند. البته، این یک BFF کلاسیک به یک کاسه دلچسب پاستا (مانند این اسپاگتی پخته شده یا لازانیا روستایی) است، اما آن را به غذاهای ایتالیایی محدود نکنید! نان سیر به خوبی با سوپ ها، خورش ها و فلفل دلمه ای مانند سوپ همبرگر، خورش قارچ عدس یا فلفل قرمز جنوب غربی ترکیب می شود. ترد رضایت بخشی به آن اضافه می کند و بهترین راه برای جذب آخرین قطره است. تقریباً با هر وعده غذایی باربیکیو که در تمام تابستان می خوریم سرو می شود.

همچنین با شام هایی مانند این مرغ سوخاری سیب و کدو حلوایی یا هر چیزی که در این فصل در باربیکیو کباب می کنید، عالی است. راستش را بخواهید، هر زمان که در حال پختن یک غذای خانگی راحت هستید، نان سیر یک افزودنی خوش‌آمد به میز است.

آه و ساخت یک ساب کوفته حماسی را فراموش نکنیم؟! دستور العمل کوفته مامان یواشکی من را با این دستور پخت نان سیر ترکیب کنید و چه چیزی دارید؟ یک شام بسیار لذیذ شب هفته.

یک نان فرانسوی که به نان سیر تبدیل می شود و با یک چاقوی نان در کنار آن به اندازه های جداگانه برش داده می شود.

نان سیر

نان سیر

تنها دستوری که برای نان سیر خانگی کلاسیک نیاز دارید. در عرض 20 دقیقه آماده می شود، کاملا ترد، سیر است و به خوبی با هر غذای اصلی هماهنگ می شود.

عناصر

  • 1
    نان فرانسوی بزرگ
  • 1/2
    فنجان
    کره نرم شده
  • 4
    حبه سیر خرد شده
  • 1/2
    قاشق چایخوری
    نمک
  • 2
    قاشق غذاخوری
    جعفری ریز خرد شده
  • 1/2
    فنجان
    پارمزان رنده شده (اختیاری)

دستورالعمل ها

  1. فر را با دمای 425 فارنهایت گرم کنید و یک ورقه پخت بزرگ را با کاغذ روغنی بپوشانید.

  2. نان فرانسوی را از وسط نصف کنید و سمت برش را به سمت بالا قرار دهید.

  3. در یک کاسه متوسط، کره نرم شده، سیر، نمک و جعفری را با هم مخلوط کنید تا خوب ترکیب شوند. به طور مساوی روی نان پخش کنید.

  4. نان را روی ورقه پخت آماده شده قرار دهید و به مدت 10 تا 12 دقیقه بپزید یا طلایی و ترد شود. اگر می خواهید از پنیر پارمزان استفاده کنید، در 1-2 دقیقه آخر پخت روی نان بپاشید تا آب شود.