نان های خانگی – Fraiche Living


یک دسته از خمیر پیتزا باقی مانده یک روز به این نان های خانگی باورنکردنی تبدیل شد! درست کردن آنها ساده است و برای لذت بردن به تنهایی یا فرو بردن در سوپ یا هر چیزی که دلتان می خواهد بسیار عالی است. حرکت بر روی باغ زیتون – شما رقابت دارید!

چوب نان خانگی روی سینی

طرز تهیه نان های خانگی

مسلما این دستور غذا به طور تصادفی اتفاق افتاده است. من با یک دسته از خمیر پیتزا اضافی و یک قابلمه بزرگ سوپ گوجه فرنگی که نیاز به یک غذای کوچک در کنار آن داشت، باقی ماندم. چیزی نیست که غذا را هدر دهد، من به سادگی خمیر را پهن کردم، به صورت نوار برش دادم، پیچانده و پختم تا قهوه ای طلایی شود. با کره ذوب شده تازه از فر بیرون آوردم و پارمزان و ادویه پاشیدم. این قسمت جایی است که دستور غذا می تواند سازگار باشد! برخی از چاشنی هایی که در اینجا طعم عالی دارند عبارتند از ایتالیایی، همه چیز باگل، پنیر رنده شده مختلف، یا حتی دارچین و شکر قهوه ای! امکانات بی پایان هستند.

درست کردن نان های خانگی

نحوه سرو نان

این نان های خارج شده از فر به تنهایی عالی هستند. اما اگر می خواهید همه چیز را به سطح جدیدی ببرید، آنها را در کنار مقداری سس مارینارا یا پیتزا به عنوان پیش غذا یا سوپ مورد علاقه خود سرو کنید. من اینها را (سخاوتمندانه) در این سوپ گوجه فرنگی برشته فرو کردم و این یک کبریت ساخته شده در بهشت ​​بود. آنها همچنین یک افزودنی جذاب برای شام ماکارونی بعدی شما خواهند بود. فکرش را بکن، هیچ وقت نیست که این نان ها را سر سفره دعوت نکنم!

یک چوب نان را در یک کاسه سوپ گوجه فرنگی برشته فرو کنید

دستور پخت نان خانگی

پختن نان خانگی یکی از کارهای مورد علاقه من است. براستی. من این فرآیند را درمانی می دانم و محصول نهایی همیشه مورد استقبال خانواده ام قرار می گیرد. این یک چیز خاص است که بتوان با کمی چربی آرنج و کلی عشق چیزی از ابتدا درست کرد. من از یک کلاسیک خودم (خمیر پیتزای خانگی) برای این دستور استفاده کردم، اما دستور پخت نان سفید من هم جواب داد. برخی از دیگر دستور العمل های نان مورد علاقه من عبارتند از:

نان های خانگی

نان های خانگی

عناصر

  • 1 دستور تهیه خمیر پیتزا 2 ساعته*
  • 1/3 فنجان کره ذوب شده

چاشنی ها:

  • چاشنی ایتالیایی
  • نمک سیر
  • همه چیز چاشنی باگل
  • پنیر پارم رنده شده
  • دانه های کنجد

دستورالعمل ها

  1. یک دسته از خمیر پیتزای خانگی کامل 2 ساعته من درست کنید. فر را با دمای 425 فارنهایت گرم کنید و 2 ورقه پخت را با روغن آماده کنید.

  2. خمیر را به دو توپ بزرگ تقسیم کنید و هر کدام را تا ضخامت ¼ اینچ و عرض حدود 6 اینچ باز کنید. خمیر را به نوارهای 1 اینچی برش دهید و دو تا را با هم به شکل طناب بچرخانید.

  3. نان ها را در طبقه 1/3 بالای فر به مدت 10 تا 12 دقیقه بپزید تا قسمت پایین قهوه ای طلایی و روی آن قهوه ای روشن شود.

  4. از فر خارج کرده و با قلم مو کره آب شده بمالید. با چاشنی های دلخواه بپاشید و لذت ببرید!