نان ذرت قدیمی – Fraiche Living


این نان ذرت قدیمی کره ای، کرکی و کمی شیرین است. خدمت با کره سرد از فر بیرون بیاورید یا در یک کاسه فلفل یا سوپ بخار پز کنید.

این دستور پخت اقتباسی از یک دستور غذای قدیمی است که من سال ها از کتاب آشپزی تاشا تودور درست کرده ام. به نان ذرت نیوانگلند نزدیک‌تر است که شیرین‌تر است: این نان ذرتی است که من با آن بزرگ شدم!

نان ذرت قدیمی به شکل مربع بریده شده و با کره پوشانده می شود

طرز تهیه نان ذرت

نان ذرت خانگی خوشمزه به طرز شگفت انگیزی آسان است. دستورالعمل گام به گام در زیر آمده است، اما به زبان ساده: مواد مرطوب را با مواد خشک مخلوط کنید و آرد ذرت را در آخر بریزید، مراقب باشید بیش از حد مخلوط نکنید! من نان ذرتم را در یک ظرف پخت پختم اما یک تابه چدنی نیز کار می کند.

پرش به دستور غذا

نان ذرت قدیمی به شکل مربع بریده شده و در بشقاب چیده می شود

آنچه با نان ذرت می آید

نان ذرت تقریباً با هر چیزی عالی است، اما به‌ویژه با سوپ‌های دلچسب، خورش‌ها و فلفل‌های فلفلی سازگار است. در اینجا برخی از الهامات ارائه شده است:

نان ذرت قدیمی که روی یک بشقاب با کره چیده شده است

نان های خانگی

من عاشق درست کردن نان هستم! فکر می کنم من آن را به 4 دلیل اصلی خلاصه کرده ام:

1. فرآیند پخت ورز دادن، بالا آمدن و پخت نان درمانی و آرامش بخش است. (خوب این یکی نیازی به ورز دادن ندارد، اما با این وجود درمان است).

2. بوی نان تازه پخته شده در خانه بی نظیر است.

3. طعم نان و پخت نان خانگی بهتر از هر چیزی است که می توانید در فروشگاه بخرید.

4. من عاشق رضایت و غرور هستم که از خلق چیزی از ابتدا حاصل می شود. خیلی قدیمی و سالم

در اینجا برخی از دستور العمل های نان مورد علاقه من است!

دستور پخت نان پیتا خانگی ساده و آسان

اگر این دستور را درست کردید حتما من را تگ کنید در اینستاگرام با هشتگ #fraicheliving و یک نظر یا رتبه بندی ستاره در زیر، به من بگویید که چقدر از آن لذت بردید!

XO Torمن

نان ذرت قدیمی

نان ذرت قدیمی

این نان ذرت اقتباسی از یک دستور غذای قدیمی است که من سال ها از کتاب آشپزی تاشا تودور درست کرده ام. به نان ذرت نیوانگلند نزدیک تر است که در طرف شیرین تر است. این نان ذرت است که با آن بزرگ شدم. سبک، مرطوب، پف دار است و به سادگی برای سرو گرم در خارج از فر با کره سرد سرو می شود یا در یک کاسه بخار پز فلفل یا سوپ فرو می رود. این به اندازه کافی برای خدمت به جمعیت (بسیار خوشحال) است.

عناصر

  • 1 فنجان کره نرم شد
  • 1 فنجان قند
  • 4 تخم مرغ
  • 1 ¾ فنجان ها آرد همه منظوره
  • 2 قاشق غذاخوری پودر خمیرمایه
  • 1 قاشق چایخوری نمک
  • 2 فنجان ها شیر ولرم (ما 2 درصد استفاده کردیم)
  • 2 فنجان ها آرد ذرت زرد

دستورالعمل ها

  1. فر را با دمای 375 درجه فارنهایت گرم کنید و یک ظرف فر 9*13 اینچی را با مقدار زیادی چرب کنید.

  2. در یک کاسه بزرگ، کره و شکر را با همزن بزنید تا سبک و پفکی شود. تخم مرغ ها را یکی یکی اضافه کنید و بین اضافه کردن هر کدام خوب هم بزنید. آنقدر بزنید تا سبک و پفی شود.

  3. در یک کاسه متوسط ​​آرد، بکینگ پودر و نمک را با هم الک کنید. مخلوط آرد و شیر را به طور متناوب در دو قسمت به مخلوط کره اضافه کنید و بین اضافه کردن هر کدام هم بزنید تا یکدست شود. آرد ذرت را داخل آن بریزید.

  4. خمیر را در قالب آماده شده بریزید و به مدت 25 تا 30 دقیقه بپزید، تا زمانی که لبه های آن قهوه ای طلایی شده و یک خلال دندان در مرکز فرو کرده اید تمیز بیرون بیاید.