رول هلالی نوتلا – کتی با روکش شکلاتی


رول‌های هلالی کره‌ای در این دستور العمل ساده و لذت بخش برای رول هلالی نوتلا، یک پرکننده فندقی شکلاتی غنی را احاطه کرده است!

رول هلالی پر شده با نوتلارول هلالی پر شده با نوتلا

رول هلالی نوتلا شکلاتی

من صبحانه یکشنبه مورد علاقه جدید شما را پیدا کردم.

پوسته رول هلالی پوسته پوسته شده با یک لایه ضخیم نوتلا پخش می شود و سپس به شکل یک نانوایی کلاسیک در می آید. شیرینی شکلاتی شیرین که در دهان شما آب می شود.

آنها را گرم از فر برای مهمانان شبانه یا به عنوان بخشی از یک برانچ فانتزی آخر هفته سرو کنید، و همه تحت تأثیر قرار خواهند گرفت!

هلال های خانگی پر از نوتلا بهترین غذای راحتی برای صبحانه هستند.

ممکن است این کیک شکلاتی را نیز دوست داشته باشید

رول شیرینی چرخشی نوتلا شکلاتیرول شیرینی چرخشی نوتلا شکلاتی
رول هلالی شکلاتی ژله ای با کره بادام زمینیرول هلالی شکلاتی ژله ای با کره بادام زمینی

ایده های طعم خوشمزه

دارچین موز: چند برش موز یا یک تکه کوچک موز را از طول در پهن ترین قسمت خمیر هلال قرار دهید. گرد کنید و بپزید. در حالی که داغ است، رول های هلالی موز شکلاتی را با شکر دارچینی بپاشید.

توت فرنگی شکلاتی: توت فرنگی های ریز خرد شده را به خمیر اضافه کنید. بعد از پخت یا سرخ کردن، روی آن را با شکلات ذوب شده و پودر توت فرنگی خشک شده فریز کنید.

کیک پنیر: برای شیرینی های نوتلا که طعمی شبیه پنیر خامه ای شکلاتی دانمارکی دارند، یک لایه نازک پنیر خامه ای روی یک لایه نازک از پودر فندقی شکلاتی اضافه کنید.

فنجان کره بادام زمینی: این یکی از تغییرات مورد علاقه من است. نیمی از نوتلا را با کره بادام زمینی یا کره بادام خامه ای یا ترد جایگزین کنید.

شکلات دوبل: روی خمیر رول هلالی و نوتلا چیپس های شکلات نیمه شیرین یا تیره معمولی یا کوچک بپاشید.

اس مورز: چند عدد مارشمالو را روی لایه شکلاتی فشار دهید. در صورت تمایل، کراکر گراهام خرد شده را روی آن بپاشید. سلام، نوتلا اسمورز!

تمشک: یک لایه نازک مربای تمشک یا تمشک له شده تازه اضافه کنید تا دسر شکلاتی شما را یاد ترافل تمشک گودیوا بیاندازد. می توانید از همین ایده برای تهیه رول های بلوبری شکلاتی، گیلاس، انار یا شاه توت استفاده کنید.

نارگیل شکلاتی: حلقه های نوتلا مینی بار Mounds خود را با پاشیدن روی یک مشت نارگیل خرد شده قبل از گرد کردن خمیر درست کنید.

پرتقال شکلاتی: پوست یک پرتقال را روی فیلینگ فندقی شکلاتی بپاشید. رول های تمام شده را با پوست پرتقال اضافی تزئین کنید.

نوتلا برانچ رول با روکش شکلاتی کتینوتلا برانچ رول با روکش شکلاتی کتی

فیلم دستور رول هلال نوتلا

ویدیوی دستور پخت مرحله به مرحله – بالا را تماشا کنید

رول صبحانه نوتلا فندقی شکلاتیرول صبحانه نوتلا فندقی شکلاتی

طرز تهیه دستور پخت صبحانه، برانچ یا دسر

این یکی از دستور العمل های مورد علاقه من برای نوتلا است، زیرا درست کردن آن بسیار ساده است.

و همچنین برای هر کسی که یک بسته اضافی از رول هلالی در دست دارد و به دنبال ایده های دستور پخت خمیر هلالی است بسیار عالی است.

ابتدا فر را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید.

قوطی خمیر هلال را باز کرده و درزهای آن را بشکنید تا مثلثی شکل شود. یا اگر از خمیر شیرینی خانگی استفاده می کنید، آن را به صورت مثلث های نازک برش دهید.

خمیر را روی یک ورقه پخت قرار دهید. برای تمیز کردن آسان و کمتر کثیف بعداً، توصیه می کنم سینی را با کاغذ روغنی بپوشانید.

حدود دو قاشق چایخوری از فندق شکلاتی را روی هر شیرینی پخش کنید.

اگر می خواهید مواد اضافه کنید، در این زمان روی آن ها نیز بپاشید.

خمیر را از انتهای پهن یا نازک حلقه کنید تا هلال شود.

دستور پخت را در طبقه وسط فر به مدت دوازده دقیقه بپزید.

در حالی که آنها در حال پخت هستند، در صورت تمایل می توانید یک کاسه چیپس شکلات را با دقت ذوب کنید. پس از ذوب شدن چیپس ها، یک قاشق چای خوری روغن را برای سس نرم تر هم بزنید.

در صورت تمایل هر شیرینی نوتلا را با شکلات ذوب شده بریزید، سپس تا زمانی که دسرهای نوتلا هنوز گرم هستند، با پودر قند اختیاری تزیین کنید.

گرم بخورید، سپس باقیمانده غذا را در ظرفی دربسته روی پیشخوان نگهداری کنید. این رول های نوتلا برای بردن به مهمانی ها یا مراسم عالی هستند، زیرا نیازی به یخچال ندارند.

آنها را برای برانچ سال نو، صبحانه کریسمس یا به عنوان دسر روز ولنتاین سرو کنید. هر کدام با کمتر از 120 کالری، در هر زمانی از سال دوست داشتنی هستند!

ایده های طرز تهیه خمیر رول هلالیایده های طرز تهیه خمیر رول هلالی

مواد رول هلالی نوتلا

دستور غذا فقط به دو ماده نیاز دارد.

هر شکلات خانگی یا فروشگاهی خریداری شده با فندق در اینجا کار می کند، از جمله مارک های وگان. من دوست دارم از دستور پخت نوتلا خانگی خودم استفاده کنم.

برای دسری که طعمی شبیه کروسان شکلاتی نانوایی دارد، می‌توانید نوتلا را با یک شکلات ساده یا کره بادام شکلاتی جایگزین کنید.

می‌توانید رول‌های هلالی پخته‌نشده را در بخش یخچال‌دار اکثر خواربارفروشی‌های رایج یا در مکان‌هایی مانند تارگت، وگمنز، و هول فودز خریداری کنید.

من دوست دارم از Trader Joe’s Organic، Immaculate Baking یا Annie’s استفاده کنم زیرا حاوی روغن های هیدروژنه، طعم دهنده های مصنوعی یا مواد نگهدارنده نیستند. بسیاری از برندها، از جمله Pillsbury، به طور تصادفی وگان هستند.

اگر احساس جاه طلبی می کنید به جای خرید رول هلالی یخچالی خمیر خود را درست کنید. برای رول های هلالی نوتلا بدون گلوتن از خمیر هلالی بدون گلوتن استفاده کنید.

خمیر رول هلالی را می توان جایگزین خمیر پف دار یا پفک بدون گلوتن کرد. برای درست کردن خمیر پف دار نوتلا یا مثلثی، هر ورقه را با نوتلا بمالید. سپس دستورالعمل پخت روی بسته پفک را دنبال کنید.

رول کروسان شکلاتی با استفاده از خمیر هلالیرول کروسان شکلاتی با استفاده از خمیر هلالی

سرخ کن بادی کروسان نوتلا

اگر ترجیح می دهید به جای گرم کردن فر از سرخ کن با هوا استفاده کنید، در اینجا طرز تهیه این دستور را در دستگاه سرخ کن بادی آورده شده است.

هنگام آماده کردن رول های هلالی، سرخ کن را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید.

رول ها را به صورت یک لایه در سبد سرخ کن هوا قرار دهید و بین هر رول فاصله بگذارید. بسته به اندازه دستگاه شما، ممکن است لازم باشد این کار را در دو دسته انجام دهید.

به مدت پنج دقیقه یا تا زمانی که طلایی شود بپزید.

کروسانت نوتلا شکلاتی - ایده ساده برای صبحانهکروسانت نوتلا شکلاتی - ایده ساده برای صبحانه
  • 1 می توان رول هلالی یخچالی (8 اونس)
  • 1/3 فنجان نوتلا یا نوتلا خانگی
  • فندق خرد شده اختیاری، پودر قند، یا شکلات چیپسی ذوب شده برای تزیین
  • برای ایده های طعم اضافی به بالا مراجعه کنید
  • فر را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید. (روش پخت سرخ کن بادی نیز در بالا وجود دارد.) خمیر را از درزها بشکنید تا مثلث شکل شود. روی یک ورقه پخت که با کاغذ روغنی پوشانده شده قرار دهید. حدود دو قاشق چای خوری نوتلا را روی هر مثلث بریزید، سپس هر رویه دلخواه را اضافه کنید. به شکل هلالی بپیچید. 12 دقیقه یا تا زمانی که طلایی شود بپزید. در صورت تمایل با شکلات ذوب شده و پودر قند بپاشید. باقیمانده غذا را در ظرف درپوش دار نگهداری کنید. این رول های هلالی نوتلا نیازی به نگهداری در یخچال ندارند.مشاهده حقایق تغذیه

دستور العمل های آسان تر با نوتلا

مافین موزی با نوتلامافین موزی با نوتلا

کلوچه موز

میله های بلغور جو دوسر پخته شده براونیمیله های بلغور جو دوسر پخته شده براونی

بلغور جو دوسر پخته شده براونی

اسموتی موز کره بادام زمینیاسموتی موز کره بادام زمینی

اسموتی موز کره بادام زمینی

براونی وگان با فراستینگ شکلاتیبراونی وگان با فراستینگ شکلاتی

براونی وگان

ماست منجمد شکلاتی خانگیماست منجمد شکلاتی خانگی

دستور پخت ماست منجمد خانگی



Source link