دنده های گوشتی بدون استخوان آبدار – تناسب اندام با ایمان غذایی


پرش به دستور غذا

استخوان را رها کنید و روی آب این خوشمزه ها تمرکز کنید دنده های آبدار گوشت خوک بدون استخوان – لطیف، چاشنی کامل، و در کمترین زمان آماده است.

دنده های آبدار گوشت خوک بدون استخوان

من یک استخوان برای چیدن با دنده های خوک دارم!

در واقع، من این کار را نمی کنم، به همین دلیل است که من این دستور را دوست دارم. بدون استخوان! اما آیا می دانید این دنده ها حاوی چه چیزی هستند؟ آب میوه. و طعم. سالم هم هست چون ما آنها را می پزیم. چیزهای زیادی برای دوست داشتن در این مورد وجود دارد.

در حالی که من دوست دارم این دنده ها را به عنوان پیش غذا برای شام خانواده ام درست کنم، اما همچنین دوست دارم برای زمانی که منتظر مهمانان زیادی هستم، آن ها را تهیه کنم و یکباره انجام دهم. آنها به راحتی قابل مقیاس هستند، بنابراین لازم نیست نگران انجام این همه محاسبات با کسری در بخش گوشت فروشگاه محلی خود باشید. آنها می توانند به عنوان فینگر فود دو برابر شوند، که باعث می شود همه کاره باشند و یک غذای خوب برای نگه داشتن در دست باشند.

چرا این دستور غذا را دوست خواهید داشت

  • آنها خوشمزه، آبدار و لطیف هستند. گوشت قرار است اینگونه باشد!
  • هیچ استخوانی وجود ندارد – همه قاتل هستند، هیچ پرکننده.
  • آنها فقط به چند ماده برای پخت در فر نیاز دارند.
  • آنها یک وعده غذایی سریع را تشکیل می دهند – مناسب برای شب هایی که وقت شما کم است.
  • می توانید از باقی مانده غذا برای ناهار روز بعد به عنوان سرخ کردنی یا فیلینگ برای ساندویچ استفاده کنید.

آیا دنده های گوشت خوک بدون استخوان سالم هستند؟

دنده های گوشت خوک بدون استخوان پروتئین، ویتامین های ضروری (مانند ویتامین های B) و آهن و روی را تامین می کنند. با این حال، آنها حاوی چربی اشباع هستند، بنابراین باید آنها را در حد اعتدال مصرف کنید. همچنین می‌توانید چربی را از روی دنده‌ها جدا کنید، اگرچه ممکن است طعم آن را به خطر بیندازید. در حالی که من سس BBQ را در لیست مواد قرار داده‌ام، توجه داشته باشید که اختیاری است، بنابراین می‌توانید شکری که بیشتر سس‌ها دارند را کنار بگذارید. و اگر می خواهید از این دنده ها لذت ببرید، باید همانطور که در نظر گرفته شده اند از آنها لذت ببرید. می توانید با دانستن اینکه با پختن این دنده ها، آنها را در مقایسه با کبابی یا سرخ کردنی به روشی سالم آماده می کنید، راحت باشید.

عناصر

بیشتر این مواد مالشی را تشکیل می دهند که برای دنده ها استفاده خواهید کرد.

  • 1/2 پوند دنده گوشت خوک بدون استخوان
  • 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون فوق بکر
  • 1 قاشق چایخوری پودر سیر
  • 1 قاشق چایخوری پودر پاپریکا دودی
  • 1 شاخه رزماری، خرد شده
  • 1 قاشق چایخوری فلفل سیاه تازه آسیاب شده
  • 2 حبه سیر، خرد شده
  • 2 قاشق چایخوری نمک دریا
  • سس باربیکیو (اختیاری)
دنده های آبدار گوشت خوک بدون استخوان

دستورالعمل ها

ترکیب کنید

فر خود را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید. در یک کاسه کوچک، پودر سیر، پودر پاپریکا دودی، رزماری خرد شده، نمک دریایی و فلفل سیاه آسیاب شده تازه را با هم مخلوط کنید.

مالیدن

دنده ها را با مخلوط ادویه ها از همه طرف بمالید سپس آنها را به صورت یک لایه در یک قابلمه قرار دهید.

اضافه کردن

روغن زیتون و سیر له شده را به دنده های گوشت خوک اضافه کنید.

پخت

ظرف را در فر از قبل گرم شده قرار دهید و به مدت 30 دقیقه یا تا زمانی که گوشت خوک به دمای داخلی 145 درجه فارنهایت برسد بپزید.

باقی مانده

قبل از سرو با سس باربیکیو، دنده ها را از فر خارج کرده و 5 دقیقه استراحت دهید. لذت ببرید!

تغییرات

از ادویه های دیگر برای ماریناد استفاده کنید و با گیاهان نیز آزمایش کنید. به جای پودر سیر و پاپریکا می توانید از پونه کوهی خشک و پودر پیاز استفاده کنید. اگر می خواهید دنده هایتان کمی تند باشد، مقداری فلفل قرمز روی آن ها بپاشید. ایده دیگر این است که دنده ها را در مخلوطی از سس سویا و زنجبیل خرد شده بخوابانید که عطری کاملا متفاوت به شما ارائه می دهد!

دنده های آبدار گوشت خوک بدون استخوان

پیشنهادات خدمت

Crock Pot Sweet Potatoes: از آنجایی که این ها در یک گلدان ساخته می شوند، زمان زیادی از شما نمی گیرند. به علاوه، داخل سیب زمینی در دهان شما ذوب می شود – درست مانند دنده ها!

سالاد کلم با زغال اخته: یک گزینه سالم با سبز (و قرمز). این سالاد از نظر طعم و مزه بسیار عالی است.

سالاد کلم سیب: سبک و ترد، تند و شیرین، این سالاد کلم یک پله بالاتر از عرقیاتی است که شاید بشناسید.

سوالات متداول

پخت دنده های بدون استخوان خوک چه زمانی انجام می شود؟

هنگامی که دماسنج گوشت دمای داخلی 145 درجه فارنهایت را نشان می دهد، خوردن دنده های خوک بی خطر است. اگر دماسنج ندارید، می توانید یک دنده را از وسط نصف کنید و رنگ گوشت را ببینید. اگر صورتی است، باید زمان بیشتری را در فر بگذراند.

آیا می توانم به جای گوشت خوک از دنده گوشت گاو استفاده کنم؟

البته، اگر ترجیح می دهید به جای گوشت خوک، گوشت گاو بخورید، می توانید به راحتی دنده ها را جایگزین کنید. دنده های گوشت گاو نسبت گوشت به استخوان بالاتری دارند که باعث می شود بعد از پخت بسیار آبدار و لطیف شوند.

آیا هنگام پختن در فر باید دنده ها را بپوشانم؟

در این دستور العمل، ما آن را ساده نگه می داریم، بنابراین لازم نیست آنها را با فویل یا چیز دیگری بپوشانید. آنها بدون پوشاندن آنها لطیف و آبدار می شوند و ترد بیشتری خواهند داشت! اگر می‌خواهید دنده‌هایتان را بپوشانید یا بپیچید، به یاد داشته باشید که فویل را بردارید/ ۱۰ دقیقه آخر پخت را بپوشانید تا رنگ قهوه‌ای خوبی به آن‌ها بدهید.

دنده های آبدار گوشت خوک بدون استخوان

نحوه نگهداری دنده های گوشت خوک بدون استخوان

اجازه دهید دنده ها کاملا خنک شوند، سپس در آلومینیوم بپیچید یا در یک ظرف دربسته قرار دهید. یا هر دو! می توانید آنها را تا 4 روز در یخچال یا تا 3 ماه در فریزر نگهداری کنید. برای گرم کردن مجدد، ابتدا اجازه دهید دنده ها یک شب در یخچال کاملاً آب شوند. سپس در فر با دمای کم (من روی 300 درجه فارنهایت تنظیم کردم) گرم کنید.

دنده های آبدار گوشت خوک بدون استخوان

عناصر

  • 1/2 پوند دنده های گوشت خوک بدون استخوان
  • 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون اضافی
  • 1 قاشق چایخوری پودر سیر
  • 1 قاشق چایخوری پودر پاپریکا دودی
  • 1 شاخه رزماری خرد شده
  • 1 قاشق چایخوری فلفل سیاه تازه آسیاب شده
  • 2 حبه های سیر خرد شده
  • 2 قاشق چایخوری نمک دریا
  • سس باربیکیو اختیاری

نکات و نکات:

  • هنگامی که دماسنج گوشت دمای داخلی 145 درجه فارنهایت را نشان می دهد، خوردن دنده های خوک بی خطر است. اگر دماسنج ندارید، می توانید یک دنده را از وسط نصف کنید و رنگ گوشت را ببینید. اگر صورتی است، باید زمان بیشتری را در فر بگذراند.
  • اگر ترجیح می دهید به جای گوشت خوک، گوشت گاو بخورید، دنده های گوشت گاو نسبت گوشت به استخوان بالاتری دارند که باعث می شود بعد از پخت بسیار آبدار و لطیف شوند.
  • لازم نیست آنها را با فویل یا چیز دیگری بپوشانید. آنها بدون پوشاندن آنها لطیف و آبدار می شوند و ترد بیشتری خواهند داشت! اگر می‌خواهید دنده‌هایتان را بپوشانید یا بپیچید، به یاد داشته باشید که فویل را بردارید/ ۱۰ دقیقه آخر پخت را بپوشانید تا رنگ قهوه‌ای خوبی به آن‌ها بدهید.

اطلاعات تغذیه:

کالری: 593کیلو کالری (30%) کربوهیدرات ها: 7g (2%) پروتئین: 26g (52%) چربی: 52g (80%) چربی های اشباع شده: 14g (88%) چربی های چند غیر اشباع: 8g چربی اشباع شده: 24g چربی ترانس: 0.3g کلسترول: 127میلی گرم (42%) سدیم: 4784میلی گرم (208%) پتاسیم: 518میلی گرم (15%) فیبر: 2g (8%) قند: 0.4g ویتامین A: 1000IU (20%) ویتامین سی: 2میلی گرم (2%) کلسیم: 55میلی گرم (6%) اهن: 2میلی گرم (11%)

سلب مسئولیت تغذیه

دستور العمل های نوشته شده و تولید شده در Food Faith Fitness فقط برای اهداف اطلاعاتی است.