خامه‌ای‌ترین و سبزترین پاستا – داستان‌های آشپزخانه سبز


آیا «پاستای TikTok» را دیده‌اید که در آن پنیر فتا و گوجه‌فرنگی گیلاسی می‌پزید و سپس آن را به سسی تبدیل می‌کنید که پاستا را در آن می‌ریزید؟ السا دیروز آن را برای ما درست کرد و تماشای آشپزی او به تنهایی یکی از زیباترین و غرورآفرین ترین لحظات والدینی بود که من داشتم. تا زمانی که متوجه شدم که TikTok در واقع بیشتر از ما بر مهارت های آشپزی دخترانمان تأثیر می گذارد 🙂 اما یک غذای ماکارونی بسیار خوشمزه بود. و درسی که از یک دستور العمل ویروسی مانند آن آموختیم این است که به نظر می رسد همه عاشق دستور العمل های سریع و آسان پاستا هستند.
ما چند دستور پخت سریع و خوشمزه ماکارونی را نیز در آستین خود داریم. این مورد خاص شامل کلم پیچ است، بنابراین مورد علاقه کودکان ما نیست، که آن را به دستور غذای ناهار عالی تبدیل می کند. فوق العاده خامه ای است و می توانید در کمتر از 15 دقیقه فقط با چند ماده و یک قابلمه برای پاستا (و مخلوط کن) درست کنید. قبل از اینکه کلم پیچ را به مخلوط کن اضافه کنید، بگذارید یک دقیقه در آب پاستا نرم شود تا حالت خامه‌تری از پستو ایجاد کنید. من برای اولین بار این روش را در کتاب 5 ماده ای جیمی الیور دیدم، اما ما آن را کمی تغییر دادیم و چند ماده اضافی اضافه کردیم تا آن را تبدیل به یک وعده غذایی بیشتر کنیم و به روشی متفاوت سرو کنیم. پاستا را در نصف سس ریخته و بقیه را به ته بشقاب ها اضافه می کنیم. این یک پایه سبز رنگ ایجاد می کند که هم خیره کننده به نظر می رسد و هم کل ظرف را خامه تر می کند. ما برای این کار از ماکارونی بوکاتینی استفاده می کنیم، این ماکارونی شبیه اسپاگتی است اما غلیظ تر و توخالی تر است بنابراین می تواند مقدار زیادی سس را جذب کند. این یک غذای خیره کننده است و طعم بمب بسیار خوبی نیز دارد.
من فردا (چهارشنبه، 3 مارس، حوالی ظهر CET) این را به عنوان یک غذای ناهار درمانی در استوری های اینستاگرام درست می کنم، بنابراین مطمئن شوید که مواد زیر را دارید و چهارشنبه به من بپیوندید: @gkstories
اگر نسخه های خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید و من را تگ کنید، آنها را ذخیره می کنم و این پست را با عکس های خواننده به روز می کنم.