سالاد پرتقال، خرما و آووکادو + عشق بزرگ آوریل — داستان های آشپزخانه سبز


سلام امیدوارم همه چی خوب باشه ما در خانه روستایی خود در مجمع الجزایر استکهلم هستیم تا از تعطیلات عید پاک لذت ببریم، اما من می خواستم این دستور العمل را قبل از اینکه مرکبات کاملاً خارج از فصل باشند پست کنم. در زیر بیشتر در مورد سالاد به شما خواهم گفت، اما ابتدا می‌خواهیم پیوندهایی را به چیزهایی که دوست داریم، پروژه‌هایی که در آنها شرکت کرده‌ایم و کتاب‌های جدیدی که منتظرشان هستیم به اشتراک بگذاریم.

عشق بزرگ آوریل

– وقتی کووید به دانمارک رسید، رستوران Noma مجبور شد موقتاً تعطیل شود، اما یک نکته مهم این است که خدمه Noma در عوض رستوران همبرگر در فضای باز Popl را باز کردند و برگر گیاهی آنها با کینوآ تخمیر شده ساخته شده است و شگفت انگیز به نظر می رسد. ما نمی توانیم برای بازدید صبر کنیم!
– هر دستور غذا در کتاب جدید هتی مک کینون به آسیا با عشق خیلی خوب به نظرمیاد. من را برای همه غذاهای ساده رشته فرنگی در نظر بگیرید!
– من و لوئیز در قسمت دوم سریال شرکت کردیم پادکست Coming Clean Project با الیور آمدروپ-چامبی از Puori و جکی بوون از پروژه Clean Label، جایی که ما در مورد انتقال به رژیم غذایی مبتنی بر گیاه صحبت کردیم و چیزهای زیادی در مورد سموم در غذا آموختیم. آن را در پخش کننده پادکست خود پیدا کنید.
– سرآشپز نمادین دیوید چانگ ماهی سالمون را در مایکروویو خود می پزد و بخش نظرات به موز می رود. خواندن خنده دار است.
– برای هر کسی که علاقه مند به کار در رسانه های اجتماعی است، می توانم به شدت توصیه کنم که در Rachel Karten’s مشترک شوند خبرنامه “لینک در بیو”. او قبلاً رئیس رسانه های اجتماعی در مجله Bon Appétit بود و مصاحبه هایش خیره کننده است! او همچنین فرصت های شغلی در رسانه های اجتماعی را فهرست می کند.
– لوئیز مصاحبه ای (به زبان دانمارکی) با To The Moon Honey درباره زندگی به عنوان والدین، شروع مدرسه مامایی و مکمل های Puori ما انجام داد.
– هایدی سوانسون یکی از اولین وبلاگ های غذایی است که ما می خوانیم و همه کتاب های او با آن حال و هوای خاص کالیفرنیا زیبا هستند. ما کتاب جدید او Super Natural Simple را سفارش داده‌ایم و نمی‌توانیم تا رسیدن آن صبر کنیم.
– خبر خنده دار! ما در حال کار بر روی یک نسخه کاملاً جدید از تاتوهای گیاهی خود به همراه پنه لوپه دولاگان تصویرگر هستیم و طرح‌هایی که تاکنون ارائه شده‌اند، به نظر می‌رسند! تابستان امسال در دسترس خواهند بود.
– در مورد آخرین کتابی که می‌خواهیم پیشنهاد کنیم، کتاب جدید جولیا تورشن است فقط جولیا. این هوشمند، خلاق، ساده است و برداشت بسیار متعادلی از سلامتی دارد.
– اگر می‌خواهید در تعطیلات عید پاک چه بپزید، چند نکته وجود دارد:
سوپ ها: سوپ مارچوبه و اسفناج یا سوپ هویج، گوجه فرنگی و نارگیل
سالاد: مارچوبه کبابی و کینوآ لیموی خامه ای یا سالاد جشن بهار
پای: پای پیک نیک عالی یا تارت چغندر و سبزی
شکلات: فنجان تاهینی شکلاتی یا این کیک موز، بادام و شکلات

به سراغ این سالاد برویم. من این روز را به عنوان یک غذای ناهار درمانی در اینستاگرام پختم و به همان اندازه زیباست که ساده است. ما در این زمستان عملاً با مرکبات زندگی می کنیم، هم به عنوان میان وعده و هم در سالاد ناهار و شام. اگر سالاد مرکبات را امتحان نکرده اید، طعم شگفت انگیزی در ترکیب با سبزی های تلخ دارند. پنیر فتا پخته شده یا – مانند این دستور – با روغن زیتون، آووکادوی خامه ای، فندق ترد، خرما شیرین و مقداری نان برای خیس شدن آب باقیمانده. لینک ها را بررسی کنید و از آخر هفته لذت ببرید!