ترافل قهوه – دستور العمل آسان با 4 ماده!


این دستور العمل خوشمزه ترافل قهوه صاف، غنی، منحط و کاملا غیرممکن است. کل سینی در یک لحظه ناپدید می شود!

دستور تهیه ترافل موس قهوه

ترافل قهوه خانگی آسان

اگر خود را یک عاشق واقعی قهوه می‌دانید، حتما این دستور ترافل کلاسیک قهوه را برای بعد نگه دارید، زیرا مراکز قهوه خامه‌ای مطمئنا شما را جلب می‌کنند.

یا بهتر از آن، مستقیماً به آشپزخانه بروید تا یک دسته را همین الان تهیه کنید!

ترافل های شیرین قهوه از ابتدا به سرعت آماده می شوند. و طعم آنها ترکیبی از چیزکیک غلیظ نیویورکی و یک تکه تیرامیسو خانگی است.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید: موس شکلاتی وگان

ترافل کرم قهوه

بهترین دسر قهوه برای مهمانی ها

اولین باری که ترافل موس قهوه بدون پخت را درست کردم برای یک مهمانی روی پشت بام بود.

تصمیم گرفتم قبل از سرو هر ترافل را نصف کنم تا فیلینگ قهوه زده شده را نشان دهم. به علاوه، به این ترتیب میهمانان می‌توانند آن‌ها را بچشند و همچنان جا را برای دسرهای دیگر ذخیره کنند.

تا آخر شب معلوم بود که باید دوتایی بیاورم.

این ترافل های لذیذ با یک کیک پنیر قهوه ای خوشمزه و پوسته شکلات تلخ غنی ماندگاری زیادی ندارند.

مثل این است که جعبه آب نبات شخصی خود را از شکلات گودیوا داشته باشید. و شما می توانید کل دستور غذا را فقط با سه تا پنج ماده درست کنید!

ترافل های فانتزی را در یک بشقاب بزرگ سرو کنید، یا از آنها برای روی کاپ کیک ها یا کیک های مات شده استفاده کنید، مانند این کیک کتو بدون آرد یا کیک شکلاتی وگان من.

ویدیوی دستور تهیه ترافل قهوه خانگی را در بالا تماشا کنید

توپ های قهوه

طعم های ترافل قهوه

ترافل موکا: قبل از اینکه همه چیز را با هم مخلوط کنید، یک قاشق غذاخوری پودر کاکائو هلندی یا معمولی شیرین نشده را به مواد پرکننده پنیر خامه ای اضافه کنید.

ترافل هل قهوه: یک هشتم قاشق چایخوری هل آسیاب شده را با همزن بزنید. طعم پر شده را بچشید، سپس هشتمین قاشق چای خوری دیگر را اضافه کنید تا طعم هل قوی تر شود.

ترافل دارچین: یک چهارم قاشق چایخوری دارچین آسیاب شده را قبل از هم زدن به مواد اضافه کنید. می توانید کمی زنجبیل آسیاب شده نیز اضافه کنید.

ترافل کاپوچینوی شکلاتی سفید: لقمه های قهوه را به جای شکلات تیره در شکلات سفید آب شده فرو کنید. همین ایده برای شکلات های شیری یا چیپس های کره بادام زمینی کار می کند.

ترافل ادویه کدو تنبل: یک هشتم قاشق چایخوری ادویه پای کدو تنبل آسیاب شده و دارچین را با مواد پرکننده مخلوط کنید.

ایده های طعم دیگری که من هنوز امتحان نکرده ام شامل افزودن لیکور فندق یا قهوه، کمی ادویه پای سیب، یا چند قطره بادام، کارامل یا عصاره وانیل خالص است.

مواد لازم ترافل کاپوچینو

مواد لازم برای دستور پخت

شما به کره نارگیل یا پنیر خامه ای، پودر شیرین کننده انتخابی، قهوه فوری معمولی یا بدون کافئین و کره اختیاری نیاز دارید.

با خیال راحت از هر قهوه فوری که در دست دارید استفاده کنید، خواه برشته بلوند، برشته متوسط، رست تیره، برشته ایتالیایی و غیره.

اسپرسو فوری نیز کار می کند. فقط مطمئن شوید که قهوه فوری را انتخاب کنید (خشک شده در فریز یا اسپری خشک شده). این همان چیزی که قهوه آسیاب شده نیست.

ترافل قهوه وگان: دستور تهیه ترافل با کره گیاهی کار می کند و پنیر خامه ای وگان یا کره نارگیل خریداری شده یا خانگی را از فروشگاه خریداری کرده اید. برخلاف برخی از ترافل های دیگر، این یکی نیازی به خامه غلیظ یا شیر تغلیظ شده ندارد.

ترافل قهوه کتو: از اریتریتول پودری یا زایلیتول پودری به عنوان شیرین کننده انتخابی برای ترافل های قهوه کم کربوهیدرات و بدون شکر استفاده کنید. در صورت فرو بردن در شکلات، از شکلات چیپسی بدون شکر استفاده کنید.

مواد لازم ترافل پنیر خامه ای

طرز تهیه ترافل قهوه

پنیر خامه ای و کره یا کره نارگیل را به دمای اتاق برسانید. این کار باعث می‌شود که مواد را راحت‌تر هم بزنید تا بافتی فوق‌العاده یکدست شود.

همه مواد را به یک کاسه متوسط ​​اضافه کنید و هم بزنید تا یکدست شود.

استفاده از کوبنده های دستی نرم ترین نتیجه را به همراه خواهد داشت. هم زدن با چنگال کار می کند، اگرچه قوام آن به همان اندازه صاف نخواهد بود. اگر دستور غذا را دوبرابر کنید، میکسر پایه گزینه ای عالی است.

فیلینگ قهوه غلیظ را در یک ظرف کم عمق پخش کنید. یا کاسه همزن را برای چند دقیقه در فریزر قرار دهید، تا زمانی که فیلینگ آنقدر سفت شود که از یک قاشق کوچک کوکی یا قاشق برای تشکیل توپ‌ها استفاده کنید.

گلوله های قهوه را روی بشقاب پوشانده شده با کاغذ مومی یا کاغذ روغنی قرار دهید. ظرف یا بشقاب را در یخچال یا فریز کنید تا مواد پر شود.

اگر به جای اسکوپ از یک ظرف استفاده می کنید، می توانید مواد پر سفت شده را به صورت لقمه یا میله برش دهید. لقمه ها یا ترافل ها را می توان به صورت ساده و یا آغشته به شکلات میل کرد.

ترافل موکا قهوه

ترافل قهوه شکلاتی

اگر می‌خواهید آن‌ها را به ترافل‌های قهوه با پوشش شکلاتی تبدیل کنید، چیپس‌های شکلات یا تکه‌های شکسته شده را با دقت در مایکروویو یا با استفاده از روش دوبل دیگ ذوب کنید.

من دوست دارم نصف قاشق چای خوری روغن گیاهی یا نارگیل را در شکلات ذوب شده بریزم تا سس نرم تری داشته باشد که پوشاندن آب نبات ها را آسان تر کند.

لقمه ها را داخل شکلات آغشته کنید، سپس آنها را دوباره روی بشقاب کاغذ روغنی قرار دهید.

برای درست کردن لقمه های قهوه مانند عکس ها، به محض جا افتادن شکلات، ترافل ها را از وسط نصف کنید. به این ترتیب پوسته شکلات ترک نمی خورد.

ترافل ها را باید خنک نگه دارید و من ترافل ها را در فریزر نگه می دارم. با این حال، اگر در یک مهمانی خدمت می کنید، می توانید آنها را برای چند ساعت کنار بگذارید. باقی مانده غذاها را چند روز در یخچال بگذارید یا تا دو ماه در فریزر بگذارید.

تهیه دستور پخت با ترازو غذا

اگر می‌خواهید از گرم به جای اندازه‌های فنجان در جعبه دستور زیر استفاده کنید، در اینجا مقادیری برای اندازه‌گیری در مقیاس غذا آمده است:

120 گرم پنیر خامه ای یا کره نارگیل، 30 گرم کره یا کره نارگیل اضافی و 20 گرم پودر قند یا شیرین کننده پودری بدون شکر.

من متوجه شده ام که 85 گرم شکلات چیپسی یا شکلات خرد شده به اندازه کافی شکلات ذوب شده به دست می دهد تا به راحتی همه ترافل ها را بپوشاند. شما از تمام شکلات استفاده نخواهید کرد.

همچنین به یاد داشته باشید که قهوه فوری را اضافه کنید، که برای اندازه گیری در مقیاس غذایی بسیار کم است.

هنوز هوس قهوه دارید؟ یک قهوه زده شده یا این دستور فراپوچینو درست کنید.

دستور تهیه ترافل قهوه با پوشش شکلاتی

دستور غذا از این ترافل های شکلاتی 3 ماده ای اقتباس شده است.

  • 4 اونس پنیر خامه ای یا کره نارگیل
  • 2 قاشق غذاخوری کره، یا کره نارگیل اضافی
  • 3 قاشق غذاخوری پودر قند یا اریتریتول
  • 1/2 قاشق چایخوری قهوه فوری
  • 3 اونس شکلات چیپسی یا شکلات خرد شده، اختیاری
  • دو ماده اول را اگر نرم نشده اند به دمای اتاق برسانید. سپس همه مواد را با هم مخلوط کنید تا یکدست شود. استفاده از همزن دستی تا حد زیادی نرم ترین نتیجه را به همراه دارد، اما هم زدن با چنگال از نظر فنی کار می کند و همچنان طعم خوبی دارد. در ظرفی پهن کنید، یا چند دقیقه فریز کنید تا به اندازه کافی سفت شود و از یک قاشق کوچک بیسکویت برای قرار دادن توپ ها در یک بشقاب روغنی استفاده کنید. فریز کنید تا سفت شود. اگر از ظرف استفاده می کنید، آن را به صورت نوار یا مربع برش دهید. در صورت تمایل در شکلات ذوب شده فرو کنید. (برای یک سس نرمتر، نصف قاشق چایخوری روغن را بعد از ذوب شدن داخل شکلات می زنم. این کار لازم نیست.) برای درست کردن لقمه هایی که در عکس ها هستند، به محض اینکه شکلات جا افتاد، آنها را از وسط نصف کنید. باقی مانده ها را در یخچال یا فریز کنید.مشاهده حقایق تغذیه

دستور العمل های ساده دسر

میله های شکلاتی وگان

شکلات تخته ای خانگی

کیک ماگ براونی

براونی در یک لیوان

بستنی تمرینی شکلاتی بدون بستنی ساز

بستنی پروتئینی

براونی وگان

دستور تهیه رول دارچینی سریع و آسان

رول دارچینی آسان