نارگیل کلیدی پای لیمو انرژی لقمه


امروز برای شما سورپرایز کوچکی دارم که هنگام آزمایش دستور العمل های جدید و خوشمزه میان وعده برای #کتاب آشپزی جاه طلبانه رویایم را در سر می پروراندم. می دانید که اولین کتاب آشپزی من باید شامل مقدار زیادی تنقلات حماسی باشد، و این دستور پخت آنقدر خوب بود که مجبور شدم آن را در همان ابتدای وبلاگ با شما به اشتراک بگذارم.

این لقمه‌های انرژی‌زای پای لیمویی نارگیلی من هستند که فقط با 4 ماده تشکیل شده و با طعم بسیار تازه، تند و شیرین پای لیمو شیرین درست شده‌اند. این اسموتی پای لیموی نارگیلی سال گذشته را به خاطر دارید؟ من آن خوبی خامه‌ای را گرفتم و به طرزی جادویی آن را به لقمه‌های بدون انرژی آسان تبدیل کردم که جوانه‌های چشایی شما را وادار به رقصیدن می‌کند.

راه‌های سرگرم‌کننده زیادی برای سفارشی کردن این لقمه‌ها با ترکیب‌های بیشتر و حتی کمی لذت بیشتر وجود دارد. به هر نحوی که آنها را درست کنید، می دانم که این دستور غذای جدید باورنکردنی را دوست خواهید داشت. آنها را جمع کنید و به یاد داشته باشید که همه آخرین به روز رسانی های کتاب آشپزی من را در این صفحه دریافت کنید!

کلید لقمه های انرژی پای آهک در بشقاب

مواد تشکیل دهنده این لقمه های انرژی پای لیمویی کلیدی

وقتی می گویم 4 ماده، منظورم همین است! این لقمه‌های انرژی‌زای پای آهک بدون دانه بسیار آسان ساخته می‌شوند، به طور طبیعی شیرین می‌شوند و سرشار از چربی‌های سالم هستند تا شما را راضی نگه دارند. در اینجا چیزی است که برای ساخت آنها نیاز دارید:

  • کاشوبادام هندی: شما به بادام هندی خام برای کمک به ایجاد “پایه” برای نیش های انرژی (به جای جو دوسر که اغلب از آن استفاده می کنم) نیاز دارید. آنها به نیش های انرژی یک تقویت خوشمزه از چربی های سالم می دهند.
  • تاریخ: خرمای مدجول نرم و بدون هسته باعث چسبندگی برای نگه داشتن لقمه ها و همچنین شیرینی طبیعی می شود. بدون نیاز به عسل یا شربت افرا!
  • اهک: ما از آب لیموترش تازه و پوست لیموترش استفاده می کنیم تا طعم اصلی پای لیموترش را نشان دهیم.
  • نارگیل: مقداری نارگیل خرد شده شیرین نشده به چسباندن لقمه ها به هم کمک می کند و طعم گرمسیری دوست داشتنی به آنها می دهد. من عاشق غلتاندن لقمه ها در نارگیل اضافی برای درمان عالی هستم.

مواد لازم برای نیش های انرژی آهک کلیدی در غذاساز

این نکته را برای نرم کردن خرما فراموش نکنید

ممکن است لازم باشد خرماهایتان را نرم کنید، اگر از قبل نرم نیستند. برای این کار خرماهای بدون هسته خود را در 1 فنجان آب بسیار گرم به مدت 5 تا 10 دقیقه خیس کنید. این به نرم شدن آنها کمک می کند و آنها را برای مخلوط کردن در غذاساز شما عالی می کند. در حالی که خرما در حال خیس شدن است، می توانید تمام مواد دیگر خود را اندازه گیری شده و آماده دریافت کنید.

خمیر لقمه انرژی آهک نارگیل در غذاساز

تقویت کننده های تغذیه ای مورد علاقه ما

آیا به دنبال افزودن مقداری پروتئین اضافی، امگا 3، فیبر و/یا چربی های سالم هستید؟ سعی کنید 1 قاشق غذاخوری از مواد زیر را مخلوط کنید:

خمیر به اندازه کافی “مرطوب” است، بنابراین می توانید هر یک از این تقویت کننده ها را درست زمانی که خمیر را در غذاساز خود مخلوط می کنید، اضافه کنید!

کمی اغماض اضافه کنید

برای اینکه این لقمه های انرژی کمی لذت بخش تر شوند، سعی کنید 1 قاشق غذاخوری چیپس شکلات سفید کوچک را در آن تا کنید یا مقداری شکلات چیپسی سفید را با کمی روغن نارگیل ذوب کنید و روی لقمه ها بریزید. اگر با نم نم می روید، فقط مطمئن شوید که لقمه ها را ابتدا به مدت 30 دقیقه منجمد کنید، شکلات را بریزید و سپس دوباره 10 دقیقه قبل از خوردن فریز کنید تا شکلات سفت شود.

گلوله های انرژی پای آهک کلیدی روی یک ورقه پخت

توپ های انرژی پای آهک کلیدی در 3 مرحله آسان

  1. “خمیر” را درست کنید. همه مواد (به جز نارگیل خرد شده اضافی) را به غذاساز اضافه کنید و با هم مخلوط کنید تا خوب ترکیب شوند.
  2. لقمه ها را شکل دهید. از یک قاشق کوکی کوچک یا دستان خود استفاده کنید تا مخلوط را به 14 توپ در آورید.
  3. آنها را جاز کن بله، شما می توانید از لقمه ها همانطور که هست لذت ببرید، اما من دوست دارم آنها را در نارگیل خرد شده اضافی بغلتانم! لقمه ها را در یخچال بگذارید و بعد لذت ببرید.

بدون پختن انرژی پای آهک در نارگیل

نکات ذخیره سازی

  • برای ذخیره سازی: این توپ های انرژی پای لیموی کلیدی وگان به مدت 1 هفته در یک ظرف دربسته در یخچال دوام خواهند داشت.
  • یخ زدن: با خیال راحت آنها را به کیسه یا ظرف مخصوص فریزر اضافه کنید و تا 1 ماه نگهداری کنید. من این لقمه های انرژی را مستقیماً از فریزر ترجیح می دهم و توصیه می کنم قبل از خوردن آنها را به مدت 5 تا 10 دقیقه در یخچال یا در دمای اتاق بگذارید تا نرم شوند.

کلید لقمه های انرژی پای آهک در نارگیل غلتیده شده است بشقاب

ابزارهای توصیه شده

همه ملزومات آشپزخانه ما را از اینجا دریافت کنید!

نیش انرژی کلید آهک روی بشقاب با لقمه گرفته شده از

بیشتر بدون پخت تنقلات امتحان کنید

تمام تنقلات بدون پخت من را از اینجا دریافت کنید!

امیدوارم که این لقمه های انرژی پای لیمویی کلید نارگیل را دوست داشته باشید! اگر آنها را درست کردید، حتماً یک نظر و امتیاز بگذارید تا بدانم چگونه آنها را دوست داشتید. لذت ببر، xo!

نارگیل کلیدی پای لیمو انرژی لقمه

انرژی پای آهک را روی یک بشقاب گاز می گیرد

لقمه‌های انرژی‌زای پای لیموی کلیدی نارگیل بدون دانه که به‌طور طبیعی با خرما شیرین شده و با آب لیموترش تازه و پوست تهیه شده‌اند، برای طعم نهایی پای لیموترش کلیدی. لقمه های انرژی را در نارگیل خرد شده اضافی بغلتانید تا یک میان وعده یا خوراکی عالی برای روز خود را تامین کنید!

عناصر

  • 1
    فنجان
    بادام زمینی
  • 1
    فنجان
    خرمای مدجول بدون هسته (حدود 10 عدد خرمای بزرگ)*
  • ½
    فنجان
    نارگیل ریز خرد شده شیرین نشده
  • پوست از 1 لیموترش
  • 2
    قاشق غذاخوری
    آبلیموی تازه
  • ½
    فنجان
    نارگیل ریز خرد شده شیرین نشده، برای غلتاندن

دستورالعمل ها

  1. همه مواد به جز نارگیل خرد شده اضافی را به غذاساز اضافه کنید و بپزید تا مواد به خوبی ترکیب شده و چسبناک شوند. به 14 توپ بغلتانید. سپس در صورت تمایل در نارگیل خرد شده بغلتانید و در ظرف دربسته به مدت 1 هفته در یخچال قرار دهید. به راحتی می توانید آنها را تا 3 ماه منجمد کنید.

یادداشت های دستور غذا

*اگر خرماها از قبل نرم نشده اند، ممکن است لازم باشد آن ها را نرم کنید. برای این کار خرماهای بدون هسته خود را در 1 فنجان آب بسیار گرم به مدت 5 تا 10 دقیقه خیس کنید. این به نرم شدن آنها کمک می کند و آنها را برای مخلوط کردن در غذاساز شما عالی می کند. در حالی که خرما در حال خیس شدن است، می توانید تمام مواد دیگر خود را اندازه گیری شده و آماده دریافت کنید.

تغذیه

اندازه سرو: 1 لقمه انرژی

کالری: 122 کیلو کالری

چربی: 7.4 گرم

چربی های اشباع شده: 3.4 گرم

کربوهیدرات ها: 13.8 گرم

فیبر: 1.7 گرم

قند: 9.1 گرم

پروتئین: 2 گرم

دستور تهیه توسط: Monique Volz // آشپزخانه جاه طلب | عکاس: Eat Love Eats