بهترین پودینگ موز بدون لبنیات

آیا تا به حال هوس شدیدی برای پودینگ موز بدون لبنیات پیدا کرده اید؟ مثل اینکه شما باید همین الان آن را داشته باشید؟

من هم همینطور. در واقع، این دستور غذا به این ترتیب توسعه یافت. من پودینگ موز بسته بندی شده در دست نداشتم اما نسخه ای از آن را پیدا کردم فقط به 6 ماده نیاز دارد و هر مخلوط پودینگ موز جعبه ای را از آب خارج می کند. یا هر دستور پخت پودینگ پر از لبنیات.

بافت خامه ای منحط دارد که به نوعی سبک و ابریشمی است. از آنجایی که با موز واقعی درست شده و با عسل شیرین شده است، قندهای طبیعی قادر به درخشش هستند و بسیار خوب است. اما حرف من را قبول نکن شما باید خودتان آن را امتحان کنید و تصمیم بگیرید که چه فکر می کنید. 😉

بهترین پودینگ موز بدون لبنیات

مواد تشکیل دهنده پودینگ موز بدون لبنیات

چیزی که در مورد این دستور غذا بسیار عالی است این است که نیازی به نشاسته یا پخت نیست. فقط همه چیز را در مخلوط کن و بام بریزید. شما برای خودتان پودینگ موز دارید.

در اینجا چیزی است که برای ساخت آن نیاز دارید:

  • بادام زمینی– پایه و مهمترین ماده (علاوه بر موز، بدیهی است) بادام هندی خام است. من این دستور را با بادام هندی بو داده تست نکرده ام و می تواند خوب باشد، اما برای ایمن بودن، از بادام هندی خام استفاده کنید. متأسفانه آنها ارزان نیستند، به همین دلیل است که من این دستور را برای تهیه یک وعده نوشتم. آن را امتحان کنید سپس تصمیم بگیرید که آیا می خواهید دلارهای اضافی را برای اشتراک گذاری خرج کنید. فقط یک نکته – باید بادام هندی را قبل از مخلوط کردن خیس کنید تا مطمئن شوید که به درستی در مخلوط کن تجزیه می شود. فقط 15 تا 20 دقیقه در آب جوش در حال جوش، صاف کنید، و آنها خوب هستند.
  • موز– موز خوب. شما می خواهید مطمئن شوید که آنها رسیده اند، اما نان موز رسیده نیستند. ما اینجا به دنبال رنگ قهوه ای نیستیم، فقط زرد است.
  • عسل– استفاده از عسل در این پودینگ فقط طعم آن را بسیار خوب می کند. اما اگر به هر دلیلی با عسل مخالف هستید، شربت افرا خالص جایگزین خوبی است.
  • عصاره وانیل– کاملاً ضروری نیست، اما به نوعی آن را از سطح بالایی برخوردار می کند، بسیار توصیه می شود.
  • شیر گیاهی– فقط کمی شیر بدون لبنیات برای کمک به حرکت مواد در مخلوط کن. تا زمانی که طعم متفاوتی نداشته باشد، واقعاً مهم نیست که چه نوع آن است.
  • نمک– من همیشه دوست دارم در دستور العمل های دسرم از کمی نمک استفاده کنم اما طعم شیرین را متعادل می کند. با این حال، اگر به نمک حساس هستید، آن را حذف کنید.

بهترین پودینگ موز بدون لبنیات

چگونه بهترین پودینگ موز بدون لبنیات را درست کنیم

  1. بادام هندی خام را به مدت 15 تا 20 دقیقه در آب داغ خیس کنید. آب اضافی را صاف کنید.
  2. بادام هندی را با مواد باقی مانده به مخلوط کن با سرعت بالا اضافه کنید. مخلوط کنید تا یکدست شود.
  3. تست طعم برای تنظیم شکر / نمک / قوام به میل شما.
  4. بلافاصله سرو کنید یا در یخچال بگذارید تا آماده سرو شود!

بهترین پودینگ موز بدون لبنیات

بهترین پودینگ موز بدون لبنیات

بهترین پودینگ موز بدون لبنیات

بهترین پودینگ موز بدون لبنیات

آیا واقعاً به یک بلندر با سرعت بالا نیاز دارم؟

مدت ها پیش، من یکی از کسانی بودم که سعی کردم دستور العمل های مبتنی بر بادام هندی را در مخلوط کن استاندارد خود درست کنم. هیچ وقت زیبا نشد شن، درشت، فقط خوشگله.

باید از Vitamix یا NutriBullet استفاده کنید تا بافت صاف، کرمی و بهشتی که در عکس ها می بینید به دست آورید، اما قول می دهم ارزشش را دارد.

به دنبال دسرهای بدون لبنیات بیشتری هستید؟

بهترین پودینگ موز بدون لبنیات

بهترین پودینگ موز بدون لبنیات

این پودینگ موز که فقط با 6 ماده تشکیل شده است، بافت ابریشمی باورنکردنی و طعم طبیعی شیرینی دارد!

خدمات: 2 مردم

  • ½ فنجان بادام زمینی، به مدت 15-20 دقیقه در آب داغ خیس شود
  • ¼ فنجان شیر بدون لبنیات
  • 1 سایز متوسط موز
  • 2 قاشق غذاخوری عسل، یا شربت افرا خالص
  • ½ قاشق چایخوری عصاره وانیل
  • کمی نمک دریایی خوب
  • مرحله اول: بادام هندی را به مدت 15 تا 20 دقیقه در آب داغ خیس کنید. آب اضافی را صاف کنید.

  • در مخلوط کن با سرعت بالا، بادام هندی خیس خورده، موز، شیر، عسل، وانیل و نمک را اضافه کنید. مخلوط کنید تا یکدست و کرم رنگ شود. ممکن است لازم باشد که طرفین را در بین مخلوط کردن خراش دهید.

  • تست مزه کنید تا ببینید آیا شیرینی، نمک بیشتری را ترجیح می دهید یا قوام رقیق تری می خواهید (شیر بیشتری اضافه کنید) و بر اساس آن تنظیم کنید. توجه: بافت در طول یخچال (اگر از قبل آماده شده باشد) کمی غلیظ می شود.

  • بلافاصله به صورت لایه لایه با خامه فرم گرفته نارگیل و ویفرهای وانیلی (اختیاری) سرو کنید و لذت ببرید!

اگر دستور العمل را مطابق فهرست تهیه کنید، یک مخلوط کن کوچکتر مانند NutriBullet بهترین کار را دارد. برای دسته های بزرگتر، توصیه می کنم از مخلوط کن پر سرعت ویتامیکس یا مشابه آن استفاده کنید.
حقایق تغذیه ای 2 وعده است و شامل خامه فرم گرفته یا ویفر وانیلی نمی شود.

کالری: 311کیلو کالری، کربوهیدرات ها: 42g، پروتئین: 7g، چربی: 15g، چربی های اشباع شده: 3g، چربی های چند غیر اشباع: 3g، چربی اشباع شده: 8g، سدیم: 20میلی گرم، پتاسیم: 478میلی گرم، فیبر: 3g، قند: 27g، ویتامین A: 154IU، ویتامین سی: 8میلی گرم، کلسیم: 58میلی گرم، اهن: 3میلی گرم

آیا این دستور پخت را امتحان کردید؟ لطفاً با گذاشتن کامنت در زیر یا به اشتراک گذاری تصویری در اینستاگرام با هشتگ #makingthymeforhealth به من اطلاع دهید که چگونه شد. من عاشق شنیدن نظرات شما هستم!