تخم مرغ آب پز: نحوه درست کردن تخم مرغ


پرش به دستور غذا

هرگز به این سوال که چه چیزی اول شد اهمیت ندهید: مرغ یا تخم مرغ. سوال واقعی در ذهن همه: چطور؟ آن تخم مرغ را آب پز کن؟! یاد بگیرید که چگونه این کار را هر بار با این دستور العمل کاملاً انجام دهید.

تخم‌مرغ‌های آب‌خورده کاملاً مشخص شده است

من باید اعتراف کنم: تا زمانی که بالغ شدم تخم مرغ آب پز را امتحان نکردم. درسته. من نمی دانستم، باشه! من… نمی دانستم. قرار گرفتن من درمعرض تخم مرغ به اسکرمبل، املت و سرخ شده محدود بود. سپس فنجان های شکارچی را در فروشگاه دیدم و کنجکاو شدم. «شکارچی» مانند یک کلمه بد به نظر می رسد. من نمی دانستم که چگونه “غذا کردن” تخم مرغ یک روش پخت و پز است. بعد از کمی تحقیق و آزمون و خطا به این دستور رسیدم. اگر تا به حال تخم مرغ آب پز را امتحان نکرده اید، اکنون زمان مناسبی برای این کار است!

چرا این دستور غذا را دوست خواهید داشت

  • شکار غیرمجاز یکی از بهترین راه ها برای ایجاد یک ظرف تخم مرغ سالم است. نیازی به افزودن کره یا روغن یا هر چیز دیگری که ممکن است ارزش غذایی تخم مرغ را به خطر بیندازد، نیست.
  • ساختن آنها آسان است. این فقط به چند ماده نیاز دارد که احتمالاً قبلاً در خانه دارید.
  • آنها به خوبی در هر تعداد رژیم غذایی مناسب هستند. کتو، پالئو، کم کربوهیدرات، 30 کامل، مدیترانه‌ای و بدون گلوتن همگی شامل تخم‌مرغ‌های آب‌پز می‌شوند، زیرا به‌طور طبیعی یافت می‌شوند، دارای پروتئین بالا و کربوهیدرات کم هستند.
  • آنها یک راه عالی برای شروع روز هستند. آنها حاوی مقدار زیادی پروتئین هستند و زمان زیادی برای تهیه آنها نیاز نیست، بنابراین برای زمانی که عجله دارید ایده آل هستند. و از آنجایی که درست کردن آنها آسان است، می توانید حتی زمانی که هنوز نیمه خواب هستید این کار را انجام دهید!

عناصر

  • 2 عدد تخم مرغ بزرگ
  • 1 قاشق غذاخوری سرکه شراب سفید
  • کمی نمک و فلفل
مواد تشکیل دهنده تخم مرغ کاملا آب پز

دستورالعمل ها

آماده سازی

تخم مرغ ها را در کاسه های کوچک جداگانه بشکنید و کنار بگذارید. یک قابلمه بزرگ آب را به جوش بیاورید. سرکه را اضافه کنید سپس حرارت را کم کنید.

پختن

آب را هم بزنید تا گرداب ایجاد شود سپس تخم مرغ را در وسط گرداب بریزید. تخم مرغ ها را به آرامی برای مدت زمان مشخص شده در نمودار زیر بجوشانید و سپس تخم مرغ آب پز را از آب خارج کنید.

Soft Poached متوسط ​​پوچ شده سخت شکار شده
3-4 دقیقه 4-5 دقیقه 6-7 دقیقه

جمع آوری کنید

روی دستمال کاغذی قرار دهید تا آب اضافی آن گرفته شود. تخم مرغ آب پز را با نمک و فلفل مزه دار کنید. روی نان یا نان تست سرو کنید و با پیازچه خرد شده تزئین کنید.

آیا تخم مرغ آب پز سالم است؟

  • همانطور که اشاره کردم، تخم مرغ آب پز می تواند بخشی از بسیاری از رژیم های غذایی باشد. بله، تخم‌مرغ‌های آب‌پز دوستدار کتو هستند. رژیم های غذایی کتو، پالئو، کم کربوهیدرات، 30 کامل، مدیترانه ای و بدون گلوتن همگی شامل تخم مرغ آب پز می شوند.
  • آنها حاوی هر 9 اسید آمینه ضروری در پروتئین خود هستند. چه چیزی یک اسید آمینه را ضروری می کند؟ بدن برای عملکرد به آنها نیاز دارد اما خود نمی تواند آنها را تولید کند.
  • تخم مرغ سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی از جمله ویتامین D، ویتامین B12، ریبوفلاوین، سلنیوم و کولین است که همگی در حفظ استحکام استخوان، سیستم ایمنی بدن و عملکرد مغز مهم هستند. آنها همچنین حاوی اسیدهای چرب امگا 3 هستند که خبر خوبی برای قلب شماست.

چه چیزی با تخم مرغ آب پز سرو شود

نان تست هوا سرخ کن – آیا می دانستید که می توانید نان تست را در سرخ کن بادی درست کنید؟ به من اعتماد کنید، هنگامی که این روش را امتحان کنید، دیگر نمی خواهید نان تست کنید.

پیتزای صبحانه گل کلم با تخم مرغ و پستو بیکن تره فرنگی – این پیتزای گل کلم صبحانه سالم دارای تخم مرغ نرم و پستو بیکن تره است. شما هرگز متوجه نخواهید شد که مخفیانه سرشار از پروتئین، بدون گلوتن و کربوهیدرات کم است! حتی می توانید آن را به عنوان صبحانه برای شام سرو کنید!

تخم مرغ کاری سبز تایلندی بندیکت با سس هلندیز سالم – یک پیچ و تاب تایلندی سریع و آسان در دستور العمل بندیکت تخم مرغ کلاسیک که از خمیر کاری سبز و روغن نارگیل برای تهیه سس هلندیز سالم استفاده می کند!

نان آرد بادام کتو – این نان کم کربوهیدرات که به راحتی درست می شود اجابت دعای شماست. غلیظ با مواد مغذی و طعم، میل به نان شما را با وجود سبک زندگی کتو برآورده می کند. آن را برشته یا نان تست کنید.

سوالات متداول

آیا به فنجان شکارچی غیرقانونی نیاز دارم؟

فنجان های شکارچی تولید تخم مرغ به شکل مناسب را آسان تر می کند اما به هیچ وجه ضروری نیست. بین سرکه و گرداب، تخم‌مرغ‌های شما باید شبیه یک دایره کوچک و قابل کنترل باشد که برای سرو ایده‌آل است.

آیا می توان تخم مرغ آب پز را از قبل تهیه کرد؟

آره. پس از پختن تخم مرغ ها، آنها را با احتیاط در حمام آب یخ قرار دهید. اجازه دهید آنها در حمام یخ کاملا خنک شوند سپس آنها را روی یک حوله کاغذی منتقل کنید تا آب اضافی آن گرفته شود. تا زمان استفاده در ظرف نگهداری شود.

سرکه چه می کند؟

سرکه به حفظ شکل تخم مرغ در حین پخت کمک می کند. فقط از سرکه سفید استفاده کنید، در غیر این صورت رنگ تخم مرغ شما تغییر می کند.

نحوه نگهداری تخم مرغ آب پز

این می تواند مشکل باشد، زیرا تخم مرغ های آب خوری شکننده هستند و می توانند به راحتی بشکنند. با این حال، اگر مراقب آنها باشید، می توانید آنها را برای مصرف بعدی ذخیره کنید. تخم مرغ ها را از آب ماهی بگیرید و روی دستمال کاغذی بگذارید تا خشک شوند. آنها را در ظرف دربسته بریزید و با آب سرد پر کنید. این از خشک شدن و/یا چسبیدن آنها به یکدیگر جلوگیری می کند. آنها باید تا 2 روز در یخچال نگهداری شوند. برای گرم کردن مجدد، تخم مرغ ها را در آب داغ (اما نه در حال جوش) قرار دهید. آب داغ بدون اینکه زیاد بپزد آنها را گرم می کند.

تخم‌مرغ‌های آب‌خورده کاملاً مشخص شده است

عناصر

  • 2 تخم مرغ های بزرگ
  • 1 قاشق غذاخوری سرکه شراب سفید
  • نیشگون گرفتن نمک و فلفل

دستورالعمل ها

  • تخم مرغ ها را در کاسه های کوچک جداگانه بشکنید و کنار بگذارید.

  • یک قابلمه بزرگ آب را به جوش بیاورید. سرکه را اضافه کنید سپس روی حرارت ملایم قرار دهید. آب را هم بزنید تا گرداب ایجاد شود سپس تخم مرغ را در وسط گرداب بریزید.

  • تخم مرغ ها را به آرامی به مدت 3 دقیقه بجوشانید و سپس تخم مرغ آب پز را از آب خارج کنید. روی دستمال کاغذی قرار دهید تا آب اضافی آن گرفته شود.

  • تخم مرغ آب پز را با نمک و فلفل مزه دار کنید. روی نان یا نان تست سرو کنید و با پیازچه خرد شده تزئین کنید.

نکات و نکات:

  • فنجان های شکارچی تولید تخم مرغ به شکل مناسب را آسان تر می کند اما به هیچ وجه ضروری نیست. بین سرکه و گرداب، تخم‌مرغ‌های شما باید شبیه یک دایره کوچک و قابل کنترل باشد که برای سرو ایده‌آل است.
  • سرکه به حفظ شکل تخم مرغ در حین پخت کمک می کند. فقط از سرکه سفید استفاده کنید، در غیر این صورت رنگ تخم مرغ شما تغییر می کند.

اطلاعات تغذیه:

کالری: 64کیلو کالری (3%) کربوهیدرات ها: 0.3g پروتئین: 6g (12%) چربی: 4g (6%) چربی های اشباع شده: 1g (6%) چربی های چند غیر اشباع: 1g چربی اشباع شده: 2g چربی ترانس: 0.01g کلسترول: 164میلی گرم (55%) سدیم: 63میلی گرم (3%) پتاسیم: 64میلی گرم (2%) قند: 0.2g ویتامین A: 238IU (5%) ویتامین سی: 0.04میلی گرم کلسیم: 25میلی گرم (3%) اهن: 1میلی گرم (6%)

سلب مسئولیت تغذیه

دستور العمل های نوشته شده و تولید شده در Food Faith Fitness فقط برای اهداف اطلاعاتی است.