طرز تهیه آرد جو دوسر در یک مرحله آسان


این هک پخت تایید شده توسط متخصصین رژیم غذایی نه تنها فرآیند پخت را ساده می کند، بلکه مواد مغذی زیادی را نیز اضافه می کند! بیاموزید که چگونه آرد جو دوسر خود را در یک مرحله درست کنید، و چگونه می تواند در وقت، هزینه شما صرفه جویی کند و دستور العمل های خوشمزه و آسان برای خانواده نیز ایجاد کند!

نمای بالا به پایین آرد جو دوسر روی یک بشقاب رنگارنگ

آرد جو دوسر در چند سال اخیر محبوبیت زیادی برای پخت به دست آورده است. و به دلایل خوب! متخصص تغذیه در من این روند را دوست دارد زیرا جو پر از مواد مغذی و قدرت ماندگار است. مادر درون من عاشق این است که چقدر آسان است که آن را در خانه درست کنید، به معنای واقعی کلمه در یک مرحله (به دستور زیر مراجعه کنید). آرد جو دوسر برای دستور العمل های مناسب برای بچه ها مانند کلوچه (این شکلات موز یک کاسه ای، یا این کلوچه های لیمویی زغال اخته بدون گلوتن را امتحان کنید)، کوکی ها (ما این کوکی های نرم و کرکی سیب را دوست داریم)، ​​جو دوسر یک شبه، پنکیک و موارد دیگر عالی است. ، به علاوه برای بچه ها به اندازه کافی آسان است که همه چیز را خودشان درست کنند. این محصول یک محصول خوشمزه و دلپذیر برای بچه ها، با طعم های طبیعی و لطیف شیرین و آجیلی تولید می کند.

چرا آرد جو دوسر را برای پخت درست می کنیم و از آن استفاده می کنیم؟

فوق العاده آسان است

تهیه آرد جو دوسر به هیچ وجه زمان بر نیست و تنها به یک ماده نیاز دارد – جو دوسر! شما می توانید از هر نوع جو دو سر استفاده کنید (جو دوسر رول شده، جو دوسر سریع و حتی جو دوسر فولادی!). تنها کاری که انجام می دهید این است که آنها را در یک مخلوط کن با کیفیت خوب بریزید و آنقدر هم بزنید تا آرد ریز شود!

نمای بالا به پایین جو دوسر در یک بشقاب رنگارنگ

می تواند پخت را ساده کند

وقتی آرد گندم سنتی را با آرد جو (یا حتی جو دوسر کامل) جایگزین می‌کنید، مراحلی را که باید در فرآیند پخت بردارید کاهش دهید. بگذار توضیح بدهم…

آرد گندم حاوی مقدار زیادی گلوتن است که بخش پروتئینی دانه کامل گندم است. گلوتن به اتصال مواد به یکدیگر در دستور پخت غذا کمک می کند (همانطور که تخم مرغ). هنگامی که از آرد حاوی گلوتن در پخت استفاده می کنید، مهم است که بیش از حد مخلوط نکنید.

نمای جانبی دسته ای از پنکیک های مخلوط کن کیک هویج ساخته شده با آرد جو دوسر

مخلوط کردن آرد حاوی گلوتن با مایعات، پروتئین گلوتن را فعال می کند که به محصولات پخته شده ساختار می دهد، و مخلوط کردن بیش از حد می تواند منجر به تولید محصولات پخته شده (کوکی ها، کیک ها، کلوچه ها، پنکیک ها و نان ها) شود که واقعاً صمغ، ضخیم / سفت و جویدنی ناخوشایند دارند. . این چیزی نیست که ما می خواهیم! اما هنگام استفاده از آرد جو دوسر (مخصوصاً با جو دوسر بدون گلوتن تهیه شده است)، این مشکل را نداریم—می‌توانیم تا حد دلخواه مخلوط کنیم!

به همین دلیل است که من از جو و آرد جو دوسر در بسیاری از دستور العمل های محبوب مافین، کلوچه و کلوچه استفاده می کنم – می توانم به معنای واقعی کلمه همه مواد را در مخلوط کن یا غذاساز بریزم و در یک مرحله مخلوط کنم! مافین های مخلوط کن هیولاهای سبز من، کلوچه های مخلوط کن کدو سبز شکلاتی و پنکیک های مخلوط کن کیک هویج من را امتحان کنید!

آرد جو دوسر برای افراد مبتلا به بیماری سلیاک یا عدم تحمل گلوتن بی خطر است

اگر آرد جو دوسر بدون گلوتن تایید شده را انتخاب کنید، برای مبتلایان به بیماری سلیاک یا کسانی که عدم تحمل گلوتن دارند بی خطر است. من متوجه شدم که آرد جو دوسر در مقایسه با آردهای دیگر بدون گلوتن، دلپذیرترین و سنتی‌ترین طعم/بافت پخته‌شده‌ای را دارد.

نمای بالا به پایین دسته ای از آرد جو دوسر روی بشقاب با چنگال طلایی که در آن فرو رفته است

آرد جو در مقایسه با سایر آردهای بدون گلوتن مقرون به صرفه است

درست کردن آرد جو دوسر نه تنها بسیار آسان است بلکه مقرون به صرفه است. آرد جو دوسر و سایر آردهای بدون گلوتن (مانند آرد بادام یا آرد نخودچی) می توانند گران باشند.

آرد جو دوسر بسیار مغذی است

جو پر از فیبر محلول است – نوعی فیبر که شما را برای مدت طولانی تری سیر نگه می دارد، به طور طبیعی سطح کلسترول شما را کاهش می دهد و سطح قند خون شما را تثبیت می کند. جو دوسر انرژی (کربوهیدرات ها) را برای سوخت روز شما ارائه می دهد، اما همچنین “قدرت ماندگار” را ارائه می دهد و شما را برای مدت طولانی تری راضی نگه می دارد. آنها همچنین منبع عالی تیامین، آهن و آنتی اکسیدان های خاصی هستند.

نمای از بالا به پایین بشقاب پر از جو دوسر

طرز تهیه آرد جو دوسر در یک مرحله

این بهترین قسمت است: برای درست کردن آرد جو دوسر خود یک مرحله ساده لازم است! تنها کاری که باید انجام دهید این است که جو خود را (جو دوسر سریع پخت، جو دوسر گرد شده، جو دو سر پرک درشت، جو دو سر جوانه زده یا جو دوسر استیل برش داده شده) را در مخلوط کن یا غذاساز بریزید و مخلوط کنید تا قوام دلخواه خود را به دست آورید (من مال خودم را خیلی خوب دوست دارم، بنابراین). برای مدت طولانی تری مخلوط کنید). من معمولا از جو دوسر رول شده (جو پرک بزرگ) استفاده می کنم، اما شما می توانید از جو دوسر سریع پخت یا حتی جو دوسر استیل استفاده کنید. هنگامی که جو دوسر فولادی را با هم مخلوط می کنید، دو برابر بیشتر طول می کشد زیرا آنها بسیار متراکم هستند.

جو غلتان در بشقاب با دست چیدن مقداری از
نوع جو دوسر مورد علاقه خود را بردارید (من جو دوسر را ترجیح می دهم) و به مخلوط کن اضافه کنید.
آرد جو دو سر آسیاب شده را در بشقاب با چنگال مخلوط کنید
جو دو سر را برای چند دقیقه یا تا زمانی که به غلظت دلخواه برسید در مخلوط کن بپزید. من مال خودم را خیلی ریز آسیاب شده دوست دارم!

چگونه آرد گندم معمولی را با آرد جو جایگزین کنم؟

وقتی یک فنجان جو را با هم مخلوط می کنید (جو دوسر سریع پخته، یا جو دوسر بزرگ)، یک فنجان آرد جو دوسر به دست می آید. اما وقتی 1 فنجان جو دو سر استیل را با هم مخلوط می کنید، حدود 2 فنجان آرد جو دوسر به دست می آید.

هنگامی که آرد جو را جایگزین آرد سنتی می کنید، باید حدود 40 درصد اضافه کنید. این بدان معناست که اگر در دستور غذا 1 فنجان آرد گندم نیاز باشد، باید از 1.4 فنجان آرد جو دوسر استفاده کنید. دلیل این امر این است که آرد جو دوسر از وزن کمتری نسبت به آرد گندم برخوردار است.

نکته دیگر در مورد آرد جو دوسر این است: وقتی از آرد جو دوسر در دستور پخت استفاده می کنید، اجازه دهید خمیر به مدت 1 دقیقه قبل از پخت بماند. این به آرد جو دوسر کمک می‌کند تا مایعات موجود در خمیر را هیدراته و جذب کند و محصولی غلیظ‌تر و یکدست‌تر (و زیباتر!) ایجاد کند.

نمای نزدیک از دستی که شیشه ای پر از آرد جو دوسر آسیاب شده را در دست گرفته است

نحوه نگهداری آرد جو دوسر

آرد جو دوسر را باید در ظرف دربسته در جای خشک و خنک مانند انباری یا کمد نگهداری کنید. مهم است که ظرف را محکم در بسته نگه دارید تا از ورود رطوبت و به طور بالقوه فاسد شدن یا جمع شدن آرد جو دوسر جلوگیری شود.

اگر می خواهید ماندگاری آرد جو دوسر را افزایش دهید، می توانید آن را در یخچال یا فریزر نیز نگهداری کنید. فقط مطمئن شوید که آرد جو دوسر را قبل از قرار دادن در یخچال یا فریزر به یک ظرف دربسته یا کیسه پلاستیکی قابل درزگیری منتقل کنید. هنگامی که آماده استفاده از آرد جو دوسر هستید، قبل از استفاده از آن در دستور العمل های خود، اجازه دهید به دمای اتاق برسد.

نمای بالا به پایین آرد جو دوسر روی یک بشقاب رنگارنگ

آرد جو دوسر در یک مرحله آسان

بازده:
1 فنجان

زمان آماده سازی:
5 دقیقه

زمان کل:
5 دقیقه

این هک پخت تایید شده توسط متخصصین رژیم غذایی نه تنها فرآیند پخت را ساده می کند، بلکه مواد مغذی زیادی را نیز اضافه می کند! بیاموزید که چگونه آرد جو دوسر خود را در یک مرحله درست کنید، و چگونه می تواند در وقت، هزینه شما صرفه جویی کند و دستور العمل های خوشمزه و آسان برای خانواده نیز ایجاد کند!

عناصر

  • 1 فنجان جو (جو دوسر گرد شده، جو زودپز، جو دو سر فولادی، جو دو سر جوانه زده)

  • مخلوط کن انتخابی

دستورالعمل ها

    1. جو را در مخلوط کن یا غذاساز بریزید و هم بزنید تا نرم و یکدست شود (یا تا زمانی که به قوام دلخواه برسد). یادداشت های زیر را ببینید.

یادداشت

*نکته 1: مخلوط شدن جو دو سر استیل نسبت به انواع دیگر بیشتر طول می کشد و دو برابر آرد جو دوسر بیشتر می شود.

*نکته 2: یک فنجان جو دو سر 1 فنجان آرد جو دوسر را ایجاد می کند، مگر اینکه جو دو سر فولادی باشد که 2 برابر آرد جو دوسر می شود.

*نکته 3: 40 درصد آرد جوی اضافی را جایگزین آرد معمولی کنید. این بدان معناست که اگر در دستور غذا 1 فنجان آرد معمولی نیاز است، از 1.4 فنجان آرد جو دوسر به عنوان جایگزین استفاده کنید.

*نکته 4: برای نتیجه بهتر و یکنواخت تر، فقط مخلوط کن یا غذاساز را حدود ½ پر کنید.

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

sarahremmer@ را در اینستاگرام تگ کنید و #sarahremmer را هشتگ کنید. و اگر عاشق این دستور غذا هستید، اگر بتوانید نظر و رتبه بندی را بگذارید، بسیار مهم است.

یاد بگیرید که چگونه آرد جو دوسر خود را در یک مرحله درست کنید، و چگونه می تواند در وقت، هزینه شما صرفه جویی کند و همچنین دستور العمل های خوشمزه و آسان برای خانواده ایجاد کند!