کاسه صبحانه پودینگ چیا استوایی (پر پروتئین)


این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. خط مشی افشای من را بخوانید.

این کاسه صبحانه پودینگ چیا استوایی آسان و با پروتئین بالا خامه ای و خوشمزه است که با دانه های چیا، ماست یونانی، انبه و کیوی درست می شود.

کاسه صبحانه پودینگ چیا گرمسیری

کاسه صبحانه پودینگ چیا گرمسیری

من عاشق پودینگ چیا هستم، اما وقتی با شیر بادام یا جو دوسر درست شود پروتئین زیادی ندارد. و می دانید که من دوست دارم روز خود را با دوز خوب پروتئین در صبحانه آغاز کنم، بنابراین فکر کردم، “چرا یک تقویت طبیعی از ماست یونانی به پودینگ خود اضافه نکنم؟” نتایج خوشمزه بود! ماست 12 گرم پروتئین در هر وعده تامین می‌کند و قوام پودینگ غلیظ‌تر و خامه‌تری ایجاد می‌کند و لایه پایه کاملی را برای رویه میوه‌های استوایی ایجاد می‌کند. و نارگیل برشته شده یک فینال عالی است که به آن کمی بافت و طعمی لذیذ و آجیلی می بخشد. اگر می‌خواهید دستور العمل‌های چیا بیشتری داشته باشید، پودینگ چیا نارگیل انبه یا این غلات 15 دقیقه‌ای پروتئین دانه چیا را امتحان کنید.

کاسه صبحانه پودینگ چیا استوایی (پر پروتئین)

چرا من عاشق کاسه های صبحانه چیا هستم

دلایل زیادی وجود دارد که من این کاسه های صبحانه آسان دانه چیا را دوست دارم. بگذار راه ها را بشمارم!

  1. سالم: دانه های چیا سرشار از فیبر، امگا 3 و پروتئین، به علاوه ویتامین ها و مواد معدنی هستند. آن را با پروتئین ماست یونانی و شیر ترکیب کنید و از یک کاسه 18 گرم پروتئین دریافت کنید.
  2. فیبر بالا: این دانه های کوچک حاوی مقدار زیادی فیبر هستند! یک کاسه از این پودینگ چیا حاوی 12 گرم فیبر است، که تقریباً نیمی از فیبر هدف روزانه من است (من هدفم 25 گرم یا بیشتر است)!
  3. سریع: یک صبحانه پر پروتئین در کمتر از 10 دقیقه؟ خیلی سریعتر از این نمیشه!
  4. بدون نیاز به پخت و پز: تنها کاری که باید انجام دهید این است که مواد پودینگ را هم بزنید و میوه را خرد کنید. و بله، برای برشته کردن نارگیل باید اجاق گاز را روشن کنید، اما اگر واقعاً نمی‌خواهید، می‌توانید از این مرحله بگذرید.
  5. صبحانه در حال حرکت: کاسه ها را از قبل تقسیم کنید و تنها کاری که باید انجام دهید این است که قبل از خروج از خانه یک قاشق بردارید.
  6. پیشرفت کن: اطلاعات بیشتر در مورد آماده کردن این کاسه ها در زیر است، اما آنها یک صبحانه عالی هستند.

مواد تشکیل دهنده پودینگ چیا گرمسیری

  • دانههای چیا: برای پودینگ به یک چهارم فنجان دانه چیا نیاز دارید.
  • شیر: من از شیر بادام وانیلی بدون شیرینی استفاده کردم، اما هر نوع آن موثر است. از لبنیات، جو، کنف و غیره استفاده کنید.
  • ماست: من از ماست یونانی ساده بدون چربی همراه با پروبیوتیک استفاده کردم، شما می توانید از ماست بدون لبنیات استفاده کنید تا آن را DF کنید اما پروتئین آن کمتر خواهد بود.
  • شیرین کننده: میوه راهب، استویا، شربت افرا یا عسل موثر خواهد بود.
  • میوه: در اینجا از کیوی، انبه استفاده می شود، اما پاپایا یا آناناس نیز می توانند موثر باشند!
  • نارگیل: روی کاسه ها را با نارگیل خرد شده و شیرین نشده بپوشانید.

طرز تهیه کاسه پودینگ چیا

  1. پودینگ چیا: دانه‌های چیا، شیر بادام، ماست و شیرین‌کننده را در ظرف بزرگی بریزید و به مدت حداقل دو ساعت یا به مدت یک شب در یخچال قرار دهید.
  2. نارگیل برشته شده: یک ماهیتابه کوچک را روی متوسط ​​رو به پایین گرم کنید و نارگیل را حدود چهار دقیقه برشته کنید تا قهوه ای طلایی شود.
  3. کاسه های صبحانه را جمع کنید: پودینگ را به دو کاسه کوچک تقسیم کنید و روی آن را کیوی، انبه و نارگیل قرار دهید. در صورت تمایل با کمی شیرین کننده اضافه بریزید.

آماده سازی غذا کاسه های صبحانه چیا

پودینگ چیا را می توانید تا چهار روز در یخچال نگهداری کنید. بنابراین، این دستور را دو یا سه برابر کنید و برای چند روز آینده نگران صبحانه نباشید. همچنین می‌توانید میوه‌ها را زودتر خرد کنید و در یخچال بگذارید و نارگیل را برشته کنید و در ظرف دربسته نگهداری کنید.

تغییرات

  • میوه: انبه یا کیوی را با آناناس، پاپایا یا طالبی جایگزین کنید تا آن را گرمسیری یا ترکیبی از انواع توت های تازه نگه دارید.
  • نارگیل: همچنین می توانید نارگیل را در فر با دمای 325 درجه فارنهایت به مدت پنج تا ده دقیقه برشته کنید. و اگر تمام چیزی که دارید نارگیل شیرین شده باشد، کارساز خواهد بود.
  • شیر: در صورت تمایل از 2٪، جو دوسر یا شیر نارگیل استفاده کنید.
پودینگ چیا با انبه، نارگیل و کیوی

دستور العمل های چیا بیشتری که دوست خواهید داشت

آمادگی: 10 دقیقه

پختن: 0 دقیقه

زمان سرد شدن: 2 ساعت

جمع: 2 ساعت 10 دقیقه

بازده: 2 سروینگ ها

اندازه خدمت: 1 کاسه

  • در یک ظرف یا ظرف بزرگ، دانه چیا، شیر بادام، ماست و شیرین کننده دلخواه را اضافه کنید.

  • آنقدر هم بزنید تا کاملا ترکیب شوند، در صورت نیاز، کناره های شیشه را با قاشق یا کاردک بتراشید تا تمام دانه های چیا داخل آن شود.

  • حداقل 2 ساعت یا تا یک شب در یخچال بگذارید.

  • در همین حال، در یک تابه کوچک روی حرارت متوسط، نارگیل را برشته کنید تا قهوه ای طلایی شود، حدود 4 دقیقه. بگذارید خنک شود و در یک کیسه زیپ دار یا ظرف کوچک Tupperware نگهداری کنید تا آماده استفاده شوید.

  • پس از آماده شدن برای خوردن، پودینگ را در 2 کاسه کوچک سرو، هر کدام حدود 1 فنجان، بریزید.

  • روی هر کدام کیوی، انبه و نارگیل رنده شده را بریزید و میوه ها را به طور مساوی بین 2 کاسه تقسیم کنید.

  • اختیاری: در صورت تمایل با کمی شربت اضافی (یا عسل) بریزید و سرو کنید.

مرحله آخر:

لطفا یک امتیاز و نظر بگذارید و به ما اطلاع دهید که چگونه این دستور را دوست دارید! این به کسب و کار ما کمک می کند تا پیشرفت کند و به ارائه دستور العمل های رایگان و با کیفیت بالا برای شما ادامه دهد.

خدمت: 1 کاسه، کالری: 305 کیلو کالری، کربوهیدرات ها: 35 g، پروتئین: 18 g، چربی: 13 g، چربی های اشباع شده: 4 g، کلسترول: 7 میلی گرم، سدیم: 110 میلی گرم، فیبر: 12 g، قند: 19 g