بهترین دیپ میوه شکلاتی بدون لبنیات

این دیپ میوه شکلاتی با بافتی سبک و مطبوع که مانند ابریشم صاف است، یک خوراکی دلپذیر است. همه از این که چنین است شوکه خواهند شد بدون لبنیات!

من دوست دارم این را “غذای مانچی” بنامم. می دانید، چیزهایی که شما کمی از آنها نمونه برداری می کنید و سپس یواشکی پانزده بار در طول چند ساعت آینده به عقب برمی گردید. بعد وقتی همه چیز تمام شد، هیچ کس نمی داند که این تو بودی که همه را خوردی…موهاهاهاها!

افراد عادی ممکن است به این فینگر فودها بگویند اما من شخصاً اصطلاح مانچی را دوست دارم. و این دیپ شکلاتی؟ این به راحتی یکی از غذاهای مونچی مورد علاقه من در تمام دوران است.

بهترین دیپ میوه شکلاتی بدون لبنیات

  • بادام زمینی- روی لوبیاهای توفو و گاربانزو حرکت کنید، بادام هندی خامه‌ای‌ترین غذای بدون لبنیات را که تا به حال در دهانتان گذاشته‌اید، می‌سازد. محتوای چربی بالاتر (اهم … محتوای چربی سالم) لوکس ترین بافت را ایجاد می کند و مشخصات طعم بادام هندی مانند یک تخته سفید است که برای ترکیب با شکلات عالی است. تنها جایگزینی که در اینجا در نظر می‌گیرم، بادام‌های بلانچ شده است، زیرا وقتی مخلوط می‌شوند، کرمی شبیه به آن‌ها دارند.
  • پودر کاکائو – تمام طعم شکلات از پودر کاکائو می آید، بنابراین در اینجا ضروری است. توصیه می کنم از پودر کاکائو شیرین نشده استفاده کنید و سپس شیرین کننده خود را اضافه کنید تا بتوانید میزان قند را بهتر کنترل کنید. پودر کاکائو نیز یک گزینه است (در اصل فقط پودر کاکائو فرآوری نشده است) اما تلخ تر است که به شیرین کننده بیشتری نیاز دارد.
  • تاریخ- فقط چند عدد خرما بدون هسته به شیرین شدن آن کمک می کند و در عین حال مقداری مواد مغذی نیز به آن اضافه می کند. در صورت تمایل می توانید آنها را حذف کنید، اما احتمالاً به شربت افرا بیشتری برای جبران قندی که آنها ارائه می دهند نیاز خواهید داشت.
  • شربت افرا خالص خارج از خرما، این شیرین کننده اصلی ما در دستور غذاست. در حالی که دیپ هنوز در مخلوط کن است می توانید طعم را امتحان کنید تا در صورت تمایل به طعم شیرین تر، شربت بیشتری اضافه کنید. جایگزین های احتمالی عسل، شربت خرما یا شهد آگاو است. من استویا یا سایر شیرین کننده های کم کالری را آزمایش نکرده ام، بنابراین متأسفانه نمی توانم در مورد آن توصیه ای داشته باشم.
  • عصاره وانیل – فقط کمی از وانیل مشخصات طعم را کامل می کند. اگر وانیل شما بر پایه الکل است، مراقب باشید که زیاد از آن استفاده نکنید.
  • شیر غیر لبنی هر نوع شیری اینجا کار می کند. اگر از شیر طعم دار وانیلی استفاده می کنید، عصاره وانیل را حذف کنید. شیر شکلات همچنین باعث می‌شود که شیر شکلات کمی بیشتر شود، اگرچه ممکن است بخواهید شربت را کاهش دهید زیرا بیشتر شیر شکلات شیرین است.
  • کمی نمک- من شخصاً باید به همه دستور العمل های دسرم کمی نمک اضافه کنم اما شیرینی را به بهترین شکل ممکن متعادل می کند. در صورت مخالفت با افزودن نمک، آن را بدون نمک امتحان کنید، اما من توصیه نمی کنم از آن صرف نظر کنید!

بهترین دیپ میوه شکلاتی بدون لبنیات

بخش مورد علاقه من در این دستور این است که تنها کاری که باید انجام دهید این است که همه چیز را در مخلوط کن بریزید و مخلوط کنید تا یکدست شود! نمی تواند آسان تر باشد.

  1. بادام هندی خود را خیس کنید. چه آنها را به مدت 8 ساعت (یا یک شبه) در آب با دمای اتاق خیس کنید یا به مدت 30 دقیقه در آب جوش، آنها را باید از قبل خیس کنید تا اطمینان حاصل شود که هنگام مخلوط شدن به درستی تجزیه می شوند.
  2. از مخلوط کن با سرعت بالا استفاده کنید. در حالی که یک ویتامیکس فانتزی برای تجزیه بادام هندی به ابریشمی صاف عالی است، در اینجا نیازی به آن نیست. من NutriBullet خود را با نتایج عالی استفاده کرده ام و معمولاً کمتر از 100 دلار هستند.

بهترین دیپ میوه شکلاتی بدون لبنیات

بهترین دیپ میوه شکلاتی بدون لبنیات

واضح است که این یک گزینه عالی برای کسانی است که نمی توانند لبنیات بخورند، اما من صادقانه فکر می کنم که شکلات های لبنی را از آب خارج می کند. من احساس اطمینان می کنم که آن را به بزرگترین دوستداران لبنیات در آنجا خدمت کنم!

بهترین دیپ میوه شکلاتی بدون لبنیات

بهترین دیپ میوه شکلاتی بدون لبنیات

این دیپ شکلاتی که با مواد ساده آشپزی درست شده است، به قدری کسل کننده و خامه ای است که هیچ کس نمی تواند حدس بزند که بدون لبنیات باشد!

خدمات: 12 اونس

  • در مخلوط کن، همه مواد را با هم مخلوط کرده و تا زمانی که یکدست شود، هم بزنید. احتمالاً در بین مخلوط کردن باید کناره ها را خراش دهید. تست طعم برای تنظیم با شربت افرا یا نمک بیشتری، به دلخواه.

  • بلافاصله سرو کنید یا در یخچال بگذارید تا آماده مصرف شود. باقیمانده غذا در صورتی که در ظرف دربسته در یخچال ببندید به مدت 1-2 هفته باقی می ماند.

آیا این دستور پخت را امتحان کردید؟ لطفاً با گذاشتن کامنت در زیر یا به اشتراک گذاری تصویری در اینستاگرام با هشتگ #makingthymeforhealth به من اطلاع دهید که چگونه شد. من عاشق شنیدن نظرات شما هستم!

میوه شکلاتی 5 دقیقه ای منحط مانند ابریشم و بدون لبنیات!  #پاکسازی #وگان #paleo
5 دقیقه دیپ میوه ای شکلاتی منحط