بررسی وکیوم ربات کوسه • Kath Eats


آیا تا به حال دوست داشته اید که کسی کف اتاق شما را برای شما جاروبرقی بکشد و تمیز کند؟ در اینجا بررسی جاروبرقی ربات کوسه با مزایا و معایب فناوری جدید هوش مصنوعی است.

طبقه ها مبارزه شماره یک من برای تمیز کردن خانه هستند

مهم نیست که چند بار جارو برقی بکشم، جارو بکشم یا پاک کنم، می توانم همیشه چیزی را روی زمین پیدا کنید حتی 5 دقیقه پس از جاروبرقی، سگ گاس از اتاقی عبور می کند و خز به سمت طبقه شناور است.

نمی دانم چرا وقتی با سگ شیدینگیست در آمریکا ازدواج کردم، جاروبرقی روباتی را وارد خانواده نکردیم. در واقع، من این کار را انجام می‌دهم: قبلاً یک بار داشتم (این اولین بررسی وبلاگ من بود) و دوست نداشتم که چقدر به مراقبت از کودک نیاز دارد با فانوس‌های کوچکی که برای هر تمیز کردن باید تنظیم می‌کردم، و اینکه باید حوض را خالی می‌کردم. همیشه. (هشدار اسپویلر: فناوری در 14 سال پیشرفت زیادی کرده است!) آخرین دلیلی که ما نداشتیم این است که در طبقه اول خانه، قبل از بازسازی، مکان خوبی برای آن وجود نداشت.

اما چند سالی است که به خرید یکی از آن ها فکر می کنم، و زمانی که تصمیم گرفتیم یک کمد لوازم خانگی و انباری در بازسازی اضافه کنیم، می دانستم که یک جاروبرقی روباتی در لیست سطل خانه قرار دارد.

بررسی ربات Shark AI Ultra 2-in-1

به سرعت به یک ماه پیش، زمانی که شارک در ایمیلی در مورد شراکت برای بررسی تماس گرفت و من دقیقاً محصولی را که می‌خواستم آزمایش کنم، می‌دانستم!

شارک ربات جدید و پیشرفته خود Shark AI Ultra 2-in-1 با Self-Empty بدون هیچ رشته ای را برای من فرستاد. من مجبور نبودم یک پست وبلاگ بنویسم یا حتی به اشتراک بگذارم. اما تصمیم گرفتم که بخواهم، زیرا بسیار تحت تأثیر عملکرد آن قرار گرفته ام! زندگی در حال تغییر.

بنابراین در حالی که ربات به من هدیه داده شد، این بررسی پرداخت نمی شود. پیوندهای ارائه شده پیوندهای وابسته هستند، بنابراین اگر تصمیم به خرید دارید، از شما سپاسگزارم که از طریق من خرید کنید!

بگذارید همه چیز را به شما بگویم.

بررسی وکیوم ربات کوسه

بهترین چیز در مورد این جاروبرقی ربات کوسه؟ جارو برقی و جارو برقی می کند! این 2 در 1 است. تا کنون، من تحت تاثیر هر دو ویژگی فوق العاده قرار گرفته ام.

در جعبه جاروبرقی ربات کوسه چیست؟

  • خلاء
  • 2 درج تمیز کننده مختلف: یکی برای جاروبرقی روزمره و دیگری با مخزن آب تا بتواند جاروبرقی و تمیز کردن را انجام دهد.
  • یک بطری استارتر محلول تمیز کننده
  • 2 عدد پد پاک کن
  • 2 برس جانبی برای جاروبرقی
  • یک ایستگاه شارژ که شامل پایه خود خالی HEPA است

ربات هوش مصنوعی کوسه چه کاری می تواند انجام دهد؟

در اینجا کارهای مختلفی وجود دارد که می تواند انجام دهد:

می تواند حوض خود را خالی کند

این برای من بسیار عالی بود، و دوستانی داشتم که به من گفتند که ربات جاروبرقی بدون حوضچه خالی نخرم. حق داشتند. عدم نیاز به رها کردن همه چیز و خالی کردن آن یک مزیت بزرگ است، به خصوص به این دلیل که حجم انبوه موهای سگی که ما می چینیم بسیار دیوانه کننده است. من تمیزی آن را زیر نظر گرفته ام و گاهی اوقات در طول یک تمیز کردن 90 دقیقه ای دوبار خود را خالی می کند. اساسا یک ربات جاروبرقی اگر این ویژگی را نداشت نمی توانست خانه ما را اداره کند!

اگر حیوان خانگی ندارید و خانه‌تان فقط کمی کثیف است، نسخه‌ای از این ربات بدون ویژگی خالی از خود وجود دارد که 200 دلار کمتر است. اینجا را ببینید.

ببینید کجای خود خالی اتفاق می افتد

خود خالی چگونه کار می کند؟

ربات شروع به تمیز کردن می‌کند و وقتی متوجه می‌شود که حوضش پر شده است، صدای کمی ایجاد می‌کند، به سمت حوض حرکت می‌کند و سپس پایه بزرگ برقی تمام کثیفی‌ها را از آن بیرون می‌کشد! سپس به صورت دستی حوضچه بزرگتر را در صورت نیاز خالی می کنید. ما تقریباً یک بار در هفته کارهای خود را انجام می دهیم.

توجه: ویژگی خود خالی کردن فقط در حالت خلاء کار می کند. اگر ضمیمه پاک کن را روشن کنید، این ویژگی کار نخواهد کرد. بنابراین من پیوست جاروبرقی خود را به عنوان پیش فرض برای تمیز کردن روزانه روشن نگه می دارم و سپس فقط در صورت نیاز تمیز می کنم.

شما می توانید برنامه زمانی خود را ایجاد کنید.

روزها و زمان هایی را که می خواهید تنظیم کنید و آن را فراموش کنید! من برنامه ریزی کرده ام که هر روز ساعت 10 صبح کل خانه را جاروبرقی بکشم. این زمانی است که حداکثر تعداد ما از خانه دور هستیم. اگر در خانه هستم، معمولاً پشت میز کار می‌کنم، بنابراین از روی جاروبرقی نمی‌پرم. وقتی به خانه خود برمی گردیم، احتمالاً در یک زمان مشابه فقط طبقه اصلی را انجام خواهیم داد.

همه چیز را با برنامه Shark Clean کنترل کنید!

در حالی که می توانید ربات را با فشار دادن دکمه های بالای آن به صورت دستی کنترل کنید، من 99٪ مواقع از این برنامه استفاده می کنم. در داخل برنامه می‌توانید برنامه خود را ایجاد کنید، به ربات بگویید فقط یک اتاق را تمیز کند، نقشه خانه‌تان را ایجاد کند و اتاق‌ها را برچسب‌گذاری کند، آن را به اسکله بازگردانید، ببینید آیا با خطا مواجه شده است، تاریخچه تمیز کردن را مشاهده کنید، و ایجاد کنید. مناطق ممنوعه مانند زیر تخت ها یا کمدهایی که نمی خواهید وارد آنها شود.

می تواند کف های شما را تمیز کند!

من از تمیز کردن متنفرم، بنابراین این برای من یک نقطه فروش بزرگ است! توجه به این نکته مهم است که در حالی که آن را پاک می کند همچنین جارو برقی کنید تا مجبور نباشید ابتدا جاروبرقی بکشید! یک حوض جداگانه وجود دارد که هنگام رفتن به حالت ماپ آن را وصل می کنید.

ضمیمه موپ در مقابل ضمیمه خلاء معمولی

چه محلول تمیز کننده ای نیاز دارید؟

جعبه همراه با یک بطری استارتر محلول پاک کننده برند کوسه است. شما این را با آب در حوض مخلوط کنید و من حدود 4 اتاق کامل را از آن یک بار پاک کردم. برای پر کردنش باید محلولشون رو بخری ولی فقط از آب هم میتونی استفاده کنی!! بنابراین اگر نمی خواهید مجبور به خرید آن به طور معمول نباشید، فقط از آب استفاده کنید. TBD در مورد آنچه که ما در کفپوش های چوبی تازه بازسازی شده خود پس از اتمام بازسازی خود استفاده خواهیم کرد.

چه زمانی مسواک زدن را برنامه ریزی می کنید؟

من حوضچه خلاء را در اکثر روزها به عنوان پیش فرض ترک می کنم و بعد از یک روز به خصوص کثیف، عصرها را در آشپزخانه و اتاق غذاخوری انتخاب می کنم. من دوست دارم که آنها به شما دو پد دستشویی می دهند تا بتوانید همیشه یکی را در دسترس داشته باشید اگر دیگری در لباسشویی است.

قبل و بعد را بررسی کنید!

ربات کوسه وکیوم چقدر خوب کار می کند؟

خوب به اندازه کافی برای سیاه کردن یک موپ پد! من چند آزمایش نقطه ای انجام داده ام و با ریختن صاف روی زمین و جمع آوری کثیفی بسیار خوب کار می کند. آنچه هست انجام می دهد نه خوب انجام دادن این است که پاک کردن caked-on goo. به عنوان مثال، ما یک رشته موز داشتیم که روی زمین خشک شده بود و قادر به بلند کردن آن نبود. به نظر می رسد که با چیزهایی که بسیار چسبنده هستند، اما با نقاط صاف و خشک بسیار عالی مبارزه می کند. اگر می‌خواهید کف‌هایتان تمیز از خاک باشد، عالی خواهد بود! با این حال، ممکن است هنوز مجبور باشید که گوپ بزرگتر را تشخیص دهید.

حوضه پس از شستشو

این قطره ها مشکلی برای بالا آمدن نداشتند:

نقطه تمیز

شما همچنین می توانید یک منطقه را با حالت پاک کن یا جاروبرقی تمیز کنید. این به شدت به مربع 5 اینچی که شما نشان می دهید ضربه می زند. این برای کسانی که مقابله با نشت های مرطوب سخت تر است خوب است یا اگر چیزی مانند شکر در آشپزخانه بریزید (#صحبت کردن از تجربه).

3 سطح مکش قدرت

من دوست دارم که بتوانید سطوح مکش را از کم به متوسط ​​و زیاد تنظیم کنید. من سطح خود را در سطح متوسط ​​نگه می‌دارم و فقط در صورتی که اتاق را تمیز کنم، انرژی را با استفاده از مقدار زیاد صرفه‌جویی می‌کنم.

دارای لیزر برای جلوگیری از برخورد با اشیا است

این یک ارتقاء بزرگ از جاروبرقی رباتی است که یک دهه پیش داشتم. آن یکی به همه چیز برخورد می کند. به نظر می رسد این یکی زمانی که مبلمان اطراف آن وجود دارد احساس می کند، و من فکر می کنم که این اتفاق از لیزر می افتد. در حالی که گاهی اوقات ضربه می زند، به خصوص زمانی که در اطراف چیزی می چرخد، بسیار بیشتر از یک ضربه ملایم است.

صدای جاروبرقی ربات بلند است؟

ساکت نیست اما بلند نیست. وقتی تلفن در حال اجرا است یا در حال انجام مکالمه است مشکلی برای پاسخ دادن به تلفن ندارم. اما من نمی‌خواهم یک جلسه زوم را رهبری کنم یا نمایشی را با آن تماشا کنم. بنابراین نویز سفید خلاء بسیار معمولی است.

چقدر طول می کشد تا یک ربات جاروبرقی خانه را تمیز کند؟

من مطمئن نیستم این خانه چند فوت مربع است، اما برنامه می‌گوید مساحت آن 850 فوت مربع برای تمیز کردن است و گزارش می‌دهد که کوسه 123 دقیقه طول کشیده تا همه آن را پوشش دهد، از جمله چند مکث. من می توانم بگویم که تمیز کردن خانه 3 خوابه و 2 حمام به طور متوسط ​​حدود 90 دقیقه طول می کشد. فکر خودش را دارد که اول و آخر کجا می رود و گاهی به اتاقی برمی گردد که انگار یادش افتاده گوشه ای را فراموش کرده است! تا زمانی که کار خودش را انجام می دهد، آن را زیر سوال نمی برم:)

ربات کوسه چقدر عمر می کند؟

در حالی که من نمی توانم در مورد طول عمر آن در سال ها صحبت کنم، به نظر می رسد باتری در طول تمیز کردن کامل دوام می آورد. اگر این کار را نکرد، فقط مکث می‌کند و بعد از شارژ شدن به تمیز کردن ادامه می‌دهد. تنها زمانی که می‌توانم عمر باتری را مشکل‌ساز ببینم این است که می‌خواهید یک اتاق را بلافاصله بعد از تمیز کردن طولانی‌تر نگهداری روزانه تمیز کنید.

معایب جاروبرقی ربات چیست؟

آماده سازی فضاها اختیاری است اما مفید است

من: من عاشق این هستم که فقط با خلبان خودکار اجرا می شود و من مجبور نیستم فضاها را آماده کنم!

همچنین من:

در حالی که شما قطعا این کار را نمی کنید دارند انجام هر کاری روزانه برای آماده کردن فضای خود برای جاروبرقی (به غیر از توجه به این که چیزهای کوچکی مانند لگوها یا سیم‌ها از روی زمین جدا شده‌اند)، اگر کار جاروبرقی را آسان‌تر کنید، قطعاً کمک می‌کند!

نه هر روز، اما بعضی روزها صندلی ها را می گذارم تا زیر میز خیلی خوب جارو شود. اگر در خانه باشم، کفش‌ها را از در باز می‌کنم تا بتواند به ورودی ما دسترسی بهتری داشته باشد. اما این موارد برای کارکرد آن ضروری نیست. فقط زمانی که هیچ چیز سر راهش نباشد کارش را بهتر انجام می دهد!

انتظار نداشته باشید که به خوبی یک انسان باشد

آیا جاروبرقی ربات کوسه خوب کار می کند؟ آره. آیا یک انسان می تواند آن را بهتر انجام دهد؟ کاملا.

وقتی برای بررسی کیفیت تمیز کردن وارد می‌شوم، معمولاً می‌توانم یک یا دو خرده را پیدا کنم که ربات به هر دلیلی از دست داده است. اغلب اینها سنگریزه های سنگینی هستند که از حیاط جلوی خانه ما وارد می شوند یا چیزهای چسبنده ای هستند که با مکش خلاء نمی توانند بلند شوند.

احتمالاً باید هر از چند گاهی خود را جاروبرقی بکشید، به خصوص گوشه ها. اما این چیز در تعمیر و نگهداری بسیار خوب عمل می کند، به خصوص اگر سگ دارید!

شواهد موثر بودن:

شما باید آن را در جایی ذخیره کنید که بتواند بیرون بیاید تا تمیز شود

مشکل شماره یک من با جاروبرقی ربات این است که باید به آن نگاه کنید!! کتابچه راهنمای دستورالعمل می گوید که آن را در یک منطقه با 3 فوت در دو طرف قرار دهید، اما یافتن آن نقطه در خانه ما غیرممکن بود – این می تواند در یک منطقه پیاده روی اصلی باشد.

خوشحالم که بگویم در گوشه ای عالی کار می کند. اما هنوز هم بهترین چیز برای دیدن در اتاق غذاخوری نیست. در خانه جدیدمان، امیدواریم که یک گوشه مخفی در انباری یا کمد ابزار بسازیم (TBD در مورد نحوه بیرون آمدن آن از کمد).

آیا جاروبرقی ربات کوسه ارزشش را دارد؟

100% بله. من به سختی از بی سیم Dyson خود در این خانه استفاده کرده ام! اگرچه من در مورد آن هیجان زده می شوم و از تعامل با آن لذت می برم، این واقعا یک ابزار “تنظیم آن و فراموش کردن آن” است. اگر حیوان خانگی دارید که می ریزد، این یک تغییر دهنده بازی برای آن مناطق خواهد بود.

فناوری در 15 سال گذشته عملکرد ربات خلاء بسیار بهبود یافته است. شما دیگر نیازی به فانوس دریایی یا دیوار ندارید که اگر نمی خواهید به منطقه ای برود، باید به صورت دستی راه اندازی کنید. همه اینها اکنون در برنامه انجام شده است و هوشمندتر از همیشه!

در حالی که هزینه آن ارزان نیست، زمان و فضای ذهنی صرفه جویی شده قابل توجیه است.

جاروبرقی Shark AI را که در اینجا داریم بخرید: ربات خودکار خالی 2 در 1 Ultra Shark AI

پست های بیشتر مانند این: