بادام مریم گلی کرن بری – شارون پالمر، متخصص تغذیه گیاهی


من دوست دارم یک دیپ یا خامه گیاهی خوب درست کنم تا به عنوان چاشنی کناری برای غذاهای خوش طعم، مانند توپ های گوشتی سبزیجات، سبزی برگر، نان آجیلی، نان عدس، بشقاب سبزیجات و کراکر استفاده شود. و مغزها، مانند بادام، یک پایه گیاهی واقعا عالی برای سس ها و سس های خامه ای هستند. این قره قاط بادام مریم گلی گیاهی و بدون گلوتن است، بنابراین برای هر کسی که سر میز شام شما غذا می‌خورد خوب است. حتی همه چیزخواران هم آن را دوست خواهند داشت، زیرا بسیار خامه ای و خوشمزه است. من همیشه مریم گلی تازه ای دارم که در باغ کالیفرنیا رشد می کند – گیاهی که در تمام طول سال در آب و هوای مدیترانه ای من رشد می کند. ترکیب طعم مریم گلی و زغال اخته این دستور غذا را برای فصل پاییز، زمستان و تعطیلات بسیار خوب می کند.

بهترین از همه این است که می توانید این دیپ زغال اخته بادام مریم گلی را در چند دقیقه درست کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید بادام ها را از چند ساعت قبل خیس کرده اید (که باعث نرم شدن آنها می شود) و سپس آنها را با چند ماده دیگر در مخلوط کن یا غذاساز بریزید، دکمه را فشار دهید و خواهید داشت. این کرم فوق العاده، آماده برای لذت بردن است. تنها با 7 ماده (بدون احتساب مواد اصلی آشپزی)، این دستور غذای گیاهی یا خامه ای خواهد بود. همچنین می توانید مریم گلی و زغال اخته را با طعم دیگری مانند ریحان و گوجه فرنگی خشک شده یا گشنیز و ژالاپنیو جایگزین کنید. آسمان حد است! همچنین به مدت یک هفته در یخچال نگهداری می شود.

در اینجا مواد لازم برای این دستور غذا وجود دارد.

چاپ

ساعت نماد ساعتکارد و چنگال نماد کارد و چنگالپرچم نماد پرچمپوشه نماد پوشهاینستاگرام آیکون اینستاگرامpinterest نماد pinterestفیس بوک نماد فیس بوکچاپ نماد چاپمربع ها نماد مربعقلب نماد قلبقلب جامد نماد قلب جامد

شرح

این دیپ کرن بری مریم گلی با تنها 7 ماده (بدون احتساب مواد اصلی آشپزی) دستور تهیه دیپ یا خامه گیاهی شما خواهد بود.



  1. بادام را به مدت 1 ساعت (یا یک شب) در آب خیس کنید.
  2. آب را خالی کرده و بادام های خیس شده را در ظرف مخلوط کن کوچک یا غذاساز بریزید.
  3. 4 قاشق غذاخوری شیر گیاهی، آب لیمو، سیر، فلفل سیاه، مریم گلی آسیاب شده و مخمر مغذی را اضافه کنید و این کار را انجام دهید تا یک دیپ غلیظ و خامه ای درست کنید. اگر خیلی غلیظ است، می توانید شیر گیاهی بیشتری را در صورت نیاز اضافه کنید تا بافت خامه ای صاف ایجاد شود.
  4. خامه را در ظرفی بریزید و در صورت تمایل مریم گلی تازه، کرن بری و نمک را اضافه کنید. در صورت تمایل می توانید با فلفل سیاه تازه آسیاب شده و مریم گلی تازه تزئین کنید. 8 وعده (هر وعده حدود 2 ½ قاشق غذاخوری) را درست می کند.

  • زمان آماده سازی: 5 دقیقه
  • دسته بندی: شیب
  • غذا: آمریکایی

تغذیه

  • اندازه خدمت: 1 وعده
  • کالری: 87
  • قند: 4 گرم
  • سدیم: 6 میلی گرم
  • چربی: 6 گرم
  • چربی های اشباع شده: 1 گرم
  • کربوهیدرات ها: 7 گرم
  • فیبر: 2 گرم
  • پروتئین: 3 گرم

برای دستور العمل های گسترش و دیپ بیشتر، موارد زیر را بررسی کنید:

هوموس کدو حلوایی بو داده با مریم گلی
هوموس آووکادو گشنیز
محمره کلاسیک آسان
هوموس گوجه فرنگی خشک شده زیتون
کدو حلوایی
کرن بری رلیش با گردو
پنیر بادام هندی گوجه فرنگی خشک شده

به عنوان یک اینفلوئنسر آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم. برای اطلاعات بیشتر در مورد پیوندهای وابسته، اینجا را کلیک کنید.

ابزارهای بیشتر برای خوردن و زندگی خوب



Source link