آیا علم می گوید که کره واقعا برگشته است؟


آیا کره و سایر چربی های اشباع شده برای شما مضر هستند یا خیر؟

ویدیوی من برگزیده های جمعه: آیا واقعا کره برگشته است؟ آنچه علم می گوید کاربردها و سوء استفاده های تحقیقاتی در مورد مصرف کره و سلامتی را بررسی می کند. زمان مجله معروف مردم را به “کره بخورید” تشویق کرد و بدون شک مجلات زیادی را فروخت، اما شاید به قیمت فروش کوتاهی به عموم مردم. این نشریه مقاله‌ای را دنبال کرد که دو برابر شد و گفت: «مورد خوردن کره قوی‌تر شده است». این بر اساس مطالعه «آیا کره برگشته است؟ یک مرور سیستماتیک و متاآنالیز مصرف کره و خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی، دیابت و مرگ و میر کلی» و ادعا کرد: «با تجمیع این مطالعات، هر وعده کره (14 گرم در روز) با 1 درصد بیشتر خطر مرگ مرتبط بود. ” صبر کن. یک درصد؟ این مطالعه ای است که قرار است موردی برای خوردن کره باشد قوی تر? علاوه بر این، این مطالعه نشان می دهد که تعویض فقط یک قاشق یا بیشتر از روغن به جای کره در هر روز ممکن است خطر ابتلا به دیابت را تا 8 درصد کاهش دهد. بنابراین، حتی با وجود عدم وجود انجمن های بهداشتی عمده در تحقیق حاضر، جایگزین های سالم تر (و کمتر سالم تر) ممکن است در دسترس باشند. افزایش 1 درصدی مرگ و میر است هرچند خیلی کوچک چرا محققان اثر بزرگتری پیدا نکردند؟ خوب، کره فقط بخش کوچکی از رژیم غذایی کلی افراد است. بررسی ادبیات آب نبات گویا است.

انجمن ملی شیرینی‌پزها علاقه‌مند به عقد قرارداد با دانشمندانی است که برای استخدام در شرکت Exponent Inc.، شرکتی که به شیلینگ برای شرکت‌های بزرگ تنباکو و شیمیایی معروف است. همانطور که در زیر و در 1:22 در من می بینید ویدئو، مردم را تشویق می کند که هر روز آب نبات بخورند – اما “در حد اعتدال”، مانند 15 تا 25 دانه ژله در روز. چنین دانشمندانی استدلال می کنند که والدینی که “در تلاش برای تعدیل کالری دریافتی کودک” غذاها را محدود می کنند، فقط بچه هایشان را چاق می کنند.

ببینید، والدین از «روش‌های اجباری برای محدود کردن دسترسی کودکان به غذاهای خوش‌خوراک، پرانرژی یا کم‌مغذی استفاده می‌کنند، که ممکن است شامل زمان، دفعات یا میزان مصرف باشد». آیا این ظالمانه نیست که والدین این قدر را دارند که به فرزندان خود بگویند چه زمانی، چند وقت یکبار یا چقدر می توان آب نبات مصرف کرد؟ آیا آنها نمی دانند که کره (اسکاچ) برگشته است؟ “شواهد نشان می دهد که آن را [candy] با اثرات نامطلوب سلامتی همراه نیست.» باور نمی کنی؟ از ده هزار کودکی که در یک مطالعه مورد بررسی قرار گرفتند، از آنها پرسیده شد که آیا در 24 ساعت گذشته آب نبات خورده‌اند یا خیر، و پس از اینکه محققان آن‌هایی را که بله گفتند و نه گفتند، مقایسه کردند، به این نتیجه رسیدند: «میزان فعلی مصرف آب نبات با سلامتی مضر مرتبط نیست. پارامترها در کودکان یا نوجوانان. و، این مطالعه ای بود که در آن نویسندگان هیچ تضاد منافعی را اعلام نکردند – حتی اگر این مطالعه در مورد آب نبات بود که توسط صنعت آب نبات تامین می شد. به نظر می رسد که منافع کمی متضاد بود.

آیا می بینید که چقدر سخت است که اثرات سلامتی خاصی از آب نبات را با چنین ابزاری بی صدا نشان دهید؟ ما نیازی به مطالعه نداریم، زیرا ما از قبل می دانیم که آب نبات چیست: این آب نبات است. بیشتر شکر خالص است. ما قبلاً شکر زیادی می خوریم و مطمئناً به شکر بیشتری نیاز نداریم. برای انجام مطالعه ای مانند این در مورد آب نبات یا ابداع تحقیقی در مورد کره، نیازی به پرداخت هزینه به محققان ندارید. ما قبلاً می دانیم که کره چیست: این کره است. این عمدتا چربی اشباع خالص است. ما قبلاً بیش از حد چربی اشباع شده می خوریم و مطمئناً به مقدار بیشتری نیاز نداریم. به هر حال وحشی تر هم می شود. دانشمندان برای استخدام ادعا کردند: «مصرف‌کنندگان آب نبات در مقایسه با مصرف‌کنندگان غیرنباتی، کمتر احتمال دارد که اضافه وزن و چاقی داشته باشند». واقعا؟ شاید حق با شرکت آب نبات بود. از Peeps عبور کنید!

“آیا خوردن آب نبات راهی برای کنترل وزن بدن است؟” توضیح جایگزین برای اینکه چرا کودکان چاق کمتر آب نبات می خورند چیست؟ علیت معکوس شاید اینطور نباشد که کاهش مصرف آب نبات منجر به چاقی شود، بلکه چاقی منجر به کاهش مصرف آب نبات شده است. به عبارت دیگر، “مصرف آب نبات گزارش شده … منعکس کننده عواقب چاقی است، نه علل”، درست مانند افرادی که بیماری قلبی دارند ممکن است کره را کاهش دهند و این ارتباط را مخدوش کند. و، به یاد داشته باشید، مصرف آب نبات گزارش شده است، که شبح سوگیری گزارش را به ارمغان می آورد. به عبارت دیگر، کودکان یا نوجوانان دارای اضافه وزن ممکن است میزان مصرف شیرینی‌جات را کمتر گزارش کنند. [candy] به میزان بیشتری نسبت به وزن معمولی.”

در غیر این صورت، “پیامدهای این یافته چیست”؟ آیا می خواهیم بچه ها را تصادفی کنیم تا آب نبات بیشتری بخورند تا ببینیم آیا باعث کاهش وزن آنها می شود؟ “مشکوک است که هر کمیته اخلاقی از این نوع پیشنهاد خوشحال شود.” اما تا زمانی که آن را آزمایش نکنید نمی دانید. به مردم آب نبات اضافی یا همان تعداد کالری اضافی به شکل بادام زمینی بدهید و تعجب کنید: کسانی که تمام آن آب نبات اضافی را خوردند وزن بیشتری اضافه کردند.

یک کارآزمایی مداخله ای وجود داشت که نشان داد آب نبات می تواند علائم ADHD را بهبود بخشد. داستان با آن چیست؟ اگر شرکت آب نبات بار مریخ هستید و می خواهید برای مطالعه ای که نشان می دهد آب نبات ها به تمرکز بچه ها کمک می کند بودجه بپردازید، چه کار می کنید؟ “به والدین نامه ای رسمی ارسال شد که به آنها دستور داده شد تا بعد از ساعت 10 شب به فرزندشان غذا ندهند و آنها را بدون صبحانه به مدرسه بفرستند.” سپس به بچه ها یک آب نبات یا یک نوشیدنی آسپارتام داده شد، اساساً هیچ. و تو چه میدانی؟ غذا دادن به بچه ها با چیزی به جای هیچ چیز «افزایش یافته است [their] توانایی ماندن در کار.» این من را به یاد آگهی Frosted Mini-Wheats می اندازد که می توانید در ساعت 5:08 در من ببینید. ویدئو که نشان می دهد غلات “از نظر بالینی نشان داده شده است که توجه بچه ها را نزدیک به 20 درصد بهبود می بخشد” واقعا با چاپ خوب توضیح می دهد که این با بچه هایی مقایسه می شود که اصلاً صبحانه نمی خورند.

کره نیز مورد آزمایش قرار گرفته است. همانطور که در ساعت 5:29 در من می بینید ویدئویک وعده غذایی با کره به افراد بدهید و در عرض چند ساعت پس از مصرف، بیان ژن التهابی را افزایش می‌دهید، بسیار بیشتر از چیزی که پس از خوردن همان مقدار چربی موجود در روغن زیتون یا گردو مشاهده می‌کنید. می‌توانید افراد را به‌طور تصادفی به غذاهایی تقسیم کنید که با انواع چربی‌های مختلف درست شده‌اند، و نشان داده شده است که کره از نظر کلسترول LDL بدترین است. اگرچه این مطالعات کوتاه مدت بود. اینطور نیست که بتوانید افراد را به طور تصادفی به خوردن یا اجتناب از کره برای سالها تقسیم کنید – مگر اینکه آنها بیمار در یک بیمارستان روانی باشند، و این مورد برای یک مطالعه بود که در آن محققان نشان دادند که می توانید کلسترول آنها را افزایش یا کاهش دهید و حوادث عروق کرونر را کاهش دهید. حدود 40 درصد فقط با تغییر رژیم غذایی. شرکت کنندگان در مطالعه همچنین گوشت و تخم مرغ را کاهش دادند، بنابراین فقط کره نبود.

شما نمی توانید تمام کشور را مجبور به کاهش مصرف کره کنید، یا می توانید؟ کاهش 75 درصدی مصرف کره در فنلاند به کاهش 80 درصدی مرگ و میر ناشی از بیماری‌های قلبی کمک کرد، که عمدتاً ناشی از کاهش سطح کلسترول در سطح کشور بود که عمدتاً ناشی از تغییرات رژیم غذایی در سراسر کشور برای کاهش مصرف چربی‌های اشباع‌شده، مانند جابجایی بود. دور از کره

نتیجه این است که محققان آن را در آزمایش‌های تصادفی و کنترل‌شده با بیش از 50000 نفر مورد آزمایش قرار داده‌اند و دریافته‌اند که هرچه میزان چربی اشباع‌شده را کاهش دهید، کلسترول شما کاهش می‌یابد و محافظت بیشتری خواهید داشت. «توصیه‌های مربوط به سبک زندگی به همه کسانی که در معرض خطر بیماری‌های قلبی عروقی هستند… باید شامل کاهش دائمی چربی‌های اشباع شده در رژیم غذایی باشد…» انجمن قلب آمریکا از تلاش‌های صنعتی برای سردرگمی مردم به قدری خسته شد که در سال 2017 توصیه‌ای از رئیس‌جمهور منتشر کرد تا آن را به‌عنوان عنوان کند. تا حد امکان روشن “منابع اصلی چربی اشباع شده که باید کاهش یابد” عبارتند از کره.

این دومین باری است که به ابهام پیرامون چربی های اشباع، که بخشی از طرحی در سطح صنعت است، می پردازم. وارسی مطالعات چربی اشباع شده: تنظیم کنید تا شکست بخورد و مطالعات چربی های اشباع شده: تقویت افکار عمومی.