کشک لیمو – یک زوج آشپز


این دستور کشک لیمو بهترین اسپری و تاپینگ مرکبات را درست می کند! از آن برای اسکون، پنکیک، کیک و موارد دیگر استفاده کنید.

دستور تهیه کشک لیمو

آیا با مرکبات گرفتار شده اید؟ سپس شما قطعا باید این را امتحان کنید دستور تهیه کشک لیمو! این روش ساده کشک را با بهترین طعم و بافت کاملاً درست می کند. به طور مثبت روشن و زرق و برق دار است، با بافتی کرمی و ضخیم که باعث می شود قلب شما تپش کند. از آن به عنوان رویه برای اسکون، بیسکویت، کیک کوتاه، پنکیک و وافل استفاده کنید، یا حتی به عنوان فیلینگ کیک عمل می کند. به دستور العمل جدید لیمو مورد علاقه خود خوش آمدید!

کشک لیمو چیست؟

کشک لیمو نوعی مرکبات است که در سال 1800 در انگلستان به وجود آمد. این مخلوطی از تخم مرغ، شکر، آب لیمو، پوست لیمو و کره است که وقتی حرارت داده می شود، بافتی صاف و غلیظ در می آورد. کشک مرکبات در ابتدا به عنوان اسپری برای اسکون در زمان چای بریتانیا خورده می شد، اما آنها در مصارف مختلفی کار می کنند: در تارت، به عنوان پرکننده کیک، روی کیک های کوتاه، پنکیک، وافل، و نان تست فرانسوی، روی بستنی، یا روی نان تست. .

برای کشک لیمو چه نیازی دارید؟ قبل از اینکه به این روش تسلط پیدا کنیم، نمی دانستیم کشک لیمو به این سادگی است! در اینجا چیزی است که شما نیاز دارید:

  • تخم مرغ
  • شکر دانه ریز
  • لیمو کامل (آب لیمو و پوست لیمو)
  • کره
دستور تهیه کشک لیمو

طرز تهیه کشک لیمو

کشک لیمو سریع درست می شود، اما دقت در روش بسیار مهم است. به راحتی می توان کشک لیمو را کم پخته یا بیش از حد بپزد و در نتیجه کشک نازک یا خرد شود. مهم ترین چیزی که باید بدانید: از دماسنج مواد غذایی استفاده کنید! این بهترین راه برای اطمینان از پختن بیش از حد کشک است. در اینجا طرز تهیه کشک لیمو (یا به دستور زیر بروید):

  • هم بزنید: در یک قابلمه متوسط ​​تخم مرغ ها، شکر، آبلیمو و پوست لیمو را با همزن بزنید.
  • حرارت: حرارت متوسط ​​را اضافه کرده و به مدت 2 تا 3 دقیقه به آرامی با کفگیر هم بزنید تا مخلوط شروع به غلیظ شدن کند و به غلظتی شبیه ماست تبدیل شود. این در دمای بین 160 درجه فارنهایت تا 170 درجه فارنهایت اتفاق می افتد. از جوشاندن یا پختن بیش از حد، که منجر به یک بافت گلوله می شود، خودداری کنید.
  • کره را اضافه کنید: بلافاصله از روی حرارت بردارید و کره را با همزن بزنید تا کره ذوب شود.
  • خنک شدن: کشک لیمو را به ظرفی بریزید و با پوشش پلاستیکی روی سطح آن فشار دهید تا از تشکیل پوست جلوگیری شود. حداقل 2 ساعت در یخچال قرار دهید.
کشک لیمو

چرا کشک لیموترش آبریزش دارد؟

کشک لیموترش به این معنی است که کشک به اندازه کافی گرم نشده است: باید تا 170 درجه فارنهایت حرارت داده شود تا غلیظ شود. می توانید یک کشک آبدار را “ذخیره” کنید و آن را غلیظ کنید. آن را در یک قابلمه قرار دهید و از دماسنج غذا استفاده کنید تا آن را تا 170 درجه فارنهایت گرم کنید. سپس یک یا دو قاشق غذاخوری کره را با هم مخلوط کنید تا وقتی سرد شود غلیظ تر شود.

چرا کشک لیموی من گلوله است؟

کشک لیموی کلفت به این معنی است که کشک بیش از حد پخته شده است و باعث می شود که تخم مرغ ها بپزند و به هم بخورند. مهم ترین قسمت تهیه کشک لیمو این است که مخلوط را به آرامی بپزید تا تخم مرغ ها نپزند.

آیا می توانید یک کشک لیموی گلوله ای را ذخیره کنید؟ بستگی دارد. اگر فقط توده های کوچکی در کشک دارید، می توانید آن را از یک الک توری ریز رد کنید تا تخم مرغ های پخته شده صاف شوند. با این حال، اگر کل مخلوط تقسیم شود، باید از نو شروع کنید.

راه های استفاده از آن!

راه های زیادی برای استفاده از کشک لیمو وجود دارد (اگرچه احتمالاً می خواهید آن را از روی قاشق لیس بزنید!). در اینجا چند روش برتر برای خوردن آن وجود دارد:

دستور تهیه کشک لیمو

اطلاعات ذخیره سازی

کشک لیموی خانگی چقدر ماندگاری دارد؟ کشک لیمو را می توانید تا 1 ماه در یخچال نگهداری کنید. همچنین می توانید کشک لیمو را تا 3 ماه منجمد کنید و در یک ظرف در بسته نگهداری کنید.

دستور العمل های بیشتر لیمو

آیا می‌خواهید با این مرکبات زنجبیل بیشتر بسازید؟ در اینجا چند دستور العمل لیمو مورد علاقه وجود دارد:

چاپ

ساعت نماد ساعتکارد و چنگال نماد کارد و چنگالپرچم نماد پرچمپوشه نماد پوشهاینستاگرام آیکون اینستاگرامpinterest نماد pinterestفیس بوک نماد فیس بوکچاپ نماد چاپمربع ها نماد مربعقلب نماد قلبقلب جامد نماد قلب جامد

شرح

این دستور کشک لیمو بهترین اسپری و تاپینگ مرکبات را درست می کند! از آن برای اسکون، پنکیک، کیک و موارد دیگر استفاده کنید.


  • 3 تخم مرغ
  • ½ فنجان شکر دانه ریز
  • 6 قاشق غذاخوری آب لیموی تازه
  • 2 قاشق چایخوری پوست لیمو، ریز رنده شده
  • 6 قاشق غذاخوری کره بدون نمک، برش داده شده 1/2قطعات – اینچی


  1. در یک قابلمه متوسط، تخم مرغ ها را با همزن بزنید تا یکدست شود. سپس شکر، آب لیمو و پوست لیمو را با همزن بزنید.
  2. حرارت متوسط ​​را اضافه کرده و به مدت 2 تا 3 دقیقه به آرامی با کفگیر هم بزنید تا مخلوط شروع به غلیظ شدن کند و به غلظتی شبیه ماست تبدیل شود. این در دمای بین 160 درجه فارنهایت و 170 درجه فارنهایت اتفاق می افتد: برای دقیق ترین نتایج، با دماسنج مواد غذایی اندازه گیری کنید! از جوشاندن یا پختن بیش از حد، که منجر به بافت گلوله می شود، خودداری کنید.
  3. بلافاصله از روی حرارت بردارید و کره را با همزن بزنید تا کره ذوب شود.
  4. کشک لیمو را به ظرفی بریزید و با پوشش پلاستیکی روی سطح آن فشار دهید تا از تشکیل پوست جلوگیری شود. حداقل 2 ساعت در یخچال قرار دهید. تا 1 ماه در یخچال نگهداری شود.

  • دسته بندی: ملزومات
  • روش: صد توپ
  • غذا: انگلیسی
  • رژیم غذایی: گیاه خواری

کلید واژه ها: کشک لیمو، طرز تهیه کشک لیمو، طرز تهیه کشک لیمو