کدام میله های تغذیه ای سالم ترین هستند؟ | بهترین میله های پروتئین، ایده های صبحانه سالم، میله های پروتئین سالم و موارد دیگر


در عصر مدرن امروزی در جامعه ای که در حال دویدن است، جایی که گاهی اوقات نشستن برای یک وعده غذایی غیرممکن است، دریافت مواد مغذی کافی که بدن ما به آن نیاز دارد، چالش برانگیز می شود. یافتن غذاهای با پروتئین بالا نیز می تواند در این دنیای مواد مصنوعی دشوار باشد، اما ما اینجا هستیم تا کمی آن را آسان کنیم.

چه به دنبال میان وعده‌های مغذی و سالم، گزینه‌های در حال حرکت برای حفظ خود باشید، یا غذاهایی با پروتئین بالا در حین ورزش، مسافرت یا کار. شما در جای درست قرار دارید.

قبلاً این اصطلاح را شنیده اید – میله های پروتئینی

ظهور میله های پروتئینی واقعا قابل ستایش است. میله های پروتئین در همه جا وجود دارد، مانند یک شبکه تلفن همراه. آنها نام شما را از خواربارفروشی، کافه محلی، پمپ بنزین، فضاهای اداری، دانشگاه ها، سالن های ورزشی، پروازها و غیره صدا می زنند. یک میان وعده بعد از تمرین برای تقویت خود با این حال آنها نیستند و بهترین چیز است. آنها ماندگاری طولانی دارند.

چرا فقط میله های پروتئینی؟

در بازار، ناسالم ترین میله های پروتئینی موجود را خواهید یافت. بیشتر آنها مملو از شکر اضافه شده، طعم دهنده های مصنوعی، پروتئین با کیفیت پایین، چربی اشباع شده و نگهدارنده های ناسالم هستند.

همه میله‌های پروتئینی یکسان ساخته نمی‌شوند، و یافتن بهترین آن برای مطابقت با نیازها و ترجیحات شما می‌تواند چالش برانگیز باشد. بنابراین چگونه می‌توانید تصمیم بگیرید که میله‌های پروتئینی که ارزشش را دارند؟

فاکتورهایی که در هنگام انتخاب بهترین میله های پروتئینی باید روی آنها تمرکز کنید عبارتند از:

  • آنها باید تعادل کاملی از پروتئین، فیبر و چربی های سالم داشته باشند تا شما را راضی کنند.
  • آنها باید حاوی آجیل، غلات کامل، کره و میوه باشند.
  • بسیار مهم است که نسبت به کالری آگاه باشید. مطمئن شوید که نوار پروتئینی شما حاوی 130-400 کالری از کل کالری است.
  • تمام تلاش خود را بکنید تا از شیرین کننده های اضافه شده خودداری کنید و به دنبال شیرینی مواد غذایی کامل مانند خرما، گوجی بری، سیب و سایر میوه ها باشید.
  • منابع پروتئینی با کیفیت بالا را در میله‌ها ترجیح دهید، مانند پروتئین وی ایزوله، پروتئین نخود، پروتئین برنج قهوه‌ای، سفیده تخم‌مرغ، آجیل و دانه‌ها، پروتئین باقلا، پروتئین شاهدانه، کره بادام، کره بادام زمینی و گوشت‌های علف‌خوار.
  • چربی ها برای جذب مواد مغذی و کمک به سیری برای بدن بسیار مهم هستند. بنابراین، مطمئن شوید که نوار پروتئینی شما حاوی چربی‌های سالم مانند بادام، آجیل و دانه‌ها و غیره به جای آن روغن‌های گیاهی باشد، و مطمئن شوید که در حد اعتدال به عنوان آجیل است، در حالی که سالم است، مقدار زیادی از مواد مغذی را در مقادیر کم حمل می‌کند. کلید

موارد زیر بهترین انتخاب های ما هستند NASHUA NUTRITIONس میله های پروتئینی که سزاوار جایگاهی در انبار شما هستند. آنها کاملاً با توصیه‌های مشترک ما مطابقت ندارند، اما همچنان سالم‌ترین میله‌های پروتئینی موجود در فروشگاه ما هستند. از این رو پیشنهاد می کنیم تا حد امکان به توصیه های بالا پایبند باشید. پس از کشف بهترین ها از فروشگاه ما، اینها هستند –

ایده های میان وعده سالم

خوش طعم و ترد، ما میله های پروتئینی کرانچ کارامل HealthSmart پرفروش هستند و طعم بسیار شبیه به شکلات کرانچ شیری نستله دارند. با کارامل خوشمزه و ناگت های ترد پیچیده شده در شکلات غنی، این نوار پروتئینی HealthSmart بهترین گزینه برای خوردن صبحانه و وعده غذایی سالم است، چه در سفر و چه در محل کار.

ایده های صبحانه سالم

حقایق تغذیه ای: این HealthSmart Protein 1 Bar (42 گرم) 170 کالری، 6 گرم چربی کل (4.5 گرم چربی اشباع شده)، 5 میلی گرم کلسترول، 85 میلی گرم سدیم، 16 گرم کربوهیدرات کل، 8 گرم قند و 15 گرم پروتئین به شما می دهد. لطفا برای اطلاعات بیشتر از صفحه محصول ما دیدن فرمایید.

برخلاف بسیاری از اسنک بارهای کم کربوهیدرات، ما میله های پروتئینی کره بادام زمینی و کارامل ترد ProtiDiet بهتر است به عنوان یک وعده غذایی سالم در حال حرکت و یک ایده صبحانه سالم هنگام خروج به محل کار یا کلاس مصرف شود. اگر می‌خواهید طعم ترکیبی باورنکردنی از تردی و لطافت را بچشید و در عین حال تمام نیازهای پروتئینی خود را برآورده کنید، با کره بادام‌زمینی و میله‌های ترد کارامل یکدست ما مطابقت ایده‌آل خود را پیدا کرده‌اید. فوق العاده جویدنی، ترد و خوشمزه!

حقایق تغذیه ای: این ProtiDiet Protein 1 Bar (43g) 150 کالری، 5 گرم چربی کل (3 گرم چربی اشباع شده)، 5 میلی گرم کلسترول، 260 میلی گرم سدیم، 17 گرم کربوهیدرات کل و 15 گرم پروتئین به شما می دهد. لطفا برای اطلاعات بیشتر از صفحه محصول ما دیدن فرمایید.

بهترین میله های پروتئینی

با کره بادام زمینی خامه ای و شکلات غنی، این کره بادام زمینی – نوار پروتئین HealthSmart مقدار قابل توجهی از پروتئین حفظ کننده عضلات، کالری کم و سدیم کم بسته بندی می شود. به دلیل تعادل ایده آل از نظر تغذیه و طعم، به عنوان یک میان وعده سالم و لذیذ انتخاب شده است. تجربه ای لذت بخش که شما را در مسیر اهداف کاهش وزن خود نگه می دارد! هرگز حدس نمی زنید که این نوار فقط 8 گرم شکر دارد.

حقایق تغذیه ای: این هلث اسمارت پروتئین 1 بار (40 گرم) 170 کالری، 8 گرم چربی کل (3 گرم چربی اشباع شده)، 5 میلی گرم کلسترول، 95 میلی گرم سدیم، 12 گرم کربوهیدرات کل و 15 گرم پروتئین به شما می دهد. لطفا برای اطلاعات بیشتر از صفحه محصول ما دیدن فرمایید.

میله های پروتئین سالم

اکثر میله های پروتئینی تنها حاوی 6-12 گرم پروتئین در هر بار هستند، اما ما لیمو پروتی-مربع ویفر پروتئین نازک با ارائه 15 گرم پروتئین در هر مربع قابل توجه تر هستند. مرنگ لیمو را با پوسته ویفر و روکش شکلاتی سبک میل خواهید کرد. با لذتی غنی از طعم و یک رژیم غذایی خوب دیوانه کننده، این مربع میان وعده سالم را تضمین می کند.

حقایق تغذیه ای: این ویفر 1 مربعی پروتئین نازک دارای 200 کالری، 10 گرم چربی کل (6 گرم چربی اشباع شده)، کلسترول صفر، 95 میلی گرم سدیم، 13 گرم کربوهیدرات کل و 15 گرم پروتئین است. لطفا برای اطلاعات بیشتر از صفحه محصول ما دیدن فرمایید.

کدام نوار پروتئین سالم را می خواهید امتحان کنید؟

هنگام خرید میله های پروتئینی سالم، همیشه برچسب های تغذیه و مواد مخفی را بررسی کنید. همچنین، پیشنهاد می‌کنیم وقتی عجله دارید، از میله‌های پروتئینی استفاده کنید که مغذی‌ترین و سریع‌ترین گزینه برای سیر کردن معده شماست.

← پست قبلی