سالم ترین میوه خشک را تقویت کنید


آیا در مورد سالم‌ترین میوه‌های خشک، میوه‌های خشک منجمد، و چگونگی استفاده بیشتر از میوه‌های خشک مخلوط در رژیم غذایی متعادل خود فکر می‌کنید؟ من به سوالات اصلی شما پاسخ می دهم و دستور العمل هایی را در مورد نحوه استفاده از میوه های خشک به اشتراک می گذارم، به خصوص زمانی که میوه های تازه در دسترس نیستند.

فصل میوه های تابستانی کوتاه و شدید است، زمانی که میوه های تازه مانند هلو، زردآلو، توت، آلو و انگور برای اولین بار ظاهر می شوند. در واقع، اینها جواهرات گرانبهای فصل هستند، اما به نظر می رسد به همان سرعتی که می رسند ناپدید می شوند. خوشبختانه، انواع میوه‌های خشک در تمام طول سال در دسترس است، که جایگزینی پایدار، فصلی و سالم برای فرم‌های تازه در هنگام فروکش فصل تابستان ارائه می‌کند. به همین دلیل استفاده از میوه های خشک به خصوص در فصل زمستان و حتی در تمام طول سال ایده خوبی است.

سالم ترین میوه خشک

من طرفدار بزرگ مصرف بیشتر میوه های کامل هستم، زیرا این هدایای گیاهی از طبیعت مملو از مواد مغذی منحصر به فرد مرتبط با محافظت از سلامت هستند. میوه ها حاوی ذخایر غنی از ویتامین های A، C و K، فیبر، منگنز، پتاسیم، مس و انواع فیتوکمیکال های مرتبط با محافظت از سلامت هستند. این فیتوکمیکال ها سرشار از خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی هستند. جای تعجب نیست که مطالعات مصرف میوه را با خطر کمتر بیماری های مزمن مرتبط می دانند.

آیا میوه خشک سالم است و آیا میوه خشک منجمد سالم است؟

میوه های خشک و میوه های خشک منجمد جایگزین سالمی برای میوه های تازه هستند. اگر آنها بدون قند اضافه ساخته شوند، این میوه های خشک به عنوان یک افزودنی کم قند برای روز شما در نظر گرفته می شوند. آنها همچنین در برخی مواد مغذی مانند فیبر، آهن و پتاسیم متمرکز هستند. اما میوه‌های خشک نیز از نظر کالری متراکم‌تر هستند، زیرا آب از بین می‌رود. بنابراین سهم استاندارد برای میوه خشک حدود 1/4 فنجان در هر وعده است. به دنبال میوه‌های خشکی باشید که قند اضافه‌ای ندارند، مواد ناخواسته هستند. همچنین می‌توانید میوه‌های خشک ارگانیک را در اولویت قرار دهید تا اطمینان حاصل کنید که بقایای آفت‌کش کمتری وجود دارد.

من طرفدار بزرگ مصرف بیشتر میوه های کامل هستم، زیرا این هدایای گیاهی از طبیعت مملو از مواد مغذی منحصر به فرد مرتبط با محافظت از سلامت هستند. میوه ها حاوی ذخایر غنی از ویتامین های A، C و K، فیبر، منگنز، پتاسیم، مس و انواع فیتوکمیکال های مرتبط با محافظت از سلامت هستند. این فیتوکمیکال ها سرشار از خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی هستند. جای تعجب نیست که مطالعات مصرف میوه را با خطر کمتر بیماری های مزمن مرتبط می دانند.

میوه خشک یک پیشنهاد فصلی تر و پایدار در طول فصل خارج از فصل است و به شما کمک می کند تعداد مایل هایی که محصولتان در ماه های سردتر به شما سفر می کند را محدود کنید. آنها همچنین می توانند به شما در رسیدن به یک تا دو فنجان میوه در روز برای سلامت مطلوب کمک کنند.

چگونه میوه خشک درست کنیم؟

خشک کردن میوه باعث حذف آب می شود که باعث می شود میوه در قفسه پایدار بماند و طعمی غنی و شیرین ایجاد می کند و در عین حال برخی از مواد مغذی مانند فیبر، آهن و پتاسیم را متمرکز می کند. میوه خشک منجمد چیست؟ این نوع میوه های نگهداری شده سفر متفاوتی را برای خشک شدن دنبال می کند. این میوه های تازه ابتدا منجمد می شوند، سپس در خلاء تحت فشار کم قرار می گیرند تا آب از بین برود. می‌توانید میوه‌های خود را در خانه با قرار دادن آن روی ملحفه‌ها در آفتاب یا در فر با دمای پایین تا زمانی که میوه‌ها خشک شوند، خشک کنید. سپس در کیسه های در بسته در بسته نگهداری کنید. درباره میوه خشک کن خانگی از وزارت کشاورزی آمریکا در اینجا بیشتر بیاموزید.

اسلاو کشمش کلم قرمز با وینگرت زیره سبز

لیست میوه های خشک

به دنبال میوه های خشک رایج زیر باشید و فرم های میوه خشک را در سوپرمارکت خود منجمد کنید:

سیب
زردآلو
موز
گیلاس
مرکبات
کران بری
مویز
انجیر
گوجی بری
انبه
پاپایا
هلو
گلابی ها
آناناس
آلو خشک
کشمش

اسکون لیمو با مویز

بنابراین، به دنبال میوه‌های خشک به‌عنوان راهی خوشمزه برای دریافت دوز روزانه میوه‌ها باشید و 4 نکته برتر من برای تقویت میوه‌های خشک را بررسی کنید.

سالم ترین میوه خشک را تقویت کنید

بلغور جو دوسر خانگی سالم تریل میکس

1. غلات خود را پر کنید

طعم و قدرت تغذیه ای میوه های خشک را به دستور العمل های غلات مورد علاقه خود، مانند جو، کاسه فرنی و غلات سبوس دار سرد اضافه کنید. این استراتژی می تواند شیرینی طبیعی را افزایش دهد و در نتیجه قند اضافه شده را کاهش دهد. به علاوه آسان است – بدون نیاز به پوست کندن یا خرد کردن.

سالاد سیب کینوا والدورف

2. میوه های خشک را در سالاد خود بریزید

هیچ چیز کاملاً با طعم شیرین طبیعی و بافت ترد میوه های خشک در سالاد شما مطابقت ندارد. انواع مختلفی از میوه های خشک مکمل سالادهای سبز، غلات، میوه و سبزیجات مانند زردآلو خشک، خرما، کرن بری، آلو خشک و کشمش هستند.

کمپوت سیب ادویه دار

3. دسرهای خود را شیرین کنید

فراموش نکنید که یک طعم شیرین سالم به دسرهای خود، تعارف میوه های خشک بدهید. آنها بسیار عالی به کوکی ها، کمپوت ها، کرامبل ها، پای ها و کیک ها اضافه می شوند. در یک وعده میوه بسته بندی کنید و با هم زدن میوه های خشک، مصرف شکر را کاهش دهید.

مخلوط شکلات تلخ و آجیل گیلاس

4. مخلوط میوه های خشک و آجیل خود را با هم مخلوط کنید

یک مشت میوه خشک یکی از بهترین گزینه های شما برای یک میان وعده سالم است، مانند این دستور تهیه مخلوط دنباله دار (که در تصویر بالا و ویدیوی اینجا نشان داده شده است). آنها در قفسه ثابت، مقاوم هستند (در کیف شما له نمی شوند!)، و به راحتی در همه جا بسته بندی می شوند.

برای سایر دستور العمل های حاوی میوه های خشک، برخی از غذاهای مورد علاقه من را امتحان کنید:

کلوچه ارزن بلوبری
زغال اخته Jalapeno Hummus
سالاد جو کلم با کدو حلوایی
بسته بندی دانه آفتابگردان گیلاس ترد
جو وگان شبانه با انجیر و گردو

این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.