مسافرخانه در Willow Grove • Kath Eats

در اینجا خلاصه ای از بازدید عاشقانه ما از مسافرخانه در Willow Grove در اورنج، ویرجینیا است.

یک شب فرار سریع

چند وقت پیش به مادرشوهرم گفتم من هیچ هدیه ای نمی خواهم جز با ارزش ترین هدیه: زمان! بنابراین هدیه روز مادر او به من امسال یک شب با پسرانمان بود تا من و توماس بتوانیم یک شب فرار کنیم. ما خیلی ممنون بودیم! “فقط” بزرگ شدن برای یک شب شگفت انگیز است.

ما همه مکان‌های معمولی را برای اقامت در شعاع 1-2 ساعته شارلوتزویل بررسی کردیم و تصمیم گرفتیم در Inn At Willow Grove انتخاب کنیم. خواهرم که یک آژانس مسافرتی است، تمام رزروها را برای ما انجام داد. این اولین بازدید ما بود و امیدواریم برگردیم!

مسافرخانه در باغ بید

مسافرخانه در ویلو گروو در 40 هکتار در وسط حومه ویرجینیا واقع شده است و در اورنج، ویرجینیا واقع شده است (اگر نام آن را شنیده باشید، مدرسه جنگل وودبری نیز در آن وجود دارد!). در جاده های پرپیچ و خم شارلوتزویل تا اورنج حدود 45 دقیقه رانندگی بود.

محوطه توسط خانه اصلی لنگر انداخته است – یک خانه تاریخی بازسازی شده که قدمت آن به دهه 1770 باز می گردد. پذیرایی، رستوران و میخانه قدیمی و برخی از اتاق‌های مسافرخانه را در خود جای داده است.

مراقب ساقی باشید!

در مجموع 25 اتاق بین خانه اصلی و کلبه ها در سراسر محوطه وجود دارد که به خاطر آنچه من فکر می کنم در ابتدا نامگذاری شده اند: کلبه باتلر، دودخانه، کلبه مدرسه خانه وجود دارد. برخی از آنها بناهای تاریخی ثبت شده هستند.

اتاق ما: کلبه های کریک ساید

اتاق ما Creekside Cottage East (شماره 6) بود و روشن و دلباز با یک تخت کینگ و بالکن فوق العاده بود. ما منظره را دوست داشتیم!

حمام

استخر آبگرم میل هاوس

ما وقت نداشتیم در آبگرم کار سرگرم کننده ای انجام دهیم، اما توانستیم کنار استخر بنشینیم! هوا فقط به اندازه کافی گرم بود.

در حالی که استخر به عنوان گرمایش تبلیغ می شود، خیلی گرم نبود. (همچنین یخ نمی زد). توماس یک فرو رفتن سرد خوب انجام داد! آنها یک بار در کنار استخر داشتند که می‌توانستید تنقلات یا نوشیدنی سفارش دهید، که لمس خوبی بود.

شام در رستوران Vintage

برای شام عوض شدیم و قبل از رزرومان برای نوشیدنی در بار حرکت کردیم. مطمئناً می‌خواهید در Vintage رزرو کنید، زیرا افراد جامعه نیز می‌آیند. سفر ما تا حدودی آخرین لحظه بود و تقریباً رزرو نکردیم، اما شانس آوردیم.

Jumpsuit از Short Story Box است / در اینجا مشابه آن است

میخانه

ما هر دو از کوکتل‌هایمان خوشحال شدیم. من یک بوربینی داشتم که بوربون، شربت لوبیا وانیل، پرتقال و پروسکو بود. توماس یک نوشیدنی به سبک مارگاریتا با تکیلا خورد.

ما همچنین یک تخته پنیر به اشتراک گذاشتیم که سخاوتمندانه تزئین شده بود!

شام عالی بود

ما در یک اتاق خصوصی با منظره چمن جلویی نشسته بودیم!

نان با کره نمک، آموس بوش، و خوراکی ها همگی فوق العاده بودند. من یک کیک خرچنگ با روبان هویج، سبزی و هوموس لوبیا فاوا داشتم.

سالگرد مبارک

همه به ما سالگرد تبریک می گفتند و ما فقط با آن همراه بودیم. فکر کردم خواهرم وقتی اتاق را رزرو کرد، آن کادر را علامت زده بود. وقتی عکسی از دسرمان را برایش فرستادم، به من یادآوری کرد که سالگرد ما بود – آنی نامزدی! ما هر دو فراموش کرده بودیم – هاها!

این موس شکلاتی با کارامل و بادام زمینی خیلی خوب بود!

فرنچ پرس + بنت

مزیت این مسافرخانه این است که برای شما قهوه (یا چای) و نان های قهوه ای برای صبحانه به اتاق شما می آورند! چقدر دوست داشتنی.

صبحانه در Vintage

قبل از بازگشت به خانه، برای املت و قهوه بیشتر به Vintage برگشتیم.

مسافرخانه در ویلو گروو یک فرار زیبا از واشنگتن، دی سی، یا شارلوتسویل است، و کارهای زیادی برای انجام دادن در این منطقه از تاکستان ها تا پیاده روی تا مونپلیه جیمز مدیسون تا شهرهای اورنج و کالپپر وجود دارد. ما کاملاً برای اقامت دیگری باز می گردیم – امیدوارم اقامت طولانی تر نیز داشته باشیم!